Gå til innhold

jeg blir nærmest redd mannen her jeg sitter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg lite om fotball, med AM har spilt utrolig usportslig.

Så målet som RM fikk inn nå gikk rett i hjerterota mi!

Fantastisk!

Anonymous poster hash: faca1...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke sagt noe, nå hopper han rundt her som en apekatt. Betyr det at dritten varer enda lenger?? 

Anonymous poster hash: fd6b2...817

nei du skulle ikke sagt noe som helst!! hehe... Ja, det varer enda lengre nå. Hørte ikke helt hvor lenge, men det var lenge nok. Han hoppet av glede nå også. Denne gangen gledeshopp, ikke sinnehopp...

Jaja..vi får se

Anonymous poster hash: 4e7d2...282

Skrevet

Hehehehe. Må si jeg ler godt av bildene dere maler her nå:P er så utrolig glad for at mannen min skyr fotball like mye som meg;) bil derimot... :P

Skrevet

Hehehehe. Må si jeg ler godt av bildene dere maler her nå :P er så utrolig glad for at mannen min skyr fotball like mye som meg;) bil derimot... :P

Jeg og mannen er ville etter bil også... Det er bare fotballen han har for seg selv!! Hehe... men ja, hadde du sett dette...hadde du ledd godt

Skrevet

Skulle ikke sagt noe, nå hopper han rundt her som en apekatt. Betyr det at dritten varer enda lenger?? 

Anonymous poster hash: fd6b2...817

ps...30 min til

Skrevet

Litt bedre stemning nå;)?

Ja nå er det gledes hopp istedenfor . Valpen og jeg gikk og la oss .... Men blir nok ikke lett å sovne før de 30 min er over... Vinner de ikke så blir det fortsatt drama ;)

Skrevet

Åh takk og lov......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...