Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hun valgte å heller dra på sykehjemmet for å besøke sin mor, der hun uansett er flere ganger i uka, istedet for å komme i 1-årsdagen til barnebarnet sitt. Og selv om vi bor i samme nabolag så har hun enda ikke orket komme innom for å gratulere selv om det er uke siden bursdagen. Moren hennes er forøvrig ikke dødssyk eller noe som skal tilsi at hun heller skulle dra dit enn å feire sitt barnebarn. Kjenner jeg er kjempeskuffet og får en følelse av barnet vårt ikke er så viktig for henne. Anonymous poster hash: 52b62...66a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Kunne dere ikke invitert oldemor også en times tid, så kunne hun vært med på feiringen en liten stund? Anonymous poster hash: c4abe...793
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Det var dårlig gjort. Men litt rart å ha feiringen midt i uka? Anonymous poster hash: 14d6c...fd0
Gjest Julia1984 Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Ble 1-åringen din lei seg fordi farmor ikke kom i bursdag, men prioriterte sin gamle mor?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Hun er jo selvsagt alltid invitert, men pga av urinblæreproblemer så ønsker hun å forlate sykehjemmet minst mulig. Anonymous poster hash: 52b62...66a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Herregud, snakk om å dramatisere. Alt handler ikke om deg eller ungen din. Skjønner godt hun prioriterte en gammel mor. Hvorfor ble ikke oldemor invitert? Hvis det er fordi hun er for syk til å delta skjønner jeg hvertfall godt at hun prioriterte moren sin. Anonymous poster hash: cba85...1c2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Vi feirer på selveste dagen ja. Er det så rart? Nei, 1-åringen blir ikke lei seg, men det ble vi. Hun er på sykehjemmet veldig mye og kunne denne dagen kommet for å feire sitt barnebarn. HI Anonymous poster hash: 52b62...66a
Gjest Julia1984 Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Kunne dere ikke hatt en liten feiring hos oldemor slik at hun fikk være tilstede? Da hadde alle generasjoner kunne feiret oldemor en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Det var dårlig gjort. Men litt rart å ha feiringen midt i uka? Anonymous poster hash: 14d6c...fd0 Hva i alle dager er rart med det? Merkelig ting å si... Anonymous poster hash: c7d3a...89b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Enig med hu over. Kunne ikke dere tatt med 1 åringen på sykehjemmet dagen etter for at både farmor og oldemor hadde kunnet feire 1 åringen sammen. Anonymous poster hash: cba85...1c2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Det var dårlig gjort. Men litt rart å ha feiringen midt i uka? Anonymous poster hash: 14d6c...fd0 Hva i alle dager er rart med det? Merkelig ting å si... Anonymous poster hash: c7d3a...89b Fordi da jobber de foeste, og er slitne.. Og så blir det sent. DERFOR. Jeg kunne aldri invitert til selskap midt i uka, da hadde ikke halvparten engang møtt opp. Anonymous poster hash: 14d6c...fd0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Skjønner at du er skuffet, det hadde jeg blitt siden svigermora di er flere ganger i uka hos sin mor, barnet ditt har bare en første bursdag. Og hvis det var noe spesielt som gjorde at hun valgte mora så burde hun kommet innom en annen dag med gave og gratulasjon. Anonymous poster hash: 56eb2...f2f
aanonym Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Det var dårlig gjort. Men litt rart å ha feiringen midt i uka? Anonymous poster hash: 14d6c...fd0 Hva i alle dager er rart med det? Merkelig ting å si... Anonymous poster hash: c7d3a...89b Fordi da jobber de foeste, og er slitne.. Og så blir det sent. DERFOR.Jeg kunne aldri invitert til selskap midt i uka, da hadde ikke halvparten engang møtt opp. Anonymous poster hash: 14d6c...fd0 Heromkring er det stadig vekk barneselskap midt i uka. Det er like greit som i helgene, da er jo mange bortreist osv.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Vi har vært i mange bursdager midt i uka og det har alltid vært fullt hus. Og ja, det ER rart at farmor til barnet ikke gidder å stille opp i barnets første bursdag. Anonymous poster hash: eba33...10d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Skjønner deg godt hi. Her er det snakk om en bestemor som bevisst bortprioriterer barnebarnet sitt, og såklart det er sårt. Men, det er jo hun som taper på det i lengden. Anonymous poster hash: 70e35...13b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Jeg ble skuffet over svigers fordi de ikke gadd å feire 17. mai med oss, vi pleier ikke å feire 17. mai sammen men vi har en sønn på 7 mnd. Deres første barnebarn og til neste år blir det feiring for oss i barnehagen. Men svigermor er ikke norsk og gir blaffen i den dagen. Ikke at jeg er den som feirer dagen mest. Om de gir blaffen i guttens første bursdag så blir jeg enda mer skuffet. Anonymous poster hash: 56eb2...f2f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Mine foreldre valgte å feire 17 mai på hytta. Skjønner de veldig godt jeg. Men har de valgt bort mitt første barns 1 års dag, hadde jeg blitt utrolig skuffet. Anonymous poster hash: 10af6...484
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Kunne dere ikke invitert oldemor også en times tid, så kunne hun vært med på feiringen en liten stund? Anonymous poster hash: c4abe...793 Eventuelt: hvorfor kunne ikke farmor stikket innom barnebarnet sitt en liten stund for å feire 1-årsdagen? Anonymous poster hash: d667d...dfe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Kunne dere ikke hatt en liten feiring hos oldemor slik at hun fikk være tilstede? Da hadde alle generasjoner kunne feiret oldemor en liten stund. Hvorfor feire oldemor når det er 1-åringen som har bursdag? Og tror du ikke det var invitert flere til selskapet, slik at det ble upraktisk å feire på sykehjemmet? Er vel ikke sikkert oldemor orker besøk heller? Hi: jeg forstår at du er skuffet. Når jeg får barnebarn håper jeg at jeg får vært til stede på alle bursdager! Anonymous poster hash: d667d...dfe
soleia Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Det hadde eg vorte skuffa over og. 1 årsdag er jo spesielt, og noko ein feirar saman med familien. Vi har og vorte inviterte i bursdagsbesøk til tanteungar etter jobb, og det har vore kjekt. Første gang fekk vi ikkje middag, og sette oss holsvoltne til kakebordet, men seinare har det vorte litt enkel saltmat før kakene.
Honningmelon Skrevet 20. mai 2014 #21 Skrevet 20. mai 2014 Skjønner deg godt. Akkurat den dagen kunne svigermor prioritert annerledes. Selvsagt blir man skuffet når ens nærmeste ikke stiller opp. Skjønner ikke de som mener noe annet. Dessuten er det ikke noe rart med å ha feiring midt i uka. Vi har det om bursdagen havner på en ukedag. De som vil kommer og de fleste kommer.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #22 Skrevet 20. mai 2014 snakk om og sutre.. moren er viktig hun også, dere kunne godt dratt på sykehjemmet dere også Anonymous poster hash: bfa19...eda
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2014 #23 Skrevet 21. mai 2014 Skjønner deg godt. Akkurat den dagen kunne svigermor prioritert annerledes. Selvsagt blir man skuffet når ens nærmeste ikke stiller opp. Skjønner ikke de som mener noe annet. Dessuten er det ikke noe rart med å ha feiring midt i uka. Vi har det om bursdagen havner på en ukedag. De som vil kommer og de fleste kommer. Signerer denne! Og dere som mener at de heller burde reist på sykehjemmet: Hvorfor i all verden skulle de det??? Helt ulogisk! Føler med deg HI, hadde blitt skikkelig skuffet over svigermor! Anonymous poster hash: 40897...4fe
Våryr ✿ Skrevet 21. mai 2014 #24 Skrevet 21. mai 2014 Så mange gretne damer det er her i dag da Man skal visst få pes for alt mulig. Jeg forstår godt at du er lei deg. Hun kom ikke på besøk på bursdagen. Og hun har heller ikke kommet innom i ettertid. Hva sier mannen din da?
*Miss Marple* Skrevet 21. mai 2014 #25 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde også blitt skuffet over den prioriteringen. En ettårsdag er litt ekstra stas. Og til dere som sier at hi også burde besøke oldemor. Man går da ikke på besøk til andre den dagen man skal feire et bursdagsbarn hjemme? Det kan man gjøre alle andre dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå