Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan hun klarer det. Da babyen min var 4 uker var jeg helt oppslukt i den lille. Men, men. Hver sine prioriteringer. Anonymous poster hash: 11307...18b Det er ingen motsetning mellom det å være oppslukt av den lille og å klare å gjøre noe annet i tillegg også. Det er ikke noe radikalt ved dette i det hele tatt. Bestemors mi for eksempel fikk fem unger, men måtte likevel overlate babyene til eldre søsken flere timer daglig for å jobbe i fjøset. Gikk jaggu meg bra med alle fem. Anonymous poster hash: 65a8d...5cb
Marsipanmor Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Første jeg tenkte var at jeg hadde ikke vært i stand til å begynne å jobbe da min førstefødte var så liten.. jeg var helt i koma i flere uker... så jeg tenker hun er heldig som er i så fin form så raskt.. og når det gjelder jobbingen så får folk velge hva de vil, tipper at den babyen kommer til å være mye der som hun er..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #28 Skrevet 19. mai 2014 Imponert???? Eh... det motsatte vel. Hvorfor få barn når man ikke er interessert i de. Jeg jobber igjen selv etter 12 mnd. Lenger har vi ikke råd til at jeg er hjemme. Men har dårlig samvittighet og vondt i hjertet. På jobb igjen så fort som det som er tilfellet i denne tråden synes jeg er helt helt helt feil. Anonymous poster hash: 43c26...c66
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Ikke glem at vi i Norge er ekstremt bortskjemte med permisjonen vår. I de aller fleste land vi kan sammenlignes med utenfor skandinavia er det helt vanlig å være i jobb igjen så tidlig. Vi er kjempeheldige som har mulighet til å være hjemme, men det betyr ikke at de som gjør det annerledes er dårligere enn oss. Tone skal nok ikke legge igjen babyen sin hjemme hele dagen mens hun jobber fulle dager, men uansett er det strengt tatt ikke vår sak. Anonymous poster hash: 1e0fc...1a1 Tullprat. I Sverige er permisjonen 1,5 år. Det er DET som er bevist naturlig og bra for barna. Hvorfor skal vi ødelegge ungene våre? Anonymous poster hash: 678d7...492 [/acronym Er ikke sverige i skandinavia?? HUn over snakker om lang utenfor skandinavia, blir litt merkelig å trekke fram Sverige. Island har vel veldig lang permisjon også forresten Anonymous poster hash: 7de58...127
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #30 Skrevet 19. mai 2014 Imponert???? Eh... det motsatte vel. Hvorfor få barn når man ikke er interessert i de. Jeg jobber igjen selv etter 12 mnd. Lenger har vi ikke råd til at jeg er hjemme. Men har dårlig samvittighet og vondt i hjertet. På jobb igjen så fort som det som er tilfellet i denne tråden synes jeg er helt helt helt feil. Anonymous poster hash: 43c26...c66 Er 90 % av norske fedre ikke interesserte i barna sine? Anonymous poster hash: 65a8d...5cb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #31 Skrevet 19. mai 2014 Blir ikke imponert når man gjør det JEG mener er et dårlig valg for barnet. Samtidig forstår jeg Tone godt. Hun har ikke råd til å være for lenge ut av rampelyset, da vil populariteten dale og inntektene det samme. Og det er sikkert ikke mange timene det er snakk om, pluss at det er VELDIG deilig å få noen timer for seg selv etter intens barseltid. Så godt for henne. Og forhåpentligvis ikke krise for barnet heller. Anonymous poster hash: b4ac8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #32 Skrevet 19. mai 2014 Hun skal tilbake i "jobb". Et par timer her og der, og noen timer på kvelden i livesendingene. Det er jo ikke en 8-16 jobb akkurat. Her er jo det til stadighet folk som skriver at de var ute med venninner og spiste middag uten babyen de første mnd, dere var vel ute da stort sett like lenge som hun er på jobb om dagene. Anonymous poster hash: 66824...a7f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #33 Skrevet 19. mai 2014 Regner med at babyen skal være med pappaen når Tone jobber? Er vi ikke enige om at pappa er like bra som mamma?Anonymous poster hash: 65a8d...5cb Pappa kan aldriiiii erstatte mamma Mors lukt, stemme og hjerteslag. Anonymous poster hash: 90f5d...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå