MerraSomGår Skrevet 23. mai 2014 #26 Skrevet 23. mai 2014 Slik var min jente også! Hun godtok KUN meg i de første 6 månedene av livet sitt. Måtte bare godta at det var slik, at hun måtte bli med meg på alt. Det betyr ikke bare at hun har behov for din nærhet, babyer er forskjellige Min jente er nå tenåring, helt fin, og ikke lenger i desperat behov for nærhet til meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #27 Skrevet 23. mai 2014 Vår var 5 uker prematur og derfor litt liten, men ellers alt ok. Det var bare EN ting som ikke gikk så bra, og det var støy. Hun kunne hylskrike i en halvtime om noen smalt en bildør i nærheten av henne, røsket opp en borrelås osv osv. Vi skjermet henne derfor mye den første tiden (men så vidt jeg skjønner har ikke du den muligheten). Jeg hadde kjøpt meg et bæresjal for å bruke i slike anledninger. Da er hun tett inntil deg og det er ikke naturlig for andre å holde babyen. Det høres også sikkert sprøtt ut - men sørg for en lue som dekker ørene. Det demper jo en liten anelse! (ev hørselsvern på steder med ekstremt bråk). Jeg synes d høres smart ut å bruke lue, spesielt i forsamlinger. Tusen takk for tipset! Neste ganggang skal jeg ta med bæreselen nesten sånn at jeg klasker meg i panna for å ikke ha tenkt på d før :/! Lure deg Hi Anonymous poster hash: 6997a...49c Anonymous poster hash: 1a17c...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå