Gå til innhold

Nå har jeg gjort det helt store!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker som så at steike! Du må i det minste være rimelig deilig :D

Anonymous poster hash: 5b863...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker som så at steike! Du må i det minste være rimelig deilig :D

Anonymous poster hash: 5b863...45c

Absolutt ikke. Er ikke pen en gang..

Anonymous poster hash: 72a50...749

Skrevet

Jeg tenker at hvis han ene er kameraten din, så vet han at dette ikke er normal oppførsel fra din side. Så du får sikkert ikke noe dritt fra han, men kanskje litt vennskapelig erting. De andre får du bare ikke tenke så mye på. Du kan jo kanskje ta en prat med han du kjenner litt fra før :) 

Anonymous poster hash: bc4be...8aa
Skrevet

Angrepille og legesjekk for kjønnssykdommer!

Ellers, gjort er gjort, ha litt fylleangst og skriv det på "ikke det lureste jeg har gjort"-kvota, og ikke drikk fullt så mye neste gang :)

Anonymous poster hash: c91e0...6cd
Skrevet

Angsten er definitivt sterkest dagen derpå, i løpet av neste uke ler du nok litt av dette :) å ha sex er ikke det verste en kan gjøre på fest!

Skrevet

Men jeg er jo ikke sånn. Jeg er "snill pike"

Skrevet

Hehehe, sorry, måtte le av innlegget ditt :fnise:  

Gjort er gjort, håper du hadde det gøy på festen og at sex`en var god :ol: . Ta en angrepille og oppsøk legen for sikkerhets skyld, så du ikke har pådratt deg noe svinere. Kjøp kondomer og ta med deg neste gang.

Er da ikke det verste du kunne gjort dette. Gå videre :sjokolade:

Anonymous poster hash: 40b54...915
Skrevet

Gjort er gjort, håper du hadde det gøy på festen og at sex`en var god :ol: . Ta en angrepille og oppsøk legen for sikkerhets skyld, så du ikke har pådratt deg noe svinere. Kjøp kondomer og ta med deg neste gang.

Dette er absolutt ikke noe gøy! Ønsker ikke at noen skal le av det, for dette er fryktelig alvorlig for meg! Jeg har sviktet meg selv...

Skrevet

Avgrepille trenger du vel strengt tatt kun å ta om du er i fruktbar fase, men ta den iallefall for sikkerhetsskyld. Tenk om du skulle bli gravid, og ikke vet hvem som er faren. Det er ikke bare pinlig, men også direkte tragisk.

Anonymous poster hash: 02b66...6c5

Hadde jeg vært gravid, så hadde jeg visst hvem som var faren. To av de brukte kondom.

Og dessuten så hadde det vært størst sjanse for at faren er han jeg hadde sex med to ganger, for da ville det jo vært hans sperm jeg hadde hatt mest av..

Som så mange andre sier: angrepille, legesjekk, drikk mindre. Dette ordner seg.

Men når det er sagt: det er ikke noe automatikk i at den som har lagt igjen mest sperm "vinner" kappløpet altså. Det er bare en enslig sædcelle som skal til.

Anonymous poster hash: e13f6...316

Skrevet

Avgrepille trenger du vel strengt tatt kun å ta om du er i fruktbar fase, men ta den iallefall for sikkerhetsskyld. Tenk om du skulle bli gravid, og ikke vet hvem som er faren. Det er ikke bare pinlig, men også direkte tragisk.

Hadde jeg vært gravid, så hadde jeg visst hvem som var faren. To av de brukte kondom.

Og dessuten så hadde det vært størst sjanse for at faren er han jeg hadde sex med to ganger, for da ville det jo vært hans sperm jeg hadde hatt mest av..

Men når det er sagt: det er ikke noe automatikk i at den som har lagt igjen mest sperm "vinner" kappløpet altså. Det er bare en enslig sædcelle som skal til.

Men så er det sånn at han første jeg hadde sex med sin sæd hadde bedre tid å svømme enn de andre sin, og i tillegg dobbelt så mange.

Hvis jeg er blitt gravid, så kommer jeg til å beholde. Har ingen barn og ønsker meg det veldig. Trenger ingen pappa til det.

Skrevet

Dette er absolutt ikke noe gøy! Ønsker ikke at noen skal le av det, for dette er fryktelig alvorlig for meg! Jeg har sviktet meg selv...

Det var ikke vondt ment. Men herlighet, hvem går ikke på en smell en gang i blant. Gjort er gjort og du må nå bare gå videre. Lær av dette da, og gjør det ikke igjen. Folk har det gjort verre ting enn dette.

Skrevet

Enten går det bra, eller så går det over ;) Om hundre år er alt glemt.

Men over til det siste du sier om at du ønsker deg barn, men trenger ingen pappa - Jo, det gjør du. Og det er urettferdig for alle de involverte bortsett fra deg selv og få et barn du er ukjent med opphavet til. Et barn har rett på å vite hvor det kommer ifra. Her må du ikke sette deg selv foran andre, verken babyen eller den vordende faren. Jeg håper du ikke er gravid nå, men at du blir det en dag og at du blir gravid med en du kan stå inne for at du skal ha barn med ;)

Anonymous poster hash: 0199e...e13
Skrevet

Men så er det sånn at han første jeg hadde sex med sin sæd hadde bedre tid å svømme enn de andre sin, og i tillegg dobbelt så mange.

Hvis jeg er blitt gravid, så kommer jeg til å beholde. Har ingen barn og ønsker meg det veldig. Trenger ingen pappa til det.

Men barnet har rett på en pappa og dette er absolutt ikke måten å bli gravid på om du ønsker deg barn.

Det er ikke snakk om å beholde eller ikke, det er snakk om å forhindre en graviditet.

Ellers syns jeg ikke du trenger å være så streng med deg selv. Du har gått på en smell. Ta lærdom og gå videre.

Skrevet

Men barnet har rett på en pappa og dette er absolutt ikke måten å bli gravid på om du ønsker deg barn.

Det er ikke snakk om å beholde eller ikke, det er snakk om å forhindre en graviditet.

Ellers syns jeg ikke du trenger å være så streng med deg selv. Du har gått på en smell. Ta lærdom og gå videre.

Var jo ikke akkurat sånn jeg har planlagt å bli gravid da! Men jeg er snart 37, singel, barnløs og mindre pen. Hvilke andre alternativ har jeg om jeg skal få barn??

Jeg skal ikke forhindre noe som helst. Det som skjedde, det skjedde, vi visste alle hvordan barn blir til, og jeg ønsker meg barn. Derfor blir det ikke angrepille.

Skrevet

Enten går det bra, eller så går det over ;) Om hundre år er alt glemt.

Men over til det siste du sier om at du ønsker deg barn, men trenger ingen pappa - Jo, det gjør du. Og det er urettferdig for alle de involverte bortsett fra deg selv og få et barn du er ukjent med opphavet til. Et barn har rett på å vite hvor det kommer ifra. Her må du ikke sette deg selv foran andre, verken babyen eller den vordende faren. Jeg håper du ikke er gravid nå, men at du blir det en dag og at du blir gravid med en du kan stå inne for at du skal ha barn med ;)

Anonymous poster hash: 0199e...e13

Håper det er glemt før det er gått 100 år. Ingen mennesker blir 137 år

Skrevet

Hmmmm, det lukter trolling her etterhvertsyntes jeg !!!!

Anonymous poster hash: 4bb17...bab

Skrevet

Dette tror heller ikke jeg på. Det er for dumt, det er for billig. Håper det ikke er sant! Man skal ta vare på seg selv. Både kropp og sjel. 

Anonymous poster hash: 72af3...73c
Skrevet

Dette tror heller ikke jeg på. Det er for dumt, det er for billig. Håper det ikke er sant! Man skal ta vare på seg selv. Både kropp og sjel.  Anonymous poster hash: 72af3...73c

Alle kan gå på en smell med å ligge rundt en kveld, eller ikke alle, men noen :-)

Men når hi sier at det er uaktuelt å ta angrepille fordi hun ønsker barn, og at barnet ikke trenger faren sin, da er det noe som skurrer! Hvis ikke så mangler hi en skrue eller to i knotten!

Skrevet

Hmmmm, det lukter trolling her etterhvertsyntes jeg !!!!

Ja, det mistenker jeg også....

Fra å være sååå flau over å ha hatt sex med 3 stk på en kveld, til å si at hun vil bli gravid...?? Hmmm.....

Anonymous poster hash: c8ffb...89e

Skrevet

Wow... Målløs.

Anonymous poster hash: 6e34e...962
Skrevet

Dette tror heller ikke jeg på. Det er for dumt, det er for billig. Håper det ikke er sant! Man skal ta vare på seg selv. Både kropp og sjel. Anonymous poster hash: 72af3...73c

Alle kan gå på en smell med å ligge rundt en kveld, eller ikke alle, men noen :-)

Men når hi sier at det er uaktuelt å ta angrepille fordi hun ønsker barn, og at barnet ikke trenger faren sin, da er det noe som skurrer! Hvis ikke så mangler hi en skrue eller to i knotten!

Jeg angrer skikkelig åpnet som er gjort, men om det blir barn av det, så er det jo ikke barnets feil at jeg var så dum! Jeg kan ikke ta angrepille, for jeg angrer bare på deg jeg gjorde, men ikke på at det kan bli barn.

Skjønte dere mer nå?

Skrevet

Etter du sa du var 37 tror jeg ikke på deg. Nei dette er tull. Ingen på 37 år gjør slik

Anonymous poster hash: 7fd71...7c3

Skrevet

Etter du sa du var 37 tror jeg ikke på deg. Nei dette er tull. Ingen på 37 år gjør slik

Anonymous poster hash: 7fd71...7c3

Mange single på 37 gjør dette. Både menn og kvinner. Venninner av meg har gjort det. Jeg er vel den eneste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...