Gå til innhold

stolteste mammaen i verden er meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år gikk verdens vakreste gutt hele 17mai toget...dette er en situasjon som er ukomfortabel for han ,så jeg er viiiiirkelig verdens stolteste!

Tårer i øyene....viiiirkeli:-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow.

Anonymous poster hash: 3db44...472
Skrevet

Å kjære vene....

Anonymous poster hash: 09e1d...54e

Skrevet

Det er en god mestring for gutten din og en deilig følelse for en stolt mamma :)

Skrevet

Å kjære vene....

Anonymous poster hash: 09e1d...54e

Kjære vene.....?!? Unner dere ikke en stolt mamma et såpass fint øyeblikk med sønnen sin!!??!

Anonymous poster hash: 317d8...46f

Skrevet

Det er en god mestring for gutten din og en deilig følelse for en stolt mamma :)

Ja,en uendelig god følelse:-)

Skrevet

Jeg som trodde du hadde forsvunnet for alltid.. Så feil kan man ta!

Anonymous poster hash: 4a62c...887
Skrevet

Jeg også er verdens stolteste, minstemann fant en larve helt selv og spiste den!! Såå deilig og å se at gulligullet klarer å finne på nye nyttige ting hver eneste nydelige dag! Ååå, smiiiiile hele daaagen, herlig!

Anonymous poster hash: 7b3ea...2bf

Skrevet

Så bra for gutten din :)

Anonymous poster hash: 3d66f...2a8

Skrevet

Jeg som trodde du hadde forsvunnet for alltid.. Så feil kan man ta!

Anonymous poster hash: 4a62c...887

Jeg har en anelse om at det er noe historie her som skaper litt spenninger?  Synes det var voldsomme reaksjoner på en post som i utgangspunktet virket veldig positiv og hyggelig. 

Skrevet

Så bra!! :-)

Anonymous poster hash: 2d9ed...442
Skrevet

Dere som ikke skjønner hvorfor hun er så stolt: Se nicket hennes!!

Anonymous poster hash: 2d9ed...442
Skrevet

Så flott for deg og gutten din.

Et lite tips, ikke legg ut alt og ikke bruk dette som blogg slik du gjorde sist. Alt med måte er en fin ting å huske på.

Anonymous poster hash: 6a908...780

Skrevet

Hun har vært her hele tiden, som anonym ;)

Anonymous poster hash: 24450...9ad

Skrevet

Et lite tips, ikke legg ut alt og ikke bruk dette som blogg slik du gjorde sist. Alt med måte er en fin ting å huske på.Anonymous poster hash: 6a908...780

Begynner bli litt gammel den blogg greia:-) fortsatt skriver jeg hva jeg vil,når jegvil:-)

Skrevet

Et lite tips, ikke legg ut alt og ikke bruk dette som blogg slik du gjorde sist. Alt med måte er en fin ting å huske på.Anonymous poster hash: 6a908...780

Begynner bli litt gammel den blogg greia:-) fortsatt skriver jeg hva jeg vil,når jegvil:-)

Veldig bra! Jeg forstår ikke "blogg-problematikken" likevel. Hvis noen ikke liker å lese innleggene dine, hvorfor ikke bare holde seg unna? 

Skrevet

Så flink han er som klarer å presse seg til å gjøre noe han egentlig syntes er ukomfortabelt :)

Til alle dere som "klager", er det noe dere syntes er kjempeskummelt som dere hadde klart å presse dere til å gjøre uansett? I såfall, kan dere cære stolte av dere selv. Og det er da helt greit å føle litt stolthet ;)

Skrevet

Så kjekt å lese :)

Skrevet

Det er bra gjort :) Min gikk ikke i toget i år heller. 

Skrevet

Det er bra gjort :) Min gikk ikke i toget i år heller.

Ja det var ett utrolig stort øyeblikk og en stor seier:-)

Skrevet

Hva er dette maset om blogg??

Anonymous poster hash: 0949e...e93

Skrevet

Hva er dette maset om blogg??

Det var en periode det virka som om mamma til adhd gutt brukte BIM som blogg. Daglige oppdateringer om småting, som hadde passa bedre i en blogg enn på et forum som dette. Det ble for mange, for mye. Derfor maset om blogg.

Anonymous poster hash: 6a908...780

Skrevet

Men da kunne vel de som syntes det ble for mye droppet å lese innleggene hennes...?

Anonymous poster hash: 409f8...d66

Skrevet

Men da kunne vel de som syntes det ble for mye droppet å lese innleggene hennes...? Anonymous poster hash: 409f8...d66

Det er det jeg og ikke forstår.....har hun gjort noen noe vondt eller noe? Vært frekk eller ufin?

Skrevet

nei, hun var kjempehyggelig. Men hun fikk masse kommentar og etterhvert virket det som hun la ut blogginnlegg kun for å provosere. Det er vel det som en del reagerte på.

Anonymous poster hash: 89fee...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...