Gå til innhold

stolteste mammaen i verden er meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, hun var kjempehyggelig. Men hun fikk masse kommentar og etterhvert virket det som hun la ut blogginnlegg kun for å provosere. Det er vel det som en del reagerte på.

Anonymous poster hash: 89fee...531

Skjønner likevel ikke at det er noe å reagere på ;) vil du lese -så les. Vil du ikke lese - så ikke les :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, hun var kjempehyggelig. Men hun fikk masse kommentar og etterhvert virket det som hun la ut blogginnlegg kun for å provosere. Det er vel det som en del reagerte på.

Skjønner likevel ikke at det er noe å reagere på ;) vil du lese -så les. Vil du ikke lese - så ikke les :)

Enig :) Men det er vel mange her inne som liker å krangle litt :)

Skrevet

Så bra :)

Ang blogg diskusjonen, så må jeg jo si at det er ekstremt mange innlegg her som jeg hopper glætt over, så ser ikke problemet med at de som misliker HI sine innlegg bare kan hoppe over de.

Det er ingen som tvinges til å lese alt her inne. I såfall syns jeg det er mange her som burde fått gjennomgå. 

Men det er muligens fordi de fleste er anonyme, og når man har nick skal man visst "passe seg" litt :P

Skrevet

Så bra :)

Ang blogg diskusjonen, så må jeg jo si at det er ekstremt mange innlegg her som jeg hopper glætt over, så ser ikke problemet med at de som misliker HI sine innlegg bare kan hoppe over de.

Det er ingen som tvinges til å lese alt her inne. I såfall syns jeg det er mange her som burde fått gjennomgå. 

Men det er muligens fordi de fleste er anonyme, og når man har nick skal man visst "passe seg" litt :P

Vet dere hva...synes de som misliker det de leser sliter med å forklare at de faktisk gidder å lese det:-)

Anonymous poster hash: 0949e...e93

Skrevet

Fordi det finnes ingen god forklaring:-)

Skrevet

Fordi hun hver dag , hver eneste dag skrev svada om det ene barnet sitt. Folk ble lei , med rette. Og de begynte å gjøre det samme , da ble hun forsvart og støttet men faktisk var det ikke mer greit at hun gjorde det enn andre.

Anonymous poster hash: afb87...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...