Gå til innhold

Nicksnakk


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Noen har bedre fantasi enn andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Noen har bedre fantasi enn andre!

Ehm ja, apropos det...

Skrevet

Der har jeg i alle fall gjort julejobben sånn inntil videre, nærmere kommer jeg ikke jula på denne siden av sommeren, men det var i alle fall godt å sikre seg julebuttpluggenglen.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

 

Mulig jeg dermed må begynne nå å lage et julenick? Kommer ikke på noe nå, men hodet har vært au i 3 dager, så da er jeg ikke voldsomt kreativ :)

Helle_Høytid?

Musemorbr /- og der kvalifiserte du deg til dagens elsk!!!

Skrevet

:)

Noen har bedre fantasi enn andre!

Bilde bilde bilde! (*underforstått taktfast klapping*)

Skrevet

 

 

:)

Noen har bedre fantasi enn andre!

Bilde bilde bilde! (*underforstått taktfast klapping*)

Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves i min verden!

(Men må drikke mer vin før inspirasjonen kommer...?)

Skrevet

Mitt nick er etter et gammelt kallenavn fra et annet liv(føles det som - drøyt 20 år tilbake i Paris...), og julenicket litt beslektet(sånn at iallefall jeg forstår at jeg er samme person, hva andre gjør vet jeg jo ikke) med egen profil. For ingen får stjele hverken vanlige-meg eller jule-meg.

God jul!

Skrevet

Hørte jeg jul?

Skrevet

Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:)

Skrevet

Jeg pleier å ha både adventsnick og julenick, da jeg er av den bestemte oppfatning av at det ikke er JUL før det er JUL, og at adventstiden er noe helt unikt og magisk sånn helt for seg selv. :)

Skrevet

Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:)

Og så må du ha et julefengende bilde til, ref min buttpluggjuleengel.

Skrevet

Juleforberedelser er tillatt fra sånn ca når påskepynten ryddes vekk. :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

 

Ja hvorfor ikke begynne å spre gleden allerede nå hohoho:)

 

Og så må du ha et julefengende bilde til, ref min buttpluggjuleengel.

Jeg er i gang min venn:) har gåglet etter denne Helle bilen med julepynt, men det fantes ikke. Så da må mor leke litt med photosjåp og så får vi nok til noe

Skrevet

nicket mitt er da ganske selvforklarende spør du meg  :tommelopp:

Skrevet

Jeg elsker at spille, så det falt naturlig å forsøke med notenavn som er enkle og greie og nesten høres ut som et navn. Ciss var opptatt så da ble det Giss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...