Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #26 Skrevet 21. mai 2014 Fornuft og følelser Anonymous poster hash: 3dfb0...64d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #27 Skrevet 21. mai 2014 Jeg vurderer å skaffe meg en Chihua Jeg bor alene med to barn og har katt Please kom med innspill På forhånd tusen takk Anonymous poster hash: 3dfb0...64d JA. DET ER DUMT. Anonymous poster hash: fa73b...115
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #28 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har vanskelig for å forstå hvorfor dere sier at hun ikke bør skaffe deg hund? Hvis hun føler det er greit,så er det greit. Anonymous poster hash: 54745...f7c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #29 Skrevet 21. mai 2014 siden jeg er oppdretter selv (av pom) & har hatt cihuahua i noen år er jeg ganske hard på en ting, man kan ikke ha cihuahua om man ikke kan stave det! & de er ikke en barn glad rase, sære & hypre små dyr.. ambefaller ikke å kjøpe en mens barna er så små, vent heller litt. Anonymous poster hash: 709b9...69f Så da burde ikke du ha det heller da? Du kan ikke skrive CHIHUAHUA selv, og samtlige andre ord er vanskelig å skrive korrekt også ser jeg. Anonymous poster hash: 46601...a4d Pom-mom er ikke så flink til å skrive. Anonymous poster hash: a929f...b1d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #30 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tror det går bra Hi Anonymous poster hash: 3dfb0...64d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #31 Skrevet 21. mai 2014 Ja, er et stort ansvar og et valg man ikke tar lett på Mine barn er 2 og 8 Vi bor på landet og kunne lett laget løpeplass til den Hi Anonymous poster hash: 3dfb0...64d Chihuahuaer passer ikke sammen med så små barn. Vi fikk oss en når minste var ti og dyrevant og ville ikke hatt det noe før av hensyn til både barn og hund. Det var også fryktelig mye mer jo enn vi hadde sett for oss. Mitt råd, som jeg selv ville fulgt hvis jeg hadde vist det tidligere: glem hund (spesielt med så små barn!) og kos dere med katten:)! Anonymous poster hash: 98bcb...45d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #32 Skrevet 21. mai 2014 Ta kontakt med hundeskoler, besøk mennesker med hund, les og gjerne ha besøk av hund. Ville IKKE anbefalt valp i din situasjon. Og ville ikke hatt så liten hund om jeg var deg. Det er jo nok at toåringen faller på den så er den skadet ... Anonymous poster hash: c4182...acc
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #33 Skrevet 21. mai 2014 Husker jeg rett ble rasen brukt til å vokte templer. De er altså vokthunder med mye lyd og pågangsmot. De tåler dårlig sosialomgang med andre hunder som er mye større enn seg selv. Anonymous poster hash: c4182...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå