Anne-B. Skrevet 21. mai 2014 #27 Skrevet 21. mai 2014 Noen har bedre fantasi enn andre! Ehm ja, apropos det...
Gjest Skrevet 21. mai 2014 #28 Skrevet 21. mai 2014 Der har jeg i alle fall gjort julejobben sånn inntil videre, nærmere kommer jeg ikke jula på denne siden av sommeren, men det var i alle fall godt å sikre seg julebuttpluggenglen.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. mai 2014 #29 Skrevet 21. mai 2014 Mulig jeg dermed må begynne nå å lage et julenick? Kommer ikke på noe nå, men hodet har vært au i 3 dager, så da er jeg ikke voldsomt kreativ Helle_Høytid? Musemorbr /- og der kvalifiserte du deg til dagens elsk!!!
sug lut Skrevet 21. mai 2014 #30 Skrevet 21. mai 2014 Noen har bedre fantasi enn andre! Bilde bilde bilde! (*underforstått taktfast klapping*)
Lakrisogvin Skrevet 21. mai 2014 #31 Skrevet 21. mai 2014 Noen har bedre fantasi enn andre! Bilde bilde bilde! (*underforstått taktfast klapping*) Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves i min verden! (Men må drikke mer vin før inspirasjonen kommer...?)
mandel i grøten Skrevet 21. mai 2014 #32 Skrevet 21. mai 2014 Mitt nick er etter et gammelt kallenavn fra et annet liv(føles det som - drøyt 20 år tilbake i Paris...), og julenicket litt beslektet(sånn at iallefall jeg forstår at jeg er samme person, hva andre gjør vet jeg jo ikke) med egen profil. For ingen får stjele hverken vanlige-meg eller jule-meg. God jul!
Helle_Høytid Skrevet 22. mai 2014 #34 Skrevet 22. mai 2014 Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. mai 2014 #35 Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier å ha både adventsnick og julenick, da jeg er av den bestemte oppfatning av at det ikke er JUL før det er JUL, og at adventstiden er noe helt unikt og magisk sånn helt for seg selv.
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #36 Skrevet 22. mai 2014 Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:) Og så må du ha et julefengende bilde til, ref min buttpluggjuleengel.
Musemorbr / Skrevet 22. mai 2014 #37 Skrevet 22. mai 2014 Juleforberedelser er tillatt fra sånn ca når påskepynten ryddes vekk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 22. mai 2014 #38 Skrevet 22. mai 2014 Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:) Og så må du ha et julefengende bilde til, ref min buttpluggjuleengel. Jeg er i gang min venn:) har gåglet etter denne Helle bilen med julepynt, men det fantes ikke. Så da må mor leke litt med photosjåp og så får vi nok til noe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. mai 2014 #39 Skrevet 25. mai 2014 nicket mitt er da ganske selvforklarende spør du meg
Giss Skrevet 26. mai 2014 #40 Skrevet 26. mai 2014 Jeg elsker at spille, så det falt naturlig å forsøke med notenavn som er enkle og greie og nesten høres ut som et navn. Ciss var opptatt så da ble det Giss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå