Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 Dere er uvitende dere som tror at det er helt greit at et barn sitter forovervendt så lenge setet er godkjent når de enda er så små! Dere er ikke klar over konsekvensene og hvor store skader barn kan få selv i kollisjon i relativt lav fart når de sitter fortovervendt... Hilsen skadebehandler i forsikringsselskap Anonymous poster hash: 8da50...378
Våryr ✿ Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Jeg mener at når barna er så små, så er det foreldrene sitt ansvar å sørge for riktig sikring i bil. Det høres fornuftig ut at dere kjøper et nytt sete. Men det forundrer meg at dere ikke har sjekket hvordan barnet blir sikret tidligere. Svigermor er av den gamle typen, og mener jeg er hysterisk på sikring. Men det får bli hennes sak. Barna mine skal sikres forsvarlig
Englenemine Skrevet 20. mai 2014 #28 Skrevet 20. mai 2014 HI du er ikke hysterisk , du er en god mamma og tar rett beslutning for ditt barn ved å kjøpe nytt sete. Ikke ta notis av mødre her som kaller deg hysterisk, de gambler med sine barns liv og det er dem det feiler noe , ikke deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå