Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Feite dritt kjærring , ubrukelige feite faen...osv opp til flere ganger når ting ikke går hans vei. Sier alltid at han ikke mener det. Men det kommer jo? Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: af3b5...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Hiv han ut, evt flytt selv! Uhørt å kalle noen slikt, uansett om han etterpå påstår han ikke mener det! Hadde aldri funnet meg i det!!! Anonymous poster hash: 8c6c6...550
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Hadde gått fra ham! ALDRI om mine barn skal vokse opp med å høre pappa kalle mamma så stygge ting. Jeg hadde heller ALDRI funnet meg i sånt drittsnakk fra en idiot. Anonymous poster hash: 58ee6...a13
MrsMilla Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Da hadde jeg klikka i vinkel. Det hadde jeg ikke funnet meg i et sekund!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Vi har to små barn . Vær gang han blir forbanna kommer det så stygge gloser. Type jeg skal knuse hue ditt i grusen , feite faen, ubrukelige kjærring..;( Anonymous poster hash: af3b5...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Jeg hadde tatt med ungene og dratt.. Sorry, men det der hadde jeg ikke funnet meg i.. Anonymous poster hash: f12f3...98b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Æhæhæ. Unnskyld meg, men det hadde ikke skjedd da. Det hadde han bare gjort 1 gang og jeg hadde bitcha om det i en mnd etterpå Anonymous poster hash: fd622...3d8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Hadde flytta for lengst. Du utsettes for psykisk mishandling. Vil neste si han er psykopat. Om han ikke er villig til å gå til terapi så kom deg unna. Du fortjener bedre. Ikke for at jeg skal påstå dette kommer til å skje men en dag er ikke psykisk mishandling nok. Da kan slagene komme. Anonymous poster hash: fa58f...13a
☆☆☆ Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Han hadde ikkje vore sambuaren min frå og med andre gongen han kom med slike kommentarar.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Kjære vene... Om man ikke kan behandle hverandre med respekt så bør man heller ikke bo sammen. Anonymous poster hash: 739b2...9f1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Du kan si akkurat hva du vil til et barn, det de tar etter er det du gjør! Du kan fortelle ungene dine tusen ganger at det ikke er greit å si stygge ting til andre, men de vokser opp med en pappa som gjør akkurat det hver gang verden går han imot, og barna dine kommer til å gjøre akkurat det samme. Barna dine lærer at frustrasjon og sinne, det er følelser vi får utløp for gjennom å kalle de vi liksom skal være glad i og respektere for de verste ting. Det hadde aldri skjedd her, andre gangen det hadde skjedd hadde ikke vi vært samboere lenger! Anonymous poster hash: 74ec7...07c
Line-mamma til to herlige Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Gidder ikke være anonym. Men blir så uendelig såra av den drittkjeften hans heletia:( umulig å forstå seg på hele han..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Vi har to små barn . Vær gang han blir forbanna kommer det så stygge gloser. Type jeg skal knuse hue ditt i grusen , feite faen, ubrukelige kjærring..;( Anonymous poster hash: af3b5...ad6 Det der er ikke greit. Ei heller normalt. Anonymous poster hash: 4eed7...ad3
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Vi har to små barn . Vær gang han blir forbanna kommer det så stygge gloser. Type jeg skal knuse hue ditt i grusen , feite faen, ubrukelige kjærring..;( Anonymous poster hash: af3b5...ad6 Det du beskriver her er en form for psykisk mishandling! Gå fra mannen og skap deg ditt eget liv. Barna dine vil få det bedre også med en mor som ikke psykes ned av far. Hvis de vokser opp med å se på dette som normalt vil guttene trolig kalle sine kommende kjærester/koner for det samme når de møter motstand - og jenter vil akseptere at det er slik en mann skal behandle en kvinne. Denne mannen er ikke voksen, han driver med psykisk mishandling og nedpsyking. Kom deg unna før du blir helt ødelagt av mannen! Anonymous poster hash: 3528e...9bd
Kokken 81 Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Hadde han sagt det til meg en gang.. . Hadde han ikke vært samboeren min lenge gitt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Da hadde jeg skjønt at jeg ikke kjente han godt nok før vi flyttet sammen også hadde jeg dumpet han. Anonymous poster hash: 6861e...163
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Helt uakseptabelt. Jeg hadde forlangt en ektefølt unnskyldning første gang, og hadde det skjedd igjen hadde det vært rett ut. Man skal behandle mor/far til sine barn med respekt, og barn skal ikke lære at det er greit å behandle hverandre på dette viset. Jeg er ingen dørmatte. Hvis dette var datteren din, som kom til deg og fortalte at hennes mann snakket slik til henne- hva hadde du rådet henne til da?
Superdolly Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Han hadde vært singel før han rakk å si slike ting flere ganger du. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror at du må finne deg i dette. Når dine sønner blir voksne, kommer de til å behandle sine kjærester slik. Når dine døtre blir voksne, kommer de til å finne seg i å bli behnadlet slik. For ditt og hans eksempel har vist dem at det er slik man skal ha det i et forhold.
Morshjertet <3 Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Det hadde jeg ikke godtatt. Uansett om han senere beklager det eller ei. Det er virkelig ondsinnet, og ekstremt umodent av han. Håper virkelig ikke barna deres er vitne til deres far når han oppfører seg sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #21 Skrevet 20. mai 2014 Ville funnet balltreet, og demonstrert med en tennisball hva jeg kan gjøre med et par andre nøtter.Ondskapsfull drittmann. Ville ikke orket tryne av noen som sa slikt. Anonymous poster hash: 0b323...d6e
soleia Skrevet 20. mai 2014 #22 Skrevet 20. mai 2014 Ein slik munnbruk viser utruleg mangel på respekt. Eg ville ikkje late barn vekse opp under slike forhold, då er det betre at de går kvar til dykk. Slikt seier ein berre ikkje til den ein er glad i, og ikkje til nokon andre heller.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #23 Skrevet 20. mai 2014 Slanke deg kanskje? Anonymous poster hash: 2211c...1f5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #24 Skrevet 20. mai 2014 Gidder ikke være anonym. Men blir så uendelig såra av den drittkjeften hans heletia:( umulig å forstå seg på hele han.. Kjære deg HI. Klart du blir såra. Det menneske du skal stole mest på truer deg og signaliserer at han ikke respekterer og elsker deg. Forstår det er vanskelig, han er far til dine barn men du fortjener respekt og bli elsket. Har du noen gode venninner eller noen i familien du stoler på. Snakk med de, luft alle tanker og følelser. D Det er lett å si kom deg unna, men jeg mener det. Du må ta med deg barna og komme deg vekk. Det han gjør er stygt. Og tør du ta sjansen på å bli. Hva om han en dag gjør alvor av truslene sine? Klem til deg. Anonymous poster hash: fa58f...13a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #25 Skrevet 20. mai 2014 Da hadde jeg pakket sakene mine og dratt og kalt han for en udugelig drittsekk med ubrukelig utstyr. Anonymous poster hash: b46c6...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå