Chl85 Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 Æsj, blir rett og slett kvalm av enkelte... Dessverre overrasker ikke dette meg... Den mentaliteten har jeg sett daglig av pendlere på tog. Det er snakk om å dytte unna blinde(med førehund), eldre, kvinner med små babyer osv for å få seg en j***** plass på toget! En gang var det en blind mann som var i følge med en togkonduktør som var på vei ut av toget, da alle idiotene begynte å presse seg inn!! Konduktøren prøvde å be folk om å vente, men ingen hørte... Så det endte med at jeg brølte:" Men så se til helvete å flytt dere, så de kan komme seg ut!!!" ... Da stoppet de faktisk.. gud for en gjeng med sauer... grrrrrrr Så ja kan faktisk se det for meg..... heldigvis finnes det sånne som deg, som faktisk ser menneskene. Skikkelig trist at vi skal være så opptatt av våres eget hele tiden og ikke kan unne en eldre herremann en sitteplass og kanskje litt selskap.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #27 Skrevet 20. mai 2014 Ja, nordmenn har jo blitt ett folkeslag som tenker "Meg, meg, meg ,meg, meg, barna mine osv". Trist. Anonymous poster hash: 917a4...5b0
Monica Skrevet 20. mai 2014 #28 Skrevet 20. mai 2014 Så utrolig trist. Og hvem sier nei til å la en gammel mann sitte ved bordet, det hadde aldri falt meg inn. Hadde ikke sagt nei, samme hvem det var. Og hva lærer man barna. Vi var på julegrantenning i byen med barna, og der var det en uteligger som og ville være med å gå rundt treet. Han gikk ved siden av meg, så jeg holdt han, den som gikk på andre siden gikk langt unna. Og jeg har aldri fått så mye stygge blikk av andre mennesker. Men han oppførte seg bra, og sang til alle sanger. Virket ut som han virkelig koste seg. Og er vi ikke alle bare mennesker, hvem har rett til å sette seg på sin høye hest, og se ned på andre mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå