Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på DINE foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ser du dem? Hjelper dem?

Anonymous poster hash: cdb3f...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser mamma flere ganger i uken, pappa bor litt lenger borte så gjerne annenhver uke. Men hjelper til hvis det er noe dem trenger hjelp til, ellers er jeg her så ofte at jeg gjerne rydder litt i huset for mamma :)

Anonymous poster hash: a6692...43e

Skrevet

Bruker mye tid på mamma. Hun er psykisk syk :(

Pappa snakket jeg ofte med og besøker ham. Han kommer også hit på besøk. Og så bruker jeg tid på mormor som er 95 år, og bor fortsatt hjemme. Så er det farmor som er dement og som jeg besøker ofte fordi pappa bor langt unna.

Bruker endel tid på familien. Pappa er den som bruker litt tid på meg.

Anonymous poster hash: ad47a...312

Skrevet

Hjelper dem så og si aldri, foruten om hundepass når de drar på ferie. Ser dem ca 1 gang i måneden, oftere i ferier.

Anonymous poster hash: 9677a...c14

Skrevet

Ser de ikke så ofte. Mamma er pensjonist og konstant på farten. Pappa bor langt unna så det begrenser seg selv.

Anonymous poster hash: 69f93...791

Skrevet

Ser de flere ganger i uken, men føler likevel jeg gjør for lite.

Kombinasjonen små barn og gamle foreldre er en utfordring. Og skvist inn mellom de har vi tenåringer også, så selv når jeg er hjemmeværende blir det for lite tid. Lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner å jobbe igjen 😳

Skrevet

Ingenting!

Mamma døde da hun var 49 og pappa døde da han var 53!

Venninnene mine som har "gamle" foreldre lever i beste velgående!

Anonymous poster hash: bb5a2...1d8

Skrevet

Ser dem omtrent hver dag. De er ansatt hos meg begge to så vi sees på jobb.foreløpig er de friske og spreke selv om far nærmer seg 80. Det er egentlig ikke mye de trenger hjelp til annet enn innstillinger om de kjøper ny pc.

Anonymous poster hash: 053e3...b27

Skrevet (endret)

Vi ser hverandre mange ganger i uken, og snakker sammen hver dag. Og det hjelpes ofte begge veier  :) Har spreke foreldre på 70 som nå setter opp garasje selv - og vi hjelper når de ber om det  :) og omvendt :)

Endret av AvMåneskinnGrorDetNADA
Skrevet

Skulle ønske jeg kunn gjøre noe for de...

Mamma døde da jeg var 21 og pappa da jeg var 23 :(

Skrevet

Ser dei ofte, men dei treng ikkje hjelp akkurat. Dei får låne eldste innimellom for å bøte på evt fritidsproblem.

Skrevet

Ser dem 1-4 ganger i uka, o snakkes ofte på telefon. De er under 50 begge to, så er oftere at de hjelper meg enn omvendt :)

Skrevet

De er fortsatt såpass unge at det er enda de som hjelper meg, mer enn jeg hjelper dem

Vi sees ca hver 2.uke tror jeg, men snakkes mye oftere.

Skrevet

Ser mamman min flere ganger i uken, siden vi shopper sammen. Og er hos foreldrene mine hver søndag på midag :D Og trenger de hjelp til noe som maling, snekring og annet, så ha jeg staute sønner som gjerne trår til.

Men så er de heller ikke gamle... eller for 20 år siden hadde jeg nok syntes de var gamle, men nå så mener jeg noe annet. De er rett rundt 60+ :)

Skrevet

Ser dem ca en gang i måneden, eller oftere. Snakker på telefon en gang i uken omtrent.

Skrevet

Min far: Ser han noen ganger i året, han bor 10 timer med bil unna oss.. Men, han har kone og hennes barn er veldig flinke til å hjelpe han når det trengs.. Er veldig sårt at jeg ikke kan være der selv og hjelpe han, men flytter vi dit, så er de de eneste vi kjenner der, mens alt av familie og venner er her vi bor nå..

Min mor og stefar ser vi kanskje 1-2 ganger pr mnd, hjelper de når de trenger det. De bor 3 timer unna med bil

Svigerforeldrene: Ser de hver dag nesten, og hjelper de som regel minst en gang i mnd, noen ganger hjelper vi de så og si daglig :) De er naboene våre :)

Anonymous poster hash: 61ed3...b5a
Skrevet

De bor 170 mil unna så jeg prøver å få til et par turer i året dit, kanskje tre. Da er vi en uke ++ om gangen. Men de er flinke til å komme hit, har vært her to ganger hittil i år og det blir sikkert et par til. Da er de 1-2 uker. Men det er vel de som hjelper oss mest, med barnepass og husarbeid osv når de er her. Jeg har nok ikke vært så mye til hjelp når jeg er hos dem. Men nå begynner de å bli gamle (70) og jeg ser de etter hvert kommer til å slite med å få til alt alene. Vet ikke helt hva vi gjør da, er jo ikke bare å ta en svipptur innom og de har ingen andre barn eller slektninger i nærheten. Det kan nok hende at de ender opp med en leilighet her vi bor. Vi er foreløpig lite flyttbare pga gårdsbruk. 

Anonymous poster hash: 70473...c6a
Skrevet

ser de flere ganger i uka, alt fra 3-7 ganger hver uke :)

Skrevet

Mamma ser jeg stortsett kun på bursdager så 5-6 ganger i året.hun er altfor travel,men de få gangene jeg ser hun utenom dette er det for at hun skal ha hjelp.

Pappa bor i ett annet land han ser heg 1 fang i året

Skrevet

Ser de en eller to ganger i året. De bor ca. 100 mil unna.

Anonymous poster hash: ba4ba...35a
Skrevet

Ser de annenhver uke kanskje? De sitter av og til barnevakt for lillegull og så er vi hjemme i ferier og av og til helger. Fine familien min :)

Til dere som har mistet foreldrene deres, kondolerer så mye og sender dere en klem :)

Anonymous poster hash: c1ff8...53b

Skrevet

Ser de et par ganger i uken. De hjelper oss masse, er spreke begge to i slutten av femtiårene.

Skrevet

Ser mine foreldre et par ganger i uken (svigers ca 1 gang i uken) så reiser vi ofte på ferier i lag:) har også bestemor som jeg prøver å besøke minst hver 14 dag. Vi hjelper de og de hjelper oss når det trengs.

Skrevet

Litt for ofte. Hjelper ikke dem med noe som helst. Hadde de stått i fyr og flammer, hadde jeg grilla pølser.

Anonymous poster hash: 6970b...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...