Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Min man er irriterende slik: - jeg gjør mer enn han i huset, men likevel kan han komme med sånn; "det ser ikke ut her kommentarer" - han er morragretten - han dusjer på helt feil tidspunkt - han klarer ikke handle uten å få eksakt liste - han ødelegger alt tøyet han prøver å vaske - han går aldri ut med søpla - alt som omhandler ungene er av en eller annen grunn vanskeligere å gjennomføre for han enn for meg - han har null kontroll på avtaler, bursdager, barnehageutstyr osv. Nå er det helg og jeg er premenstruell Anonymous poster hash: b6d61...b9b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Min man er irriterende slik: - jeg gjør mer enn han i huset, men likevel kan han komme med sånn; "det ser ikke ut her kommentarer" - han er morragretten - han dusjer på helt feil tidspunkt - han klarer ikke handle uten å få eksakt liste - han ødelegger alt tøyet han prøver å vaske - han går aldri ut med søpla - alt som omhandler ungene er av en eller annen grunn vanskeligere å gjennomføre for han enn for meg - han har null kontroll på avtaler, bursdager, barnehageutstyr osv. Nå er det helg og jeg er premenstruell Anonymous poster hash: b6d61...b9b Hvis dette er det som irriterer deg så må jo du være superlykkelig eller ikke vite hva du egentlig har! Mannen her lever som om han skulle vært ungkar - hele tiden! Og nei, jeg finner meg ikke i det. Derfor har han sagt at han vil skilles..... Anonymous poster hash: 9b6b3...8a1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Hehe... Jeg tenker hvis jeg skal begynne på ei slik liste, så kommer jeg til å lure på hvorfor i all verden vi er gift enda.... Men jeg skal prøve: -Han gjør aldri (sjelden) noe uten at jeg ber om det 2-3 ganger først (Tømme oppv.mask., gå med søpla, skifte på senga, bade unger) -Han kan legge igjen skitne sokker og t-skjorter i stua -Han rydder aldri opp etter seg med en gang - Han har ikke evnen til å si nei til andre enn meg -Han ser ikke noe som må gjøres hjemme, gjør derfor ingenting uten at jeg ber om det -Han gjør alt i siste liten Kunne sikkert skrevet mye mer, men mannen er ikke hjemme og irriterer meg i dag, så da får det være. Anonymous poster hash: 77646...37a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Har en skikkelig handyman som er flink til "alt" mulig håndtverkerarbeid.. Dette er det mange som vet å benytte seg av (foreldrene hans, tanter, søsken..og gudene veit hvem 😜) Og han sier aldri nei til noen.. Så går jo nesten ikke an å planlegge en dritt i helger osv, fordi han "alltid" må innom en eller annen å fikse ditt eller datt. Han er jo snill, men blir litt irriterende noen ganger.... Anonymous poster hash: 1a3a7...f9b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Han er er et arbeidsjern som aldri utsetter ting - bortsett fra ting JEG ber om. Om jeg spør tar det lett 3-4 mnd - om det i det hele tatt blir gjort. Han kan finne på å henge opp klær, trene, fikse gressklipperen osv rett før vi får besøk/skal ut av huset. Han skal alltid hjem så fort som mulig når vi er på reis. Helst vil han bare være hjemme så når vi er på tur maser han hele tiden om at vi må dra. Han har støv på hjernen og rydder og vasker mens han uffer og stønner over hvor rotete det er og at det er stakkars han som må ta alt. Han ser ikke det jeg bidrar med. Han vil aldri sitte ute og kose seg om kvelden når det er fint vær. Nå sitter jeg på terrassen med pledd og bok (og dib) og han sitter inne og ser på tv. Han kan være sur og mutt i dagesvis, men svare 'ingenting' når jeg spør hva som er galt. Han sier ikke hva han mener om ting før det er for sent, og da klager han leeenge over at det ikke ble som han ville. Jepp, jeg har mensen 😎 Anonymous poster hash: ec93d...33d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Smattelyder når han spiser smågodt Konstant risting i føttene-det gjør meg særiøst sprøøø enkelte dager!!! Snorking, og han hører dårlig på ett øre så jeg vet aldri om han hører når jeg sier noe fra litt avstand :/ ALLTID ute i siste liten. Og som flere har nevt, kan finne på mye rare prosjekter akkurat når vi skal dra/får besøk... Anonymous poster hash: 260e6...686
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Min manns ubesluttsomhet og vegring for å ta litt større avgjørelser er grusomt irriterende.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 At han ikke kan klokka. Kommer alltid for sent. Har løst det ved å si at ting vi skal på begynner 1 time tidligere enn det gjør. Han har ikke oppdaget det ennå ;-) Anonymous poster hash: b57e8...dde
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Smattelyder når han spiser smågodt Konstant risting i føttene-det gjør meg særiøst sprøøø enkelte dager!!! Snorking, og han hører dårlig på ett øre så jeg vet aldri om han hører når jeg sier noe fra litt avstand :/ ALLTID ute i siste liten. Og som flere har nevt, kan finne på mye rare prosjekter akkurat når vi skal dra/får besøk... Anonymous poster hash: 260e6...686 Hey!! Ligg unna mannen min!! Anonymous poster hash: 3a94e...459
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 At han aldri ser ting som må gjøres! At han aldri rydder opp etter seg når han er ferdig med noe! At han aldri vil være med på ferie! At han må ha ost på alt han spiser! At han er så treg med å svare! Kan ta flere minutter fra jeg stiller et spm til jeg får svar! Anonymous poster hash: 4baee...7ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 -Lager seg alltid mat til tv-programmer, bråker og forstyrrer. -Kommer alltid for sent. -Godtroende og naiv. -Lite strukturert. -Dårlig til å diskutere. +++++ Anonymous poster hash: 840e7...5a1
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Smattelyder når han spiser smågodt Konstant risting i føttene-det gjør meg særiøst sprøøø enkelte dager!!! Snorking, og han hører dårlig på ett øre så jeg vet aldri om han hører når jeg sier noe fra litt avstand :/ ALLTID ute i siste liten. Og som flere har nevt, kan finne på mye rare prosjekter akkurat når vi skal dra/får besøk... Anonymous poster hash: 260e6...686 Hey!! Ligg unna mannen min!! Anonymous poster hash: 3a94e...459 Haha! Så godt å vite at det er flere som har det sånn Anonymous poster hash: 260e6...686
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 -han er rotete og surrete -overvektig -ikke så smart -dårlig hukommelse Anonymous poster hash: 56f06...a39
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Jeg har virkelig gjort et supercatch! Han gjør mer husarbeid enn meg, har mer kontroll på alt enn meg, fikser og ordner og lager middag. Han er full av energi, som han bruker fornuftig. Det beste av alt: han klager aldri på meg, enda han er dobbelt så flink som meg i ALT! Skulle noe irritere meg, så må det være at han er litt konfliktsky og liker ikke å snakke for mye om ting som burde vært snakket om. Og så drikker han ganske mye. Men det merkes aldri på ham. Anonymous poster hash: fbf7d...adb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #15 Skrevet 24. mai 2014 - Hjelper ALDRI til hjemme (med mindre jeg faktisk kjefter på han) - At han bruker 7 dager på å gjøre ting jeg ber han om. - At han kan sitte på sofaen i pysjen og spise godteri, mens jeg står der med oppvasken som han LOVTE å ta for 4 dager siden.. - Blir superstressa av småting - Blir sint når han stresser - At han omtrent ikke kan ha en samtale som ikke handler om bil. - At han kommer med kommentarer som "hvorfor er du sliten? Har ikke du BARE vært på skolen, rydda hus og skrevet oppgave i dag?". - At han lager avtaler (som omhandler oss begge) uten å spørre meg først. - At navlestrengen hans fortsatt sitter godt fast i moren. Var litt mye her ser jeg, men jeg er egentlig veldig glad i han:D Det er bare at han irriterer meg noe sykt noen ganger.. Anonymous poster hash: f4c57...9ce
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #17 Skrevet 24. mai 2014 At han lar sin usikkerhet og depresjon gå ut over meg ved å klage på alt jeg Gjør (selv om jeg gjør noe hele dagen og er ufattelig sliten hver kveld). At han må ha øl hver helg. At han røyker. At han maser om analsex selv om han vet jeg synes det er ubehagelig + at han gor meg dårlig samvittighet for å ikke ha det med han. At han sammenligner med mes andre og oss med andres liv ( alle er så mye bedre og flinkere enn oss). At han aldri lar meg føle meg trygg i forholdet ( gjennom ti år har han med gjevne mellomrom sagt hvor usikker han er på oss. At han har vært utro men sier jeg maser når jeg trenger snakke omdet og sier jeg bør komme over det om vi skal være sammen. At han klager ofte når han må på familiemiddag. At han aldri tar initiativ til å dra til sine egne besteforeldre (de ee svært syke og jeg er den som må mase på han for å besøke dem. Anonymous poster hash: 1d4f8...100
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #18 Skrevet 24. mai 2014 Det som irriterer meg mest med mannen min er at han er liten, feit, skalla, har liten pikk, og gidder ikke bry seg med det. Han driter i om han ser høygravid ut, og han tror han er så jævla sexy med den hårete bleikfeite kroppen, kvapsete og dissete og med en pikk som i stiv tilstand knapt er 7 cm, og når den er helt inntrekt så forsvinner den, blir bare en liten hudfold uttapå pungen........ Og så vil han gå rundt naken............. ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, hadde han sett ut som david backham ja............og gitt meg blikket, og "hallo baby", ja da skulle jeg blitt mo i knærne da.............. Men "hello baby" funker ikke når du er skalla, 1.70 høy, og 100 kilo, og det er fet, og ikke muskler, alt er bare kvapsete og han har større hengetatter enn meg. Og han gidder ikke bruke 2 minutt på å PRØVE å se bra t engang.................... DET irriterer meg med min mann.......................... Meeeeen, han er no snill og grei da. -Og jeg er opplært til at utseende ikke betyr noe. Men æsj, han er utseendemessig turn off. Huff. Jeg liker ikke å dra til syden sammen med han, for det er flaut............for han ser så hæslig ut. Men men, en ting er jo positivt, jeg trenger ALDRIG være redd han er utro...............for han har ingen sosiale antenner, er fulstendig sosialt inkompetent, har så utrolig sære meninger. Jeg aner ikke hvorfor men jeg er da glad i han, jeg ble sjarmert av han da jeg var 19 år, så ble vi sammen, og så gikk no tia, og nå er jeg 40, og vi har hus og gjeld, stakittgjærde og stasjonsvogn. -Og for å være heilt ærlig, så er jeg ikke vakreste blomsten i hagen selv heller, og er temmelig overbevist om at jeg aldrig hadde fått en annen mann. Så vi får nok holde ut med hverandre. Det er mer fornuft enn lidenskap, i fra min side. Jeg har holdt ut i 20 år, gidder ikke bryte ut og begynne på nytt no. Man blir jo glad i den man lever medså fremt man behandler hverandre med respekt, og de fleste ekteskap i verden i dag er tuftet på fornuft og vennskap heller enn kjærlighet. Han er snill da, og grei, Anonymous poster hash: 175f1...ef6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #19 Skrevet 24. mai 2014 Det som irriterer meg mest med mannen min er at han er liten, feit, skalla, har liten pikk, og gidder ikke bry seg med det. Han driter i om han ser høygravid ut, og han tror han er så jævla sexy med den hårete bleikfeite kroppen, kvapsete og dissete og med en pikk som i stiv tilstand knapt er 7 cm, og når den er helt inntrekt så forsvinner den, blir bare en liten hudfold uttapå pungen........ Og så vil han gå rundt naken............. ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, hadde han sett ut som david backham ja............og gitt meg blikket, og "hallo baby", ja da skulle jeg blitt mo i knærne da.............. Men "hello baby" funker ikke når du er skalla, 1.70 høy, og 100 kilo, og det er fet, og ikke muskler, alt er bare kvapsete og han har større hengetatter enn meg. Og han gidder ikke bruke 2 minutt på å PRØVE å se bra t engang.................... DET irriterer meg med min mann.......................... Meeeeen, han er no snill og grei da. -Og jeg er opplært til at utseende ikke betyr noe. Men æsj, han er utseendemessig turn off. Huff. Jeg liker ikke å dra til syden sammen med han, for det er flaut............for han ser så hæslig ut. Men men, en ting er jo positivt, jeg trenger ALDRIG være redd han er utro...............for han har ingen sosiale antenner, er fulstendig sosialt inkompetent, har så utrolig sære meninger. Jeg aner ikke hvorfor men jeg er da glad i han, jeg ble sjarmert av han da jeg var 19 år, så ble vi sammen, og så gikk no tia, og nå er jeg 40, og vi har hus og gjeld, stakittgjærde og stasjonsvogn. -Og for å være heilt ærlig, så er jeg ikke vakreste blomsten i hagen selv heller, og er temmelig overbevist om at jeg aldrig hadde fått en annen mann. Så vi får nok holde ut med hverandre. Det er mer fornuft enn lidenskap, i fra min side. Jeg har holdt ut i 20 år, gidder ikke bryte ut og begynne på nytt no. Man blir jo glad i den man lever medså fremt man behandler hverandre med respekt, og de fleste ekteskap i verden i dag er tuftet på fornuft og vennskap heller enn kjærlighet. Han er snill da, og grei, Anonymous poster hash: 175f1...ef6 Wow... Altså... Wow! All creds til deg, for helt ærlig vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut det der over lang tid Anonymous poster hash: 6d3ce...80c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #20 Skrevet 24. mai 2014 Det som irriterer meg mest med mannen min er at han er liten, feit, skalla, har liten pikk, og gidder ikke bry seg med det. Han driter i om han ser høygravid ut, og han tror han er så jævla sexy med den hårete bleikfeite kroppen, kvapsete og dissete og med en pikk som i stiv tilstand knapt er 7 cm, og når den er helt inntrekt så forsvinner den, blir bare en liten hudfold uttapå pungen........ Og så vil han gå rundt naken............. ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, hadde han sett ut som david backham ja............og gitt meg blikket, og "hallo baby", ja da skulle jeg blitt mo i knærne da.............. Men "hello baby" funker ikke når du er skalla, 1.70 høy, og 100 kilo, og det er fet, og ikke muskler, alt er bare kvapsete og han har større hengetatter enn meg. Og han gidder ikke bruke 2 minutt på å PRØVE å se bra t engang.................... DET irriterer meg med min mann.......................... Meeeeen, han er no snill og grei da. -Og jeg er opplært til at utseende ikke betyr noe. Men æsj, han er utseendemessig turn off. Huff. Jeg liker ikke å dra til syden sammen med han, for det er flaut............for han ser så hæslig ut. Men men, en ting er jo positivt, jeg trenger ALDRIG være redd han er utro...............for han har ingen sosiale antenner, er fulstendig sosialt inkompetent, har så utrolig sære meninger. Jeg aner ikke hvorfor men jeg er da glad i han, jeg ble sjarmert av han da jeg var 19 år, så ble vi sammen, og så gikk no tia, og nå er jeg 40, og vi har hus og gjeld, stakittgjærde og stasjonsvogn. -Og for å være heilt ærlig, så er jeg ikke vakreste blomsten i hagen selv heller, og er temmelig overbevist om at jeg aldrig hadde fått en annen mann. Så vi får nok holde ut med hverandre. Det er mer fornuft enn lidenskap, i fra min side. Jeg har holdt ut i 20 år, gidder ikke bryte ut og begynne på nytt no. Man blir jo glad i den man lever medså fremt man behandler hverandre med respekt, og de fleste ekteskap i verden i dag er tuftet på fornuft og vennskap heller enn kjærlighet. Han er snill da, og grei, Anonymous poster hash: 175f1...ef6 Wow... Altså... Wow! All creds til deg, for helt ærlig vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut det der over lang tid Anonymous poster hash: 6d3ce...80c Hva skal jeg gjøre da, gå fra han forde han er tjukk og skalla? Kan jo ikke det. Anonymous poster hash: 175f1...ef6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #21 Skrevet 24. mai 2014 - Han vil ikke at jeg skal ha en elsker. Anonymous poster hash: 93588...951
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #22 Skrevet 24. mai 2014 Det som irriterer meg mest med mannen min er at han er liten, feit, skalla, har liten pikk, og gidder ikke bry seg med det. Han driter i om han ser høygravid ut, og han tror han er så jævla sexy med den hårete bleikfeite kroppen, kvapsete og dissete og med en pikk som i stiv tilstand knapt er 7 cm, og når den er helt inntrekt så forsvinner den, blir bare en liten hudfold uttapå pungen........ Og så vil han gå rundt naken............. ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, hadde han sett ut som david backham ja............og gitt meg blikket, og "hallo baby", ja da skulle jeg blitt mo i knærne da.............. Men "hello baby" funker ikke når du er skalla, 1.70 høy, og 100 kilo, og det er fet, og ikke muskler, alt er bare kvapsete og han har større hengetatter enn meg. Og han gidder ikke bruke 2 minutt på å PRØVE å se bra t engang.................... DET irriterer meg med min mann.......................... Meeeeen, han er no snill og grei da. -Og jeg er opplært til at utseende ikke betyr noe. Men æsj, han er utseendemessig turn off. Huff. Jeg liker ikke å dra til syden sammen med han, for det er flaut............for han ser så hæslig ut. Men men, en ting er jo positivt, jeg trenger ALDRIG være redd han er utro...............for han har ingen sosiale antenner, er fulstendig sosialt inkompetent, har så utrolig sære meninger. Jeg aner ikke hvorfor men jeg er da glad i han, jeg ble sjarmert av han da jeg var 19 år, så ble vi sammen, og så gikk no tia, og nå er jeg 40, og vi har hus og gjeld, stakittgjærde og stasjonsvogn. -Og for å være heilt ærlig, så er jeg ikke vakreste blomsten i hagen selv heller, og er temmelig overbevist om at jeg aldrig hadde fått en annen mann. Så vi får nok holde ut med hverandre. Det er mer fornuft enn lidenskap, i fra min side. Jeg har holdt ut i 20 år, gidder ikke bryte ut og begynne på nytt no. Man blir jo glad i den man lever medså fremt man behandler hverandre med respekt, og de fleste ekteskap i verden i dag er tuftet på fornuft og vennskap heller enn kjærlighet. Han er snill da, og grei, Anonymous poster hash: 175f1...ef6 Wow... Altså... Wow! All creds til deg, for helt ærlig vet jeg ikke om jeg hadde holdt ut det der over lang tid Anonymous poster hash: 6d3ce...80c Hva skal jeg gjøre da, gå fra han forde han er tjukk og skalla? Kan jo ikke det. Anonymous poster hash: 175f1...ef6 Nei, jeg ser den veldig godt... Skallet kan han ikke noe for, men i et parforhold mener jeg st man må yte litt for å holde tenning og gnist oppe ikke sikkert min tanke er rett, men jeg vil jo gjøre meg fin for mannen, det samme vil han. Min har måne han nå. Men selv om han hater den så gjør han sitt beste for p se bra ut, for meg ( ingen vidundermann han jeg har altså, det skal sies) Jeg bare tenker det er litt gi og ta! Og det høres ikke ut som mannen din.... Gir så mye , i form av at han har gitt opp utseendet sitt? Tankegang : jaja vi har jo vært sammen i så mange år, så da går jo ingen til hvert sitt... Og man forfaller! Anonymous poster hash: 6d3ce...80c
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #23 Skrevet 24. mai 2014 Her kommer listen min: Han er utroolig treig! Jeg står alltid og venter på ham. Det er drit irriterende! Når vi skal ett sted vil han helst dra en time før for å være sikker på at han kommer i tide! Drit sur når vi skal til syden og han står og pakker. (Noe han vil, alt jeg pakker blir ompakket etterpå). Dårlig til å diskutere, ser ikke helt poenget. Føler vi snakker om to helt forskjellige ting. Gjør aldri noe uten at jeg må be ham om det.. Lite sosial, liker best å sitte hjem med en pils og fotballkamp.. Ikke flink til å si noe positivt om meg eller barna. Jeg har ikke mensen men det irriterer meg. Anonymous poster hash: 0daeb...bf6
CaptainHindsight Skrevet 24. mai 2014 #24 Skrevet 24. mai 2014 Han er til tider fryktelig distré, og fryktelig treg. Også elsker han å fortelle meg om ting jeg ikke forstår eller interesserer meg for, skikkelig lange avhandlinger om kompliserte eller rare ting, uten å ta hintet at jeg faller ut. Men selv om det kan irritere meg, så er han så søt at jeg kan ikke la være å bli litt sjarmert også
ærlig talt Skrevet 24. mai 2014 #25 Skrevet 24. mai 2014 Han er til tider fryktelig distré, og fryktelig treg. Også elsker han å fortelle meg om ting jeg ikke forstår eller interesserer meg for, skikkelig lange avhandlinger om kompliserte eller rare ting, uten å ta hintet at jeg faller ut. Men selv om det kan irritere meg, så er han så søt at jeg kan ikke la være å bli litt sjarmert også Høres ut som mannen min det Sist avhandling jeg fikk var om derivasjon😣 Jeg måtte rett og slett avbryte for å si "hallo, det der kan du snakke med noen andre om". Heldigvis er han såpass grei at han da svarte med "ok", og slutta å snakke om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå