Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Har vært singel en stund og har ikke hatt sex mens jeg er singel og har derfor ikke benyttet prevensjon. Var på fest for første gang på lenge i går. Var rimelig full. Jeg hadde ubeskyttet sex med en av gutta der. Da vi var ferdig skulle han ut og ta en røyk. Han kom tilbake (trodde jeg) og klar for runde to. Men det var ikke samme gutten. Hadde altså sex med to forskjellige. Og som at ikke det var nok, så hadde jeg meg en gang til med nr en senere på natten. Så ble jeg kjørt hjem av en kompis og hadde sex med han også... Er det mulig å være så løs!!!?? Aldri i mitt liv gjort noe slikt før og tør ikke møte noen av disse gutta igjen noen sinne! Føler meg sykt dum nå!! Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Var dette frivillig eller var du for full til å gjøre motstand..... Anonymous poster hash: 309d6...99a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Nr 1, skaff deg en angrepille fort som fy!!! Nr 2, slapp av, ingen skade skjedd annet enn at du har tabbet deg litt ut. Pass på å ikke drikk så mye mer, det kan skje verre ting enn dette da! Anonymous poster hash: 27ca6...420
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Jeg var rimelig full, men husker alt som skjedde.. Vet ikke om jeg var "for full" eller ikke. Drikker utrolig sjelden og pleier å ha kontroll på meg selv når jeg drikker, men i går datt alt ut.. Føler meg som tidenes hore! Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Ta en angrepille, vent en uke og stikk til legen og sjekk deg for sykdommer. Anonymous poster hash: 71210...bef
Papegøyeblomst Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Gjort er gjort - men hvis du hadde ubeskyttet sex med samtlige, ville jeg ha tatt en angrepille, og bestilt time hos lege i nærmeste fremtid for en sjekk av kjønnssykdommer. Hvis du føler deg skamfull, så lær av dine "feil" og ikke gjenta det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Kun en ubeskyttet. De to andre med kondom. Tror jeg.. Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Var dette frivillig eller var du for full til å gjøre motstand..... Anonymous poster hash: 309d6...99a Seriøst? Skal du få henne til å anmelde for voldtekt når hun bare var sykt løs??? Anonymous poster hash: 7fd71...7c3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 4 stk. På en kveld? Full eller ei, men ÆSJ! Anonymous poster hash: 9c0c4...4a0
sug lut Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Nr 1, skaff deg en angrepille fort som fy!!! Nr 2, slapp av, ingen skade skjedd annet enn at du har tabbet deg litt ut. Pass på å ikke drikk så mye mer, det kan skje verre ting enn dette da! Anonymous poster hash: 27ca6...420 Støtter denne. Gjort er gjort og pult er pult. Ikke tenk på at det var "så mange på så kort tid", det kunne like gjerne ha vært fordelt over tre uker, eller over hele den tida du ikke har hatt sex - da blir snitt-pulinga veldig liten ! Angrepille er et must, gjør det kjapt, og evt test deg for kjønnssykdommer. Og har du tenkt å bli snydens igjen, så utstyr veska med kondompakke, i hvert fall. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 4 stk. På en kveld? Full eller ei, men ÆSJ! Anonymous poster hash: 9c0c4...4a0 Ikke at det hjelper så mye, men det var 3 stk. Den ene var jeg nesten ikke klar over da jeg trodde han var en annen.. Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Skal ALDRI drikke så mye igjen noen gang! Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at man kan "ligge rundt" på den måten, uansett hvor full man er! Jeg har ved flere anledninger vært rimelig full, men jeg har likevel hodet og kroppen min med meg, bevisst på hva jeg gjør! Hi, jeg forstår veldig godt at du syntes dette er pinlig, får håpe at du ikke har ødelagt ryktet ditt, hvis disse mennene er kompiser! Anonymous poster hash: 4bb17...bab
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #15 Skrevet 25. mai 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at man kan "ligge rundt" på den måten, uansett hvor full man er! Jeg har ved flere anledninger vært rimelig full, men jeg har likevel hodet og kroppen min med meg, bevisst på hva jeg gjør! Hi, jeg forstår veldig godt at du syntes dette er pinlig, får håpe at du ikke har ødelagt ryktet ditt, hvis disse mennene er kompiser! Anonymous poster hash: 4bb17...bab Jeg har ikke noe som helst rykte fra før. En av de var en kompis. En er en bekjent og de. Siste vet jeg ikke helt hvem er. Vet bare at det ikke var han jeg trodde det var.. At du er "miss perfect" skal du være glad for, men ikke sunn så lavt at du poengterer det for andre i stedet for å komme med råd. Det får deg til å virke som en "wannabe" Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #16 Skrevet 25. mai 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at man kan "ligge rundt" på den måten, uansett hvor full man er! Jeg har ved flere anledninger vært rimelig full, men jeg har likevel hodet og kroppen min med meg, bevisst på hva jeg gjør! Hi, jeg forstår veldig godt at du syntes dette er pinlig, får håpe at du ikke har ødelagt ryktet ditt, hvis disse mennene er kompiser!Anonymous poster hash: 4bb17...bab Jeg har ikke noe som helst rykte fra før. En av de var en kompis. En er en bekjent og de. Siste vet jeg ikke helt hvem er. Vet bare at det ikke var han jeg trodde det var.. At du er "miss perfect" skal du være glad for, men ikke sunn så lavt at du poengterer det for andre i stedet for å komme med råd. Det får deg til å virke som en "wannabe"Anonymous poster hash: 72a50...749 Jeg er overhodet ikke perfekt, man er ikke perfekt selv om man har kontroll over egen kropp og hode i fylla! Og hva vil du ha råd om her egentlig? Du forteller jo bare om nattens hendelser, og detfår du reaksjoner på, selvsagt!!! Jeg sier bare at det er kjipt hvis dette er en guttegjeng som kjenner til hverandre, du vet vel kor stygg de kan være med å slenge ut rykter?! Har ingen råd å komme med, da du ikke har spurt om det! Vær forsiktig ved neste anledning, og ikke bli så full at du ikke vet hva du gjør eller hvem du har sex med! Anonymous poster hash: 4bb17...bab
skinnfilla Skrevet 25. mai 2014 #17 Skrevet 25. mai 2014 Oops, skal si du har hygget deg Skjønner godt angsten og at du kjenner deg dum, Men det bør gutta og gjøre som kjørte løs på samme jenta Mye rart skjer i fylla, jeg hadde meg med en på fest og våknet til at han hadde seg med min venninne ved siden av meg ...jeg hadde visst sovnet.. Såe, da måtte jeg finne en annen ;P Så som de andre sier: angrepille og kanskje en sjekk hos lege? Ingen dømmende blikk herfra, hvertfall
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #18 Skrevet 25. mai 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at man kan "ligge rundt" på den måten, uansett hvor full man er! Jeg har ved flere anledninger vært rimelig full, men jeg har likevel hodet og kroppen min med meg, bevisst på hva jeg gjør! Hi, jeg forstår veldig godt at du syntes dette er pinlig, får håpe at du ikke har ødelagt ryktet ditt, hvis disse mennene er kompiser!Anonymous poster hash: 4bb17...bab Jeg har ikke noe som helst rykte fra før. En av de var en kompis. En er en bekjent og de. Siste vet jeg ikke helt hvem er. Vet bare at det ikke var han jeg trodde det var..At du er "miss perfect" skal du være glad for, men ikke sunn så lavt at du poengterer det for andre i stedet for å komme med råd. Det får deg til å virke som en "wannabe"Anonymous poster hash: 72a50...749 Jeg er overhodet ikke perfekt, man er ikke perfekt selv om man har kontroll over egen kropp og hode i fylla! Og hva vil du ha råd om her egentlig? Du forteller jo bare om nattens hendelser, og detfår du reaksjoner på, selvsagt!!! Jeg sier bare at det er kjipt hvis dette er en guttegjeng som kjenner til hverandre, du vet vel kor stygg de kan være med å slenge ut rykter?! Har ingen råd å komme med, da du ikke har spurt om det! Vær forsiktig ved neste anledning, og ikke bli så full at du ikke vet hva du gjør eller hvem du har sex med! Anonymous poster hash: 4bb17...bab Dette er faktisk første gang i mitt liv at jeg har mistet kontrollen. Har lenge vært betatt av både kameraten og han bekjente, så kanskje derfor jeg ble litt svak. Har aldri hatt sex utenfor forhold før.. Og ja! Jeg er flau! Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #19 Skrevet 25. mai 2014 Avgrepille trenger du vel strengt tatt kun å ta om du er i fruktbar fase, men ta den iallefall for sikkerhetsskyld. Tenk om du skulle bli gravid, og ikke vet hvem som er faren. Det er ikke bare pinlig, men også direkte tragisk. Anonymous poster hash: 02b66...6c5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #20 Skrevet 25. mai 2014 Jeg klarer rett og slett ikke å forstå at man kan "ligge rundt" på den måten, uansett hvor full man er! Jeg har ved flere anledninger vært rimelig full, men jeg har likevel hodet og kroppen min med meg, bevisst på hva jeg gjør! Hi, jeg forstår veldig godt at du syntes dette er pinlig, får håpe at du ikke har ødelagt ryktet ditt, hvis disse mennene er kompiser!Anonymous poster hash: 4bb17...bab Jeg har ikke noe som helst rykte fra før. En av de var en kompis. En er en bekjent og de. Siste vet jeg ikke helt hvem er. Vet bare at det ikke var han jeg trodde det var..At du er "miss perfect" skal du være glad for, men ikke sunn så lavt at du poengterer det for andre i stedet for å komme med råd. Det får deg til å virke som en "wannabe"Anonymous poster hash: 72a50...749 Jeg er overhodet ikke perfekt, man er ikke perfekt selv om man har kontroll over egen kropp og hode i fylla! Og hva vil du ha råd om her egentlig? Du forteller jo bare om nattens hendelser, og detfår du reaksjoner på, selvsagt!!! Jeg sier bare at det er kjipt hvis dette er en guttegjeng som kjenner til hverandre, du vet vel kor stygg de kan være med å slenge ut rykter?! Har ingen råd å komme med, da du ikke har spurt om det! Vær forsiktig ved neste anledning, og ikke bli så full at du ikke vet hva du gjør eller hvem du har sex med!Anonymous poster hash: 4bb17...bab Dette er faktisk første gang i mitt liv at jeg har mistet kontrollen. Har lenge vært betatt av både kameraten og han bekjente, så kanskje derfor jeg ble litt svak. Har aldri hatt sex utenfor forhold før.. Og ja! Jeg er flau!Anonymous poster hash: 72a50...749 Det er bra og høre, har forøvrrig ikke sagt at du er løs heller! Men bra at du angrer, du lærer jo av dette :-) Det går seg nok til :-) Anonymous poster hash: 4bb17...bab
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #21 Skrevet 25. mai 2014 Ikke verdens undergang. Du får se det positive i det. 4 menn fant deg attraktiv :-) Og sex er vel ikke SÅ ille vel? Anonymous poster hash: 344be...7f6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #22 Skrevet 25. mai 2014 Avgrepille trenger du vel strengt tatt kun å ta om du er i fruktbar fase, men ta den iallefall for sikkerhetsskyld. Tenk om du skulle bli gravid, og ikke vet hvem som er faren. Det er ikke bare pinlig, men også direkte tragisk. Anonymous poster hash: 02b66...6c5 Hadde jeg vært gravid, så hadde jeg visst hvem som var faren. To av de brukte kondom. Og dessuten så hadde det vært størst sjanse for at faren er han jeg hadde sex med to ganger, for da ville det jo vært hans sperm jeg hadde hatt mest av.. Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #23 Skrevet 25. mai 2014 Hvor frekt er ikke det å bare gå inn som nr2 og legge seg med deg?? Anonymous poster hash: c48e1...c0c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #24 Skrevet 25. mai 2014 Ikke verdens undergang. Du får se det positive i det. 4 menn fant deg attraktiv :-) Og sex er vel ikke SÅ ille vel? Anonymous poster hash: 344be...7f6 Fortsatt et det "bare" 3 menn. Og tror de så på meg som lett å få mer enn attraktiv. For jeg er ikke spesielt pen.. Anonymous poster hash: 72a50...749
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #25 Skrevet 25. mai 2014 Hvor frekt er ikke det å bare gå inn som nr2 og legge seg med deg?? Anonymous poster hash: c48e1...c0c Ja.. Og jeg er usikker på hvem det er fortsatt, for det var mørkt.. Anonymous poster hash: 72a50...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå