Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg tenker det samme hver gang jeg treffer på noen med en sterk parfyme som kjennes ut som de har drukna i parfymeflaska.... Blir skikkelig dårlig, kvalt og hodepine av det.... Hvor mange tar hensyn til det? Når folk slutter å bruke parfyme på buss og andre offentlige steder skal jeg slutte å røyke ute i frisk luft...... De fleste røykere er ganske hensynsfulle og klarer å flytte seg.... Men overdrevent parfymebruk er vel ikke bevist helseskadelig og kreftfremkallende? En ting er allergikere, men røyk er skadelig for alle og enhver! Anonymous poster hash: 2dc40...e72 Ja men det er eksos fra alle bilene og all annen drit som er i lufta også, skal man slutte å kjøre bil og da, si til en som står med bilen på tomgang at det er helsskedelig, skulle vært forbudt ved lov. Hvis man er så fanatisk på det, holder man seg inne. Ferdig med det. Det er veldig mange fler enn man er klar over som reagerer på parfyme, både lukta og odøren, og andre sterke "godlukter". Hm... jeg vurderer etter ditt innlegg å begynne å bruker parfyme oftere igjen. Har så å si sluttet med tanke på allergikere. Men når du som allergiker røyker og krever at andre skal slutte å bruke parfyme før du vil vudere å slutte å røyke, da mister jeg respekt. Du vet at røykingen din belaster immunforsvaret ditt så mye at du trolig reagerer mer på parfyme enn du ellers trenger å gjøre? Anonymous poster hash: 8f355...f43 Jeg satte ting litt på spissen nå.... Men ja jeg veit det. Du vet at folk også er allergisk mot røyk? Du mener altså at andre skal ta hensyn til deg - men du vil ikke ta hensyn til andre. Smart. Anonymous poster hash: 8f355...f43 Jeg sa ikke at jeg ikke ville ta hensyn til andre. Det var satt veldig på spissen da. Jeg tar alltid hensyn når jeg røyker ute blant folk jeg.... Går unna, slukker røyken etc. Det er bare så veldig fokus på at røyking lukter vondt og er helseskadelig, men mye annet som også er et problem for flertallet, blir ikke lagt så mye vekt på. For alt er røykerne sin feil. Bare de slutter å røyke blir lufta så mye friskere.... Blir litt lei av at jeg skal bli sett på som en kriminell fordi jeg røyker, og fordi andre som røyker ikke kan ta hensyn, skal jeg få skylda for det..... Endret 20. mai 2014 av Fiskebollerihvitsaus..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Håper ikke det er biler eller fabrikker i nærheten av der dere bor, eller gud fory at dere bor i en by? For den daglige forurensningen du utsetter babyen din for er mange ganger større og mer skadelig enn litt røyk, UTE i friluft, en sjelden gang. Halleluja !! Signerer denne.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #28 Skrevet 20. mai 2014 Men nå har det seg sånn at så lenge det ikke fins noen lov om at det ikke er lov å røyke ute på restauranter/cafe'er, så gjør folk det. Da må nesten bare folk akseptere det, eller gå en annen vei. Syns dere anti-røykere begynner å bli ganske så hårsåre for å være ærlig! Jeg røkte før, men har sluttet nå pga at jeg er gravid. Så jeg skjønner problemet for begge parter... Men så lenge det er lov, så kommer folk til å røyke ute. Det må nesten alle bare finne seg i rett å slett! Anonymous poster hash: b8c7e...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå