Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Si noe eller ta abort og holde munn? Anonymous poster hash: d773f...585
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Oi da....... Har han barn med konen sin? Ja. De er store... Eldste har flytta ut. Yngste er tenåring. Anonymous poster hash: d773f...585
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du burde skamme deg, og jeg håper du har vett nok til å ta abort og aldri gjøre noe så jævlig dumt igjen. Anonymous poster hash: 59de2...22b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Om jeg var deg ville jeg ha tatt abort og ikke latt barnet leve med sorgen av en savnet far og et rotete opphav. Du burde ordne opp i livet ditt. Stor klem, Anonymous poster hash: a7040...c0d
FirkløverFryd Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Utrolig tøff situasjon... Litt vanskelig å gi deg råd når jeg ikke aner noen ting om relasjonen dere to har i mellom dere etc etc etc... Men, min umiddelbare tanke er jo at han fortjener å vite og fortjener å kunne si sin sak..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Beholde, kreve barnebidrag. Anonymous poster hash: 28f00...f8f
Sage90 Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Du burde skamme deg, og jeg håper du har vett nok til å ta abort og aldri gjøre noe så jævlig dumt igjen. Anonymous poster hash: 59de2...22b Det er vel mannen som først og fremst burde skamme seg? En ting jeg har lagt merke til her inne er at det alltid er elskerinnen, og ikke den gifte mannen, som får pes for slikt. Jeg ville personlig ikke tatt abort. Først ville jeg snakket med barnefaren om det og så kommet frem til en felles avgjørelse.
FirkløverFryd Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Syntes det er helt villt at folk her ikke bare kan råde andre til å ta abort i en fortvilet situasjon når man kanskje er lett påvirkelig av andres mening.....!!
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Spørsmålet er jo om du har lyst og mulighet til å beholde barnet eller ikke, og om forholdet vedvarer eller ikke. Var det en engangsgreie og du uansett har tenkt å ta abort trenger du ikke si noe. Er dere fremdeles sammen og du vil ta abort er det naturlig å involvere ham for støtte, og vil du beholde blir han selvsagt involvert.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Du burde skamme deg, og jeg håper du har vett nok til å ta abort og aldri gjøre noe så jævlig dumt igjen. Anonymous poster hash: 59de2...22b Dust. Har du ikke noe konstruktiv å komme med kan du holde deg for god til å kommentere. HI: Hva vil DU? Hvis du innerst inne ønsker deg dette barnet beholder du det. Alt styret rundt kommer til å legge seg etter hvert, enten mannen blir en del av barnets liv eller ikke. Vanskelig situasjon akkurat nå, men ikke se det blind på alt det praktiske rundt graviditeten. Anonymous poster hash: 57cad...3ed
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Husk at abort er drap. Ikke ta lett på det - det merker deg resten av livet. Anonymous poster hash: 28f00...f8f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 For det første; hvorfor all verden skal du rote deg borti en gift mann (gjelder motsatt også) ? Finnes da plenty av single kjekke, unge menn der ute. Hvorfor gå etter en gris? Og komme med kjærlighet har ingen grenser er bare bullshit. Er jo en grunn til at han er gift og har store barn. Han er en svak menneske... Når det er sagt. Behold, og krev barnebidrag. Bestefall kan det være at kona hans er smart nok til å skille seg og kreve barnebidrag for tenåringen. Han vil mest sannsynlig prøve å lure deg. Ta dine egne valg. Og det at et barn vil få et savn av en farsfigur, er bare tull og tøys, et barn vil ikke legge merke til det når mor (eller far) er der. Er kun vi voksne som absolutt skal prente det inn i dem. Er selv barn av en alenemor og har absolutt ikke hatt noe savn av å ha en far. Abort er ikke drap før det er levedyktig. Er selv mot abort, men det kommer ann på situasjonen. Kom deg til lege eller lignende og få snakket ut. Det er du som sitter med svaret. Anonymous poster hash: fa1db...dd8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Husk at abort er drap. Ikke ta lett på det - det merker deg resten av livet. Anonymous poster hash: 28f00...f8f Ikke uttal deg som om du har monopol på sannheten. Dette er ditt syn: de fleste andre er uenige med deg om dette. Du har lov til å mene det du mener, men ikke ty til følelsesmessig utpressing av ei jente i en sårbar situasjon. Anonymous poster hash: 57cad...3ed
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 HI, hva ønsker du selv? Beholde eller abort? Du er nok ikke eneste som har vært i en slik situasjon og selv om den er lei så kan det ende bra. Ikke ta abort bare fordi det er barnet til en gift mann. Anonymous poster hash: c6988...313
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #16 Skrevet 22. mai 2014 Jeg hadde ikke tatt abort. Et foster har like mye verdi uansett hvem som er far. Ville beholdt barnet og så får han som er gift ta støyten med kona. Det er ikke mitt problem. Anonymous poster hash: 84e93...64f
Sage90 Skrevet 22. mai 2014 #17 Skrevet 22. mai 2014 For det første; hvorfor all verden skal du rote deg borti en gift mann (gjelder motsatt også) ? Finnes da plenty av single kjekke, unge menn der ute. Hvorfor gå etter en gris? Og komme med kjærlighet har ingen grenser er bare bullshit. Er jo en grunn til at han er gift og har store barn. Han er en svak menneske... Når det er sagt. Behold, og krev barnebidrag. Bestefall kan det være at kona hans er smart nok til å skille seg og kreve barnebidrag for tenåringen. Han vil mest sannsynlig prøve å lure deg. Ta dine egne valg. Og det at et barn vil få et savn av en farsfigur, er bare tull og tøys, et barn vil ikke legge merke til det når mor (eller far) er der. Er kun vi voksne som absolutt skal prente det inn i dem. Er selv barn av en alenemor og har absolutt ikke hatt noe savn av å ha en far. Abort er ikke drap før det er levedyktig. Er selv mot abort, men det kommer ann på situasjonen. Kom deg til lege eller lignende og få snakket ut. Det er du som sitter med svaret. Anonymous poster hash: fa1db...dd8 Det er jo ikke nødvendigvis tull og tøys at man savner en farsfigur. Selv om du ikke opplevde et savn, så kan det være andre som gjorde det. Kan huske jeg gråt meg i søvn mange ganger fordi jeg trodde at pappa ikke ville være med meg (selv om mamma gjentok og gjentok at han var kjeeeempeglad i meg osv.)
VE-G Skrevet 22. mai 2014 #18 Skrevet 22. mai 2014 Hva vil du? Vil du beholde, så beholder du barnet. Uansett hva bf velger å gjøre, kommer du og barnet til å greie dere fint hvis det er det du vil. Hvis du vil ta abort, ja så gjør du det. Men kjenn etter at det virkelig er det du vil, og at du greier fint å leve med det valget. Jeg tror det er lurt at du bestemmer deg for hva du vil før du eventuelt sier det til bf, slik at du ikke lar deg presse til noe du ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #19 Skrevet 22. mai 2014 Du bør beholde barnet. Deretter bør du poste på Facebook wallen til de andre barna hans at de skal bli søsken. Når kona kaster ut mannen flytter dere sammen, men når kona ber mannen om økonomisk hjelp for å ha råd til å beholde barndomshjemmet til barna, bør du sette deg på bakbeina. Etter at huset har gått på tvangssalg og ex-kona har sett seg nødt til å ta en ekstrajobb for å betale ned forbruksgjelden hun pådro seg i forsøket på å glede barna som har mistet familien sin, bør du kaste ut mannen. Når han banker på døra di på julaften fordi ingen av barna vil vite av ham og han ikke har noen andre å være sammen med, bør du skaffe politibeskyttelse. Og når du senere ser dattera hans i gata ved Oslo børs, hvor hun leter etter en farsfigur blant horekundene, bør du riste på hodet og krysse veien slik at du slipper å snakke med henne. Og når hun dør av aids et par år senere, lar du selvsagt ikke ditt eget barn gå i begravelsen - hun var jo en skarve narkoman. Anonymous poster hash: dd166...135
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #20 Skrevet 22. mai 2014 Selvsagt er mannen en idiot, men hva søren skal man gå rundt å pule på gifte menn for? Skikkelig sjarmtroll slike som knuller på andre og gir faen i kona og ungene de alt har. Godt valg HI! Anonymous poster hash: 59de2...22b
Nullstress;) Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Tenker at dette er helt opp til deg. Hvordan mannen takler det, er strengt taktikken ditt problem. Han skulle aldri hatt sex med andre enn sin kone! Du skulle heller aldri hatt sex med en godt mann, bare så det er sagt. Men nå er situasjonen slik at du er gravid. Ønsker du barnet, beholder du. Hvor ikke må du t abort. Håper begge to tenker dere om to ganger før dere gjør noe slikt igjen. En liten gjerning kan få store konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #22 Skrevet 22. mai 2014 Dette burde du ha tenkt på før du gikk til sengs med mannen. Herregud. Anonymous poster hash: 965b6...511
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #23 Skrevet 22. mai 2014 Du er ikke spesielt smart, er du HI? Iallefall veldig lite sympatisk og veldig løs! USJ!Stakkars barn som vil ha en homewrecker til mor, og en horebukk til far! Godt utgangspunkt! Anonymous poster hash: 89ac9...c40
Subwoofer Skrevet 22. mai 2014 #24 Skrevet 22. mai 2014 Du er ikke spesielt smart, er du HI? Iallefall veldig lite sympatisk og veldig løs! USJ! Stakkars barn som vil ha en homewrecker til mor, og en horebukk til far! Godt utgangspunkt! Anonymous poster hash: 89ac9...c40 Herrejesufader altså...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #25 Skrevet 22. mai 2014 Du er ikke spesielt smart, er du HI? Iallefall veldig lite sympatisk og veldig løs! USJ! Stakkars barn som vil ha en homewrecker til mor, og en horebukk til far! Godt utgangspunkt! Anonymous poster hash: 89ac9...c40 Herrejesufader altså... Ja, det sier nok barn og kone og om de finner ut av dette. Anonymous poster hash: 89ac9...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå