Gå til innhold

gruer meg til mannen kommer hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han drikker ikveld. Og da kommer han som regel inn på rommet for å hente meg ut.. og da sier han som regel hvor vondt han har det og ofte at han vil gjøre det slutt. Edru er pips en annen. . Dette skjer nesten hver gang han drikker. Pumpa går og jeg er kvalm og condt i magen.. :-(

Anonymous poster hash: da509...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pipa *

Skrevet

Har du snakket med han om dette når dere begge er edru. Holder han på slik burde han ikke drikke. Hva sier han evt. selv om saken?

Skrevet

Uff.....er han på fest? Han burde slutte å drikke.

Anonymous poster hash: 83e1f...551
Skrevet

Hva sier han til det når du tar det opp md han i edru tilstand da?siden pipa er en annen da?

Anonymous poster hash: db134...3ea

Skrevet

Dette kan du ikke finne deg i. Ikke la han dra deg ut av senga. Kanskje har du mulighet til å filme han og vise hvordan han faktisk oppfører seg til dagen etter?

Anonymous poster hash: 80c51...492
Skrevet

Ikke godta det, be ham holde kjeften sin lukket og dra seg i seng så snakkes dere dagen etterpå.

Han kan ikke drikke hvis han holder på sånn.

Anonymous poster hash: 2277f...4e0
Skrevet

Han sier han ikke vet hvor det kommer fra og unskyld osv.... men hvorfor skjer det så oftedå... han er ikke iute så ofte, men hver gang han får litt for mye er det slutt sier han. Dette sliter sånn på meg psykisk..

Skrevet

Joda, det er fint at han sier unnskyld, men når han gjør dette gjentatte ganger så betyr liksom ikke et unnskyld så veldig mye. Kan dere avtale på forhånd at han må legge seg å sove på sofaen eller et annet rom når han kommer hjem fra fylla?

Skrevet

Joda, det er fint at han sier unnskyld, men når han gjør dette gjentatte ganger så betyr liksom ikke et unnskyld så veldig mye. Kan dere avtale på forhånd at han må legge seg å sove på sofaen eller et annet rom når han kommer hjem fra fylla?

jeg sover alltod på et annet rom når han er ute.. han kommer å henter meg uansett hvor jeg er. Flrste gangen buste han inn der jeg og baby sov. Sa " vi er ferdige" og gikk i stua. Jeg fulgte så klart etter og trodde dette var sant. Sov ikke hele natten. Planla hvordan jeg skulle gjøre det dagen etter. Gråt og var så utrolig kvalm. Dagen etter var det liksom baretull? Når dette har skjedd gjentatte ganger kjenner jeg det går ut over livskvaliteten.

Skrevet

Si ok og legg deg og sov igjenn. Slike tulleuttalelser kan du ikke ta opp i fylla. Si klart til han at om han vil slå opp får han gjøre det på dagtid.

Anonymous poster hash: 754ce...044

Skrevet

Han drikker ikveld. Og da kommer han som regel inn på rommet for å hente meg ut.. og da sier han som regel hvor vondt han har det og ofte at han vil gjøre det slutt. Edru er pips en annen. . Dette skjer nesten hver gang han drikker. Pumpa går og jeg er kvalm og condt i magen.. :-(

Det kan virke som om han ikke tåler alkohol..? Det er ikke uvanlig å ikke tåle alkohol; at man blir en helt annen når man er full. Jeg kjenner til flere som har hatt det på den måten. Den eneste kuren er å holde seg unna. Noen tåler ikke alkohol generelt, mens noen tåler svakere alkohol, som vin og øl, men kan ikke drikke sprit. 

Skrevet

Sånn var min mann også. De siste 5 årene har jeg ikke gått ut mad ham enkelt og greit fordi jeg NEKTER å treffe ham når han er full. Hvis han går ut reiser jeg på hytten med ungene, ellers får han finne seg en plass å sove over. Jeg tar ikke tlf og svarer ikke på meld. Han vet hvorfor og forstår det. Nå går han kanskje ut 4 gange ri året så.et stort problem er det ikke.

Vi har vært i tre bryllup sammen på denne tiden og to av de holdt han seg på matten. Det tredje takket jeg for meg og reiste hjem når jeg så hvilken vei det bar, han fikk kose seg på hotell helt aleine.

Jeg har fått helt nok av slik oppførsel. Det hjelper ikke hvor lei seg han er dagen etter nok er nok.

Anonymous poster hash: 89058...a1e

Skrevet

Sånn var min mann også. De siste 5 årene har jeg ikke gått ut mad ham enkelt og greit fordi jeg NEKTER å treffe ham når han er full. Hvis han går ut reiser jeg på hytten med ungene, ellers får han finne seg en plass å sove over. Jeg tar ikke tlf og svarer ikke på meld. Han vet hvorfor og forstår det. Nå går han kanskje ut 4 gange ri året så.et stort problem er det ikke.

Vi har vært i tre bryllup sammen på denne tiden og to av de holdt han seg på matten. Det tredje takket jeg for meg og reiste hjem når jeg så hvilken vei det bar, han fikk kose seg på hotell helt aleine.

Jeg har fått helt nok av slik oppførsel. Det hjelper ikke hvor lei seg han er dagen etter nok er nok.

så bra dere har klart å ordne det sånn. Hva sier mannen din når du spør han hvorfor han var slik? Det er det jeg ikke sjønner? Hvorfor sie at han ønsker å gjøre det slutt i fylla når han ikke mener det edru? (Eller hvertfall sier han ikke mener det). Jeg vet jeg må sette foten ned.. er nok redd for å bli forlatt.. har en datter sammen som jeg ikke ønsker å miste tid med :-( hi

Skrevet

Hva med å si 'ok, da foreslår jeg at du preller deg ut, for jeg deler ikke hus med menn jeg ikke er i forhold med'.

Be han pakke bagen og være ute innen et kvarter.

Jeg tror grunnen til at han driver sånn er for å få deg til å trygle om at han skal bli og at det på et sykt vis gjør han godt at du er så glad i han at du blir fortvilet over at han 'vil gå'.

Ikke vær med på leken, vis han døren så skal du se at det blir siste gang han våger seg på noe sånt igjen.

Skrevet

Takk for tips... setter pris på alle svar. Hi

Skrevet

Jeg kan være litt sånn som mannen din. Så har slutta og drikke meg full. Om jeg har en litt dårlig dag for så å drikke meg full, så snakker jeg dom jeg er på randen til både skilsmisse og selvmord.

Har bedt mine nærmeste om unnskyldning flere ganger. Men må rett og slett ikke drikke meg mer enn litt brisen.

Anonymous poster hash: eb1d8...e92

Skrevet

Jeg kan være litt sånn som mannen din. Så har slutta og drikke meg full. Om jeg har en litt dårlig dag for så å drikke meg full, så snakker jeg dom jeg er på randen til både skilsmisse og selvmord.

Har bedt mine nærmeste om unnskyldning flere ganger. Men må rett og slett ikke drikke meg mer enn litt brisen.

men tenker du noen gang på skillsmisse edru? Eller kommer det ut av det blå? Prøver bare å forstå:(

Skrevet

men tenker du noen gang på skillsmisse edru? Eller kommer det ut av det blå? Prøver bare å forstå:(

.

Nei ikke spesielt egentlig. Kan liksom den "hvorfor gidder jeg" følelsen. Men det sitter ikke særlig dypt.

Men jeg blir veldig deprimert etter jeg har vært full også. Helt tom liksom. Tåler rett og slett ikke for store mengder alkohol.

Skrevet

så bra dere har klart å ordne det sånn. Hva sier mannen din når du spør han hvorfor han var slik? Det er det jeg ikke sjønner? Hvorfor sie at han ønsker å gjøre det slutt i fylla når han ikke mener det edru? (Eller hvertfall sier han ikke mener det). Jeg vet jeg må sette foten ned.. er nok redd for å bli forlatt.. har en datter sammen som jeg ikke ønsker å miste tid med :-( hi

Nei, han aner ikke... Vi har snakket om det 100vis av ganger men han vet rett å slett ikke hvorfor han blir så sint på meg eller hvorfor han blir sånn.

Han tror kanskje det er fordi jeg er helt umistelig for ham og det skremmer ham visst nok.

Jeg ba ham om å slutte å drikke seg full. Men det klarer han ikke for han kjenner ikke når han er brisen, er plutselig bare helt drita.

