Gå til innhold

gruer meg til mannen kommer hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde faktisk ikke han skulle komme i natt.. men joda. Jeg hadde ryddet det prikfritt i huset så han ikke skulle ha noe å klage på.. men desverre så han at sykkelen stod utenfor og ikke i boden... da hadde han en grunn til å komme inn å sjelle meg ut for at jeg ikke passet på tingene mine... jeg og jenta våknet såklart, og jeg sleit med å få henne til å sove fra 00.30-03...:/ nå har jeg en sutrete liten hengende på meg (skjønner henne godt), og mannen sover så klart... han må alltid finne noe å ta meg for når han blir så og så full! Tar jeg det opp i dag kommer han garantert til å snu det om og få det til å bli fortjent eller min feil på en eller annen måte. Hjelp meg. Hodet mitt gjør vondt. Blir så lei meg av denne oppførselen hans.. fortjener jeg virkelig dette. Alt begynte ett eller r vi fikk barn... før var han ikke slik...:-(

Anonymous poster hash: da509...342

Oppførte han seg slik foran barnet?

Det er tydelig at han ikke har noen planer om å ende oppførsel, og når han etter all overmål forsøker å gi deg skylden, da tenker jeg at det er et "lot case"

Hva tror du vil skje når barnet forteller om disse tingen i barnehagen? Men ført og fremst, hva tror du det gjør med et barnesinn å oppleve at en av sine nærmeste omsorgspersoner lager spetakkel om natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekk ham nå og be ham pakke. Du har fått nok, han har et kvarter på seg.

Hadde laget et helvete om min mann oppførte seg på det viset, da hadde han måttet sove i hagen, og kuttet hsn ikke ut hadde jeg bedt ham dra hjem til moren sin og komme igjen når han hadde vokst opp.

Skrevet

Han er en alkoholiker. Man trenger ikke drikke hver dag for å være det. Når man endrer personlighet såpass har han et alkoholproblem. Håper han innser det og slutter. Det er ikke gøy for barna å oppleve en pappa som forandrer seg når han drikker. Jeg vet hva jeg snakker om...

Anonymous poster hash: 402cd...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...