Gå til innhold

Hvem er faren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med all sannsynlighet er samboer far. Hvis du og samboer nå har et velfungerende forhold og begge gleder seg så ville jeg i hvert fall holdt kjeft om utroskapen, så lenge det ikke er noe som kan gjenta seg. Ingen grunn til å ødelegge forholdet for å få letta samvittigheten. Og jeg kan ikke se hva han skal tjene på å få vite noe.Anonymous poster hash: e6d39...798

Ja vi har det, nå. Og har et barn sammen fra før av, så dette er jo gledelig fra begge hold.Som jeg skrev litt lenger opp vet samboer om dette sidespranget... Han fant det ut, og jeg la alle kortene på bordet. Jeg tilbydde meg å ta abort (men hadde nok aldri klart det om det kom til det), og sa jeg kunne flytte ut.Men han vil jo gjerne være faren og være der for begge barna hele tiden, ikke som deltidspappa, så han har sagt at han tror meg og skal forsøke å legge utroskapen bak seg.Men jeg tipper det gnager på han også selv om dette er et ikke-tema nå.Anonymous poster hash: 6a2c0...736

Så fint dere forsøker å løse dette sammen. Du har jo en raus mann også da :-) Når det er sagt vil jeg jo anbefale dere å gå til en parterapeut og jobbe med dette - ikke bare selve utroskapen, men hva det var som gjorde at dere kom dit i forholdet deres. Dere vil jo da etter min mening stå sterkere rustet til et liv sammen. Høres jo ut som det går litt fort i svingene for dere... og med barn inne i bildet er jo stabilitet viktigere enn noen gang. Lykke til :-) Anonymous poster hash: 7e30b...f92

Ja han er raus. Kanskje fordi han selv har vært utro for noen år siden, og jeg tilga han det. Vi snakker generelt lite og dårlig sammen, men har snakket ut ifb med dette. Parterapeut har jeg vurdert, men det var pga at jeg ville gå fra han. Nå som jeg er gravid har jeg fått en ny giv til å holde sammen.

Uansett ønsker jeg søsken til vårt første barn, og da helst helsøsken :)

Anonymous poster hash: 6a2c0...736

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...