Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Min samboer trenger ikke si det.. Det klarer jeg fint sjøl :P Høres ikke helt stabil ut han samboern din. Jeg hadde ikke godtatt det.... Sier virkelig folk slikt? Trodde det var bare unger som kunne klart å lire ut av seg noe sånt jeg... Endret 20. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Det der er psykisk mishandling. Min far gjorde dette mot min mor. Sa det samme som din mann sier til deg. I tillegg til at han skulle drepe henne med kniv osv. Barndommen min ble ødelagt av dette. Anonymous poster hash: 34e3d...f7a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #28 Skrevet 20. mai 2014 http://christineotterstad.com/2013/03/14/frosken-som-kokte-i-hjel/ Anonymous poster hash: b3bfd...616
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #29 Skrevet 20. mai 2014 Ikke greit! Hadde en far som kalte meg forskjellig som liten, og det har ødelagt mitt selvbilde, og vet du hva? Jeg er guddommelig vakker - :-( men klarer ikke å se det Anonymous poster hash: 36d89...2b5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #30 Skrevet 20. mai 2014 Jeg hadde ikke levd sammen med noen som brukte et slikt språk i det hele tatt, og i særdeleshet ikke om vedkommende brukte det mot meg. Så jeg stemmer for de vanlige alternativene: Familieterapi, om det ikke virker eller han ikke vil, gå. Eller løp. Anonymous poster hash: 3de30...551
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå