Nullstress;) Skrevet 23. mai 2014 #26 Skrevet 23. mai 2014 nei, hun var kjempehyggelig. Men hun fikk masse kommentar og etterhvert virket det som hun la ut blogginnlegg kun for å provosere. Det er vel det som en del reagerte på. Anonymous poster hash: 89fee...531 Skjønner likevel ikke at det er noe å reagere på vil du lese -så les. Vil du ikke lese - så ikke les
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #28 Skrevet 23. mai 2014 nei, hun var kjempehyggelig. Men hun fikk masse kommentar og etterhvert virket det som hun la ut blogginnlegg kun for å provosere. Det er vel det som en del reagerte på. Anonymous poster hash: 89fee...531 Skjønner likevel ikke at det er noe å reagere på vil du lese -så les. Vil du ikke lese - så ikke les Enig Men det er vel mange her inne som liker å krangle litt Anonymous poster hash: 89fee...531
MJ<3 Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Så bra Ang blogg diskusjonen, så må jeg jo si at det er ekstremt mange innlegg her som jeg hopper glætt over, så ser ikke problemet med at de som misliker HI sine innlegg bare kan hoppe over de. Det er ingen som tvinges til å lese alt her inne. I såfall syns jeg det er mange her som burde fått gjennomgå. Men det er muligens fordi de fleste er anonyme, og når man har nick skal man visst "passe seg" litt
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #30 Skrevet 23. mai 2014 Så bra Ang blogg diskusjonen, så må jeg jo si at det er ekstremt mange innlegg her som jeg hopper glætt over, så ser ikke problemet med at de som misliker HI sine innlegg bare kan hoppe over de. Det er ingen som tvinges til å lese alt her inne. I såfall syns jeg det er mange her som burde fått gjennomgå. Men det er muligens fordi de fleste er anonyme, og når man har nick skal man visst "passe seg" litt Vet dere hva...synes de som misliker det de leser sliter med å forklare at de faktisk gidder å lese det:-) Anonymous poster hash: 0949e...e93
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #31 Skrevet 23. mai 2014 Fordi det finnes ingen god forklaring:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #32 Skrevet 23. mai 2014 Fordi hun hver dag , hver eneste dag skrev svada om det ene barnet sitt. Folk ble lei , med rette. Og de begynte å gjøre det samme , da ble hun forsvart og støttet men faktisk var det ikke mer greit at hun gjorde det enn andre. Anonymous poster hash: afb87...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå