Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #26 Skrevet 24. mai 2014 Enn så lenge er det de som hjelper oss mer enn vi hjelper dem, men er det noe vi har peiling på eller har lettere for å gjøre enn dem osv, så gjør vi selvsagt det! I våre familier hjelper alle hverandre etter evner og muligheter. Anonymous poster hash: 1157f...fec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #27 Skrevet 24. mai 2014 En gang i uken. Hun er 80 år, men klarer seg selv. Hjelper til der det trengs selvfølgelig, men hun vet at jeg kommer hver helg. Ja, jeg er 40 Anonymous poster hash: 9e176...e21
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #28 Skrevet 24. mai 2014 Ser vel mamma hver dag, pappa jobber utenlands så han ser vi hver helg når han kommer hjem. De trenger ikke hjelp til så mye, de hjelper heller oss Anonymous poster hash: 0806a...0ec
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #29 Skrevet 24. mai 2014 Mamma døde da jeg var 24, pappa bor i en annen landsdel, så vi ser hverandre et par ganger i året. Bruker derimot veldig mye tid på svigerfamilien. De hjelper oss mye og vi tilbake. Sees hver dag. Anonymous poster hash: 5d602...e3d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #30 Skrevet 24. mai 2014 Ser mine foreldre ca en gang i mnd og andre ganger ofte. De var innom en times tid for to uker siden, idag har vi vært nesten en hel dag hos de på hytta. Ungene er hos de oftere enn jeg er, ikke pga at vi trenger barnepass men pga at de ønsker å ha de på besøk. De er fortsatt i jobb begge to og klarer det meste. Har hjelp pappa endel på hytta, men har ikke vært så mye de senere åra. For endel år siden var han veldig syk, så da hjalp jeg han mye. Han spurte aldri om hjelp, men meg og min søster gjorde det vi viste han hadde planer om å gjøre. Sommerstid møtes vi ofte, da er vi mye på hytta. Den ligger midt mellom der vi bor, og vi alle kan kjøre fra jobb derfra. Ifjor var vel ungene der hele sommeren, ett eller annet menneske var der, men varierte hvem voksen som var på hytta. Ungene hadde det som plommen i egget selv om vi voksne jobbet. Min svigermor ser jeg ikke så ofte, men min mann ser henne ofte flere ganger om dagen og snakker med henne sikkert ti ganger omdagen. Hun er helt ekstrem, og ser det tærer på mannen min. Hun krever hjelp til absolutt alt, han har flere ganger måtte kjøre til henne for å sette på ett plaster blandt annet. Jeg sliter veldig med slike mennesker som klager og syter og ikke kan gjøre noen ting selv, og mannen blir skikkelig grinete selv. Han ønsker ikke ha meg med, for han vil ikke at jeg skal bli i dårlig humør heller. Han merker han blir det selv, og prøver iherdig å få moren til å skjønne at hun ikke kan holde på slik. Anonymous poster hash: 00636...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå