Gå til innhold

jeg blir nærmest redd mannen her jeg sitter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

champions leage. det går ikke som han vil. Får tics og kaster puter rundt, roper og skriker. Sinna som få.. JEg og valpen skvetter til støtt og stadig. Herregud...

Og han blir jo ekstra irritert når jeg ikke følger med( jeg hater fotball) ......

Anonymous poster hash: 4e7d2...282
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må han nok regne med at valpen kommer til å være meget utrygg på han i lang tid...!

Skrevet

Hehe, om du hater fotball, hvorfor evakuerer ikke du og valpen? Jeg ville gått ut, tatt en kjøretur eller noe og vært borte til faren var over :)

Anonymous poster hash: 51889...35c
Skrevet

Da må han nok regne med at valpen kommer til å være meget utrygg på han i lang tid...!

valpen har det fint altså :) ligger og sover som en stein, men våkner til når han oppfører seg koko pga en teit kamp..hehe

verre med meg..... legge meg kanskje :P

Skrevet

Hehe, om du hater fotball, hvorfor evakuerer ikke du og valpen? Jeg ville gått ut, tatt en kjøretur eller noe og vært borte til faren var over :)

Anonymous poster hash: 51889...35c

Hehe vurderer å legge meg men han liker å ha selskap mens han ser på ... men å snakke med han nå, umulig :P :P hehe... Menn er rare når de er opphengt i slik. Tragikomisk

Skrevet

Hehe :) må gjøre som meg... send han avgårde til noen kompiser. Noen ganger kommer VIRKELIG huleboeren frem i disse mennene.

Skrevet

valpen har det fint altså :) ligger og sover som en stein, men våkner til når han oppfører seg koko pga en teit kamp..hehe

Det var godt:)! Vel, Madrid vinner uansett;)!

Skrevet

Hmmm - jeg har sett slik oppførsel hos en tenåringsgutt jeg passet. For meg er det ikke akseptabel oppførsel av hverken voksne eller barn. Send ham på hue ut når det er kamp hvis han skal oppføre seg slik - og det er faktisk helt uakseptabelt om det er barn tilstede.

Anonymous poster hash: ba2c7...290
Skrevet

Det er real madrid som må vinne, hvis ikke har jeg en grinete og sinna mann resten av natta ( og da må han sove på sofaen) Hehe

Skrevet

Det er real madrid som må vinne, hvis ikke har jeg en grinete og sinna mann resten av natta ( og da må han sove på sofaen) Hehe

Du får ha lykke til da:)! Mye kan enda skje;)!

Skrevet

Er samme faenskapet her, blir jo helt gal! Kjeder meg i hjel, for vi har bare en tv. Så da sitter jeg her på DIB og mumler jaha og mhm når han kommenterer ting da. 

Sukk og stønn. Hadde jeg hatt en billigere hobby selv skulle jeg gitt ham inn, men min tar også mye tid og ikke minst penger.

Anonymous poster hash: fd6b2...817
Skrevet

Er samme faenskapet her, blir jo helt gal! Kjeder meg i hjel, for vi har bare en tv. Så da sitter jeg her på DIB og mumler jaha og mhm når han kommenterer ting da. 

Sukk og stønn. Hadde jeg hatt en billigere hobby selv skulle jeg gitt ham inn, men min tar også mye tid og ikke minst penger.

Hehe... Og hvem heier mannen din på?

Min står på gulvet nå, slår seg ørten ganger på beina og kjefter... Alt jeg kunne si var, får du ikke blåmerker av det der? 

Hehe fikk dog beskjed om å legge meg, for nå orker han ikke et eneste ord av meg......

Joda, alt kan skje, men min negative innstilte mann har funnet ut at atlentico vinner... til hans forferdelige frustrasjon

Skrevet

Ta deg en tur ut vel, vær ute og lek med valpen. Hater fotball jeg også, men finner alltid noe å gjøre på :)

Anonymous poster hash: 207fb...d6d

Skrevet

Ta deg en tur ut vel, vær ute og lek med valpen. Hater fotball jeg også, men finner alltid noe å gjøre på :)

Anonymous poster hash: 207fb...d6d

prøvde å gå ut med valpen. Stakkars gutt la seg ned og så dumt på meg.... gadd ikke tisse engang, så jeg må ut nå og håpe han tisser, og ikke bare legger seg ned for å sove ( og nei, han er ikke en sovehund..tvert i mot. ) men han har lært seg rutinen.Snart leggetid for hu mor :P

Skrevet

Jeg aner ikke hvem han heier på, det går inn det ene øret og ut det andre. Tror han heier på det laget som har han hotte fyren, Chrisando? 

Skrevet

Jeg aner ikke hvem han heier på, det går inn det ene øret og ut det andre. Tror han heier på det laget som har han hotte fyren, Chrisando? 

haha nå lo jeg godt. Til og med jeg vet hvilket lag han heier på, men det morsomste var "chrisando". Han heter da virkelig christano ronaldo :) Se opp for skrivefeil . Hehe.. hot og hot. Alt annet enn ansiktet :P 

Skrevet

Jaja, samma hva han heter, han ser ganske ok ut :P Har akkurat lært meg hva den irriterende svartkledde fyren som loffer rundt midt på banen er, så litt fremgang er det jo. Og jeg vet at det går ut på å få ballen i motstanderen sitt mål, det er bare så utroolig kjedelig å se på alt det der dillet og sytinga når de får seg et spark osv. 

Skrevet

Jaja, samma hva han heter, han ser ganske ok ut :P Har akkurat lært meg hva den irriterende svartkledde fyren som loffer rundt midt på banen er, så litt fremgang er det jo. Og jeg vet at det går ut på å få ballen i motstanderen sitt mål, det er bare så utroolig kjedelig å se på alt det der dillet og sytinga når de får seg et spark osv. 

hahaha jøss, jeg trodde ikke jeg kunne mer enn andre. For JEG er håpløs. Men en dommer, det fikk jeg med meg. Syns igrunn mer synd på han siden han må løpe nesten like mye som de andre :P 

Jeg pleier å mobbe mannen for real madrid er ok, det dyreste og best betalte laget, men jeg sier frisørene deres står på sidelinjen og stresser vilt hvis noen tar head, for herregud frisyren til noen mill blir ødelagt :P

joda, jeg fyrer oppunder her. jeg har holdt kjeft lenge nå, og får beskjed om å legge meg snart, for jeg følger ikke med. Jeg forstår jo ingenting engang..

Men bra trening for mannen. han reiser seg opp, banner og kjefter.Setter seg... opp igjen, samme regla igjen..Og ned.. Og slik fortsetter det.... Han har flyttet seg minst 6 steder i stua hittil. Jeg ser jo selv at det går til Helvete for R.M..... DEsverre...

Skrevet

En god gammeldags fotballidiot! Er så glad for at jeg har en mann som ikke er fotballgal.

Anonymous poster hash: 82a49...28f

Skrevet

En god gammeldags fotballidiot! Er så glad for at jeg har en mann som ikke er fotballgal.

Anonymous poster hash: 82a49...28f

Hehe... Jeg visste ikke at menn var så gale, før jeg fant denne mannen.. og etter flere år, er jeg fortsatt i sjokk...

Skrevet

Jeg ser at atlantico vinner ja, men kunne igrunnen ikke brydd meg mindre :P 

Woho, slåsskamp!

Skrevet

Jeg ser at atlantico vinner ja, men kunne igrunnen ikke brydd meg mindre :P

Woho, slåsskamp!

jeg bryr meg selvfølgelig ikke jeg heller, men fy faen så dårlig stemning det blir i heimen. Hehe.. standard når R.M taper er at han ikke vil legge seg på lenge ( også til og  med på sofaen).  og alt er bare ILLE... Nå hopper han som en villmann  :o:O:O:O:O

Skrevet

Nå blir mannen rett og slett teit og usmakelig...Heh...sorry altså men... LAtterlig!

Skrevet

Min er heldigvis ikke av den hoppende typen, men kjeften går i ett bankende kjør. Skulle tro det var mer interessant å høre på kommentatorene, men neida. 

Og så slutter jo aldri disse jævla kampene når de skal, alltid noe tilleggstid!

Skrevet

Skulle ikke sagt noe, nå hopper han rundt her som en apekatt. Betyr det at dritten varer enda lenger?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...