Gå til innhold

What to do.... Gravid med gift mann.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et barn som blir unnfanget under slike omstendigheter kan absolutt slite med det senere. Jeg har to venninner med fedre som var gift med andre. Begge har slitt MYE under oppveksten p.g.a. det, uansett hvordan det ble bortforklart, kompensert for av mor, etc..

Hun ene ble fortalt av moren at far var en grusom mann, og at det var derfor hun ikke fikk ha kontakt med ham. Da han gikk bort for en tid tilbake oppdaget hun at han var gift, og bodde to gater ovenfor henne. Moren ville ikke fortelle henne den egentlige grunnen fordi hun skammet seg over forholdet. 

Dette er vonde greier uansett.

Anonymous poster hash: a7040...c0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Har vært i nesten samme situasjon.. Han var ikke gift da, men samboer og hun var gravid.

Vet ikke hvorfor jeg ikke skjønte det da at han var opptatt, men vi endte opp med en ons og jeg ble gravid.

Var blitt oppmerksom på at han hadde kjæreste og jeg valgte medisinsk abort - oppdaget at jeg var gravid samme dag jeg skulle hatt mensen...

Det var da en enkel avgjørelse, men jeg tenker en del på det i dag.

Jeg angrer ikke. Fyren har i dag 6 unger med to damer.

Anonymous poster hash: e4e08...3c7

Skrevet

Stakkar konen. Ikke ta abort om du er i tvil er mitt eneste råd.

Anonymous poster hash: 62597...ed8

Skrevet

Det eneste rådet jeg kan gi er at du bør følge hjertet ditt. Hva ønsker du? Hvordan er din livssituasjon? Hvordan passer et barn inn i livet ditt? Det kan være vanskelig å se for seg et liv som mamma, om du ikke alt er det. Men jeg kjenner ingen som har angret på barnet man har fått. Jeg har selv vokst opp uten en far (han er evig ungkar som har gitt f*aen i min mor og  meg).  Jeg kan med hånden på hjertet si at en far ikke har vært et savn for meg. Jeg har vokst opp med gode, trygge voksne rundt meg - det har gjort at jeg ikke har savnet en far i livet mitt. Lykke til med valget!

Anonymous poster hash: 5aea6...0b8
Skrevet

Du bør beholde barnet. Deretter bør du poste på Facebook wallen til de andre barna hans at de skal bli søsken. Når kona kaster ut mannen flytter dere sammen, men når kona ber mannen om økonomisk hjelp for å ha råd til å beholde barndomshjemmet til barna, bør du sette deg på bakbeina. Etter at huset har gått på tvangssalg og ex-kona har sett seg nødt til å ta en ekstrajobb for å betale ned forbruksgjelden hun pådro seg i forsøket på å glede barna som har mistet familien sin, bør du kaste ut mannen. Når han banker på døra di på julaften fordi ingen av barna vil vite av ham og han ikke har noen andre å være sammen med, bør du skaffe politibeskyttelse. Og når du senere ser dattera hans i gata ved Oslo børs, hvor hun leter etter en farsfigur blant horekundene, bør du riste på hodet og krysse veien slik at du slipper å snakke med henne. Og når hun dør av aids et par år senere, lar du selvsagt ikke ditt eget barn gå i begravelsen - hun var jo en skarve narkoman.

Anonymous poster hash: dd166...135

Ehh...altså.....

Litt livlig fantasi eller ??

Skrevet

Mange angstbiterske skruller her inne.

Gjør det som er rett for deg selv Hi og kun det!

Anonymous poster hash: 959ff...c91
Skrevet

Ikke hør på enkelte her inne..

Gjort er gjort og nå har du et valg å ta. Om abort egentlig ikke føles som et alternativ må du omstille deg til ev å ta vare på en baby alene. Hva mannen sier og hva reaksjonene han blir, er faktisk ikke ditt problem. Det er mannen som har valgt å ha sex med en annen. 

Skrevet

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med lege eller helsestasjonen eller andre instanser som kan gi deg rett hjelp og veiledning. På den andre side så husk at dette er kun ditt valg. Lykke til :)

Skrevet

Selvsagt er mannen en idiot, men hva søren skal man gå rundt å pule på gifte menn for? Skikkelig sjarmtroll slike som knuller på andre og gir faen i kona og ungene de alt har. 

Anonymous poster hash: 59de2...22b

Det er faktisk en god del gifte menn som ikke forteller at de er gift. Jeg har ikke tall på alle gifte menn jeg har truffet på byen - de tar av seg ringen og utgir seg som single for å få napp på kvinner som de ellers aldri ville fått til sengs. Noen innleder også forhold til en uvitende elskerinne på den måten.

Jeg har hatt flaks, har god intuisjon og har greid å avsløre dem før jeg har havnet til sengs med dem.

Det er enklere på sommeren, da er det vanskeligere for dem å skjule skillet mellom brun hud og hvit hud der gifteringen normalt sitter. Men har også vært borti en som bevisst tok av gifteringen for så å bruke en annen herrering (utdannings-ring a la ingeniør-ring) der i steden for. Der var det kompisen som var så snill at han tipset meg om at mannen egentlig var gift.

Så døm den som dømmes mest skal - mannen som er utro!

HI - det som er viktig her er hva du ønsker. Ønsker du å beholde dette barnet, eller ikke. Ønsker du det så beholder du. Det ordner seg på en eller annen måte. Hvis du ikke ønsker å beholde, tar du abort.

Gjør det som er riktigst for deg. Lykke til!

Anonymous poster hash: 21cb0...b0e

Skrevet

Det er ingen her inne som kan avgjøre det. Følg hjertet ditt og gjør det DU mener er det rette :)

Anonymous poster hash: 576d3...1d5

Skrevet

Du må avgjøre selv om du orker risikoen for at far slår hånden av barnet, at kona gjør samarbeidet dere foreldre imellom umulig eller livet ditt surt. Jeg forstår IKKE hvorfor folk knuller på andres menn/koner uten prevensjon, når de allerede er alene med barn og vet hvor barn kommer fra. Sitter på motsatt side, her hadde mannen sex med en annen uten prevensjon og det var bare flaks at hun ikke ble gravid. Sjekk deg også for kjønnsykdommer - du vet ikke om kona hans har det og han er smittet, eller om han var utro før deg og ble smittet av tidligere dama på si.

Avgjørelse om du skal beholde barnet eller ikke har ingen sammenheng med at du har vært skikkelig troll mot hans kone og barn, det må du ta ut fra det DU ønsker, eventuelt i samarbeid med barnets far hvis dere er på talefot. Lykke til med avgjørelsen.

Anonymous poster hash: d4474...91f
Skrevet

At mannen er en idiot er det vell lite tvil om, men at HI er like avskoltet som han er det vell å liten tvil om. Enn å velge å legge seg ut med en GIFT mann, MED BARN?!?! Enn å være så selvsentrert å ikke tenke på hva man gjør mot andre, å endatil mot barn!! Du bør skamme deg og ikke tenke tanken på å skulle prakke på denne familien en unge itillegg., er vell nokk at familien deres mye mulig er ødelagt enn at di skal måtte leve med påminnelsen også resten av livet. Å ha i tankene at dette barnet nokk mest sannsynlig ville blitt avskydd fra hele fars familie. Ta abort å ligg unna familien å hold deg til single menn heretter.!

Anonymous poster hash: d3a1f...c86

Skrevet

Beholde, kreve barnebidrag.

Anonymous poster hash: 28f00...f8f

Tenker du bare på penger her du? Behold, kreve barnebidrag? Uff!!!

Anonymous poster hash: 1788f...7d3

Skrevet

Si noe eller ta abort og holde munn? :(

Anonymous poster hash: d773f...585

Viste du ikke at han er gift eller? Hvis ja, det var jo din valg til å ligge med noen som er gift. Fin løsningen selv!! Uff!

Anonymous poster hash: 1788f...7d3

Skrevet

Jeg tenker at dere begge to er voksne mennesker som skulle ha brukt hodet litt bedre!

Dere setter ikke bare dere selv på spill, men hele familien. Jeg tenker først og fremst stakkars barn.

Jeg har ingen sympati for deg HI.

Skrevet

Mange sier at du må tenke på hva du vil, HI.. Men tenk også på hvilke andre du skal ta hensyn til. Barnet, for eksempel.

Det betyr en del hva slags forhold du ser for deg å ha til faren. Kan dere omgåes som voksne fornuftige mennesker, tror du? Vil barnet kunne få ha samvær? Og uansett hva du visste og ikke visste om mannens sivile status er det vel i bunn og grunn en mann man ikke har lyst på. Hvem vil vel ha en utro tosk?

Anonymous poster hash: 2ee55...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...