Jeg gjorde alt for at han ikke skulle bli sint på meg når vi var ute sammen i mange år. Snakket ikke med noen gutter/menn, danset ikke, prøvde å ikke le så høyt, ikke få noe oppmerksomhet. Jeg svarte på alle meldinger, tok alltid tlf, kjørte og hentet hvis han var ute aleine. Likevel ble det rabalder.

Jeg gruet meg for hver gang vi /han skulle noe...

Året før jeg ble gravid med første mann sa det bare helt stopp. Vi hadde som sagt snakket om det hver gang men han klarte ikke å gi seg med det. En morgen etter han hadde vært ute klasket jeg han våken å sa at nå skulle jeg hjelpe til å pakke kofferten for han så kunne pelle seg ut, og det i dette sekund.

Da kom vi frem til denne løsningen. Dvs jeg, han godtar det eller så er det over og ut. Hadde jeg gjort som han i fylla hadde han kasta meg ut for lengst, det måtte han ærlig innrømme. Og når jeg spurte hvorfor han tenkte at det var greit å oppføre seg slik mot meg da. Da kunne han jo ikke svare.

Vi har barn sammen, de skal ikke utsettes for å se faren på den måten. ALDRI! At han hyler og skriker og oppfører seg som en helt annen person, kaster ting i veggen og gud vet hva... Nei, det tror jeg de kan ta skade av fra de er ganske små.

Derfor, har vi valgt å gjøre det på denne måten og det funker godt for oss.

Mitt beste råd til deg er å ikke ligge med barnet hvis du vet han kommer, ikke lag noen diskusjon. Lukk ørene, svar ja og ok. Ta det i morgen å la ham se seg selv med dine øyne og hva han gjør mot deg!

Det er forferdelig vondt! Jeg husker den magefølelsen du sitter med nå, det er ikke greit!!!

Håper det ordner seg for dere også.

Gjest Antarctica
Skrevet

Han har en diagnose. Sorry, men problemet her er IKKE du.

Skrevet

Trodde faktisk ikke han skulle komme i natt.. men joda. Jeg hadde ryddet det prikfritt i huset så han ikke skulle ha noe å klage på.. men desverre så han at sykkelen stod utenfor og ikke i boden... da hadde han en grunn til å komme inn å sjelle meg ut for at jeg ikke passet på tingene mine... jeg og jenta våknet såklart, og jeg sleit med å få henne til å sove fra 00.30-03...:/ nå har jeg en sutrete liten hengende på meg (skjønner henne godt), og mannen sover så klart... han må alltid finne noe å ta meg for når han blir så og så full! Tar jeg det opp i dag kommer han garantert til å snu det om og få det til å bli fortjent eller min feil på en eller annen måte. Hjelp meg. Hodet mitt gjør vondt. Blir så lei meg av denne oppførselen hans.. fortjener jeg virkelig dette. Alt begynte ett eller r vi fikk barn... før var han ikke slik...:-(

Skrevet

Han har en diagnose. Sorry, men problemet her er IKKE du.

Er du lege?

Å være idiot er ikke en diagnose.

Anonymous poster hash: 10695...6fe

Skrevet

Trodde faktisk ikke han skulle komme i natt.. men joda. Jeg hadde ryddet det prikfritt i huset så han ikke skulle ha noe å klage på.. men desverre så han at sykkelen stod utenfor og ikke i boden... da hadde han en grunn til å komme inn å sjelle meg ut for at jeg ikke passet på tingene mine... jeg og jenta våknet såklart, og jeg sleit med å få henne til å sove fra 00.30-03...:/ nå har jeg en sutrete liten hengende på meg (skjønner henne godt), og mannen sover så klart... han må alltid finne noe å ta meg for når han blir så og så full! Tar jeg det opp i dag kommer han garantert til å snu det om og få det til å bli fortjent eller min feil på en eller annen måte. Hjelp meg. Hodet mitt gjør vondt. Blir så lei meg av denne oppførselen hans.. fortjener jeg virkelig dette. Alt begynte ett eller r vi fikk barn... før var han ikke slik...:-(

Men da får du ta et valg. Sett foten ned og krev en slutt på dette. Nekt han å ta kontakt med deg om natten, eller godta å bli tråkket på og slutt og syt.

Du er voksen og har ansvar for både ditt og barnets liv.

Anonymous poster hash: 10695...6fe

Skrevet

Skjønner ikke at du orker å bo med en sånn

Fra fulle folk og unger får man høre sannheten......................

Anonymous poster hash: 0960c...a98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...