MJ<3 Skrevet 21. mai 2014 #26 Skrevet 21. mai 2014 Hadde blitt kjempeskuffet. Dersom hun prioriterer så teit så hadde jeg faktisk ikke giddet å invitere henne i bursdager fremover.Og jeg hadde sagt klart fra hva jeg mente om det.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #27 Skrevet 21. mai 2014 Jeg skjønner deg veldig godt, hi. Hadde også blitt veldig skuffet. Anonymous poster hash: 7aa97...37f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #28 Skrevet 21. mai 2014 Hun valgte å heller dra på sykehjemmet for å besøke sin mor, der hun uansett er flere ganger i uka, istedet for å komme i 1-årsdagen til barnebarnet sitt. Og selv om vi bor i samme nabolag så har hun enda ikke orket komme innom for å gratulere selv om det er uke siden bursdagen. Moren hennes er forøvrig ikke dødssyk eller noe som skal tilsi at hun heller skulle dra dit enn å feire sitt barnebarn. Kjenner jeg er kjempeskuffet og får en følelse av barnet vårt ikke er så viktig for henne. Anonymous poster hash: 52b62...66a Jeg skjønner at du er kjempeskuffa! Det hadde jeg også vært. Men er du sikker på at dette ikke beror på en misforståelse? Noen forventer at familie kommer i bursdagen uten å invitere, mens den som ikke har fått innbydelse forventer å få det, men ikke vil trenge seg på......-og hvis dere har invitert og det var mannen som skulle gjøre det: husket han det?.....-Hvis dere gjorde det via sms eller Mail -er dere sikker på at den kom frem?.... Anonymous poster hash: aab5f...f7e
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2014 #30 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde også blitt veldig skuffa
Morshjertet <3 Skrevet 21. mai 2014 #31 Skrevet 21. mai 2014 Klart du er skuffet over det. ( Sjokkert over at noen her ikke har forståelse for det). Den første fødselsdagen er helt spesiel. Sårt at hun ikke prioriterer sitt barnebarn. Hun kunne vel ha besøkt moren enten før eller etter, om hun på død og liv må til henne hver dag. Slike svigermødre/farmorer er som oftest de som roper høyest, at de ikke settes på lik linje med barnebarnas mormor. Og så skjønner de det ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #32 Skrevet 21. mai 2014 Hadde selv blitt skuffet, men tenker sånn hvor mange år har hun med sitt barnebarn kontra sin egen mor? Moren er gammel og så klart svigermor føler et ansvar. Barnet har mange bursdager igjen. Jeg feieret ikke bursdagen her med min annet enn kaffe og en kake. Kun bf og tante. Ville prøvd å snu tanke gangen din og for alt du veit har svigermor sine egne problemer å takle. Mye synsing, men syns du overreagerer en smule selv om jeg ser din side av saken... Anonymous poster hash: 94e62...5b1
mamma_bergen Skrevet 21. mai 2014 #33 Skrevet 21. mai 2014 Merkelig prioritering av bestemor. Jeg hadde også blitt skuffet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #34 Skrevet 21. mai 2014 superdårlig når besteforeldre prioriterer annet på barnebarnas bursdag.. helt enig i det. Og om oldemor er dårlig så kan jo hun beslkes dagen før eller etter, så det er igrunn bare idiotisk unnskyldning spør du meg. Og man har da ikke feiringa på et gamlehjem… Når det er sagt så er det ingenting du kan gjøre annet å akseptere at farmor tydeligvis ikke prioriterer dere/barnabarna så høyt. Du får tenke at det er hennes eget tap! Anonymous poster hash: 8874a...095
Moosh Skrevet 21. mai 2014 #35 Skrevet 21. mai 2014 Jeg syns det var merkelig prioritering fra din svigermors side. Jeg forstår at du er skuffet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #36 Skrevet 21. mai 2014 Her var det mange gitt, som mener en må strekke seg langt for svigermor. Skjerp dere. Anonymous poster hash: e1bf8...96e
Nullstress;) Skrevet 21. mai 2014 #37 Skrevet 21. mai 2014 Skjønner godt du ble skuffet da. Hadde det vært noe akutt med oldemor, så skjønner jeg at hun valgte å dra dit. Og som du sier, hun kunne i allefall kommet innom i ettertid for å gratulere barnebarnet sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå