DramaMama Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Brannøvelsen, hyllebærsafta, same/sebratrusa, runkehonkle og bil parkert i feil garasje er alle klassikere.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Zebratrusemannen! + en tråd om en som hadde en mann som ble så satt ut av unge jenter at han begynte å svette som en gris og bevege hode som en due (?!)! Anonymous poster hash: c8f34...fa4 Stemmer! Det var zebratrusa ja Lo så fælt nå igjen av den at jeg ble helt flau da jeg gikk hjem fra jobb nå nettopp. Gikk bare og kniste for meg selv bortover gaten Herlige tråder! Anonymous poster hash: a83c4...fb8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #28 Skrevet 19. mai 2014 Her er zebratrusemannen i alle fall: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/138883902-fy-fader-for-en-skremmende-kveld-her-pa-langesund-skjærgardhotel/ Og her er den pinlige "duemannen" : http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144053432-huff-var-på-besøk-hos-ett-vennepar-i-dag-og-mannen-ble-helt-tullerusk-fnisen-og-godt-skjult-kåt-på-husets-datter-som-er-15/ Anonymous poster hash: c8f34...fa4 Begge trådene er helt hysterisk morsomme. Hadde ikke sett duemannen før, men nå ler jeg så jeg skriker her :D Naboene tror sikkert jeg er gal, men det går jo ikke an å gjenfortelle slikt heller liksom Anonymous poster hash: a83c4...fb8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Her er zebratrusemannen i alle fall: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/138883902-fy-fader-for-en-skremmende-kveld-her-pa-langesund-skjærgardhotel/ Og her er den pinlige "duemannen" : http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144053432-huff-var-på-besøk-hos-ett-vennepar-i-dag-og-mannen-ble-helt-tullerusk-fnisen-og-godt-skjult-kåt-på-husets-datter-som-er-15/ Anonymous poster hash: c8f34...fa4 Begge trådene er helt hysterisk morsomme. Hadde ikke sett duemannen før, men nå ler jeg så jeg skriker her :biggrin: Naboene tror sikkert jeg er gal, men det går jo ikke an å gjenfortelle slikt heller liksom Anonymous poster hash: a83c4...fb8 Duemannen er helt fantastisk! Føler han har fått altfor lite oppmerksomhet, han fortjener jo definitivt en plass på klassikerlista Anonymous poster hash: c8f34...fa4
Katteskinnet Skrevet 19. mai 2014 #30 Skrevet 19. mai 2014 Tråden hvor en dame påsto hun hadde barbert poten til hunden og reagerte på at den så ut som en penis Synd den ble slettet for den ler jeg av enda.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #31 Skrevet 19. mai 2014 Sebra og sametrusa, bilen i feil garasje, ørna og selvfølgelig lo jeg godt av vår tråd om dusjing om kvelden, og spesielt lo jeg av hun som oppsummerte alt tullet vårt. Hun er herved invitert på neste vors:) Anonymous poster hash: f1343...6c8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #32 Skrevet 19. mai 2014 For lenge siden var det en som spurte om hva man ikke burde spise mens man ammer. Og så svarte en dame at det ikke var lurt å spise popkorn, for babyen fikk så mye smuler i ørene! Jeg ler når jeg tenker på det ennå, for et herlig svar!Anonymous poster hash: 6bc77...edc HOHOHO Anonymous poster hash: 1ee18...fd7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #33 Skrevet 19. mai 2014 Sebra og sametrusa, bilen i feil garasje, ørna og selvfølgelig lo jeg godt av vår tråd om dusjing om kvelden, og spesielt lo jeg av hun som oppsummerte alt tullet vårt. Hun er herved invitert på neste vors:) Anonymous poster hash: f1343...6c8 Også må jeg legge til den tråden om menn sine gullkorn ifht barn. Bla han som kjøpte bleier 3-6 kg og utbrøt "Hæ!? Driter de så mye!?" Eller noe:) der var det mye å le av. Anonymous poster hash: f1343...6c8
3 i april Skrevet 19. mai 2014 #34 Skrevet 19. mai 2014 Det var definitivt mange rare og merkelige tråder her inne når den godeste nøffemor la ut om sin redsel for oppkast, sine rare foreldre og ikke minst enda rare barndom. Nøffemor hadde mange merkelige problemstillinger som " har mamma rett til å bli sur på meg, når hun ikke får holde håret mitt når jeg spyr" eller "hvorfor kan ikke voksne damer gå med sløyfer i håret, jeg skal gå med sløyfer i håret i protest ".
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #35 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler gi meg flere!! Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Hehe, det er hyggelig at den historien kunne glede noen, for der og da var det dødsflaut. (Ja, var jeg som skrev det.) Han ble ikke så rørt at han ristet på hodet, tror det var for å skjule at han holdt på å grine. Skikkelige apelyder og risting på hodet, flere ganger. Var redd de av gjestene som ikke kjente ham skulle tro det var noe galt med ham. Anonymous poster hash: e15a2...e27 Hahahahahaha, nå ler jeg enda mer beklager, det er virkelig ikke meningen å le av dette, jeg skjønner at det var en lei opplevelse for deg. Men du skriver det morsomt og levende, og da ler jeg HI. Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Bare le Nå i ettertid klarer jeg å se det komiske i det selv, men der og da... Sitte der og skulle være bruden som alle så på mens min nybakte ektemann skulle si noe fint om meg - og så laget han apelyder! Igjen og igjen! Tror faktisk det finnes på video et sted... Anonymous poster hash: e15a2...e27
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #36 Skrevet 19. mai 2014 Guuuud. Denne duemannen tok knekken på meg. Ler og ler. Anonymous poster hash: 633e1...873
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #37 Skrevet 19. mai 2014 I høst, tror jeg det var, var det en tråd om hva vi aldri hadde trodd vi skulle si. Det var en tråd om hva vi svarte våre barn når de kom med alle mulige rare spørsmål, så ting de ikke skulle se etc. Noen som har link? Anonymous poster hash: 296e8...d0e
Kathrine. Skrevet 19. mai 2014 #38 Skrevet 19. mai 2014 Det morsomste eg har lest her var ho som hadde møtt "virkelighetens" Tomas og Ihne. (har den på screenshot, men veit ikkje korleis eg limer inn bilder)
Kathrine. Skrevet 19. mai 2014 #39 Skrevet 19. mai 2014 Skulle ta heisen fra tannlegen i dag. Rundt hjørnet er det flere heiser og de visste sikkert ikke at jeg sto bak og ventet på den andre for han begynner å prate om noen krøllete sorte hår han hadde funnet på doringen og utenfor doen samboeren sa at det sikkert var hun som hadde barbert leggene men da svarte han bestemt at det ikke var legghår men kjønnshår og at hun ikke barberte musa for hun vokset jo. Og at han antok det var moren hennes for hun hadde vært den siste på besøk.Så ble hun sur og sa at han ikke måtte henge seg opp i sånt tull. Og han svarte at hun måtte ringe moren sin og be henne kommer og koste opp hårene og kaste dem Og da ble hun enda surere for at han hadde lagt de ligge der. Og han ble fornærmet fordi han aldri kom til å ta i tissehårene til svigermor
mamma_bergen Skrevet 19. mai 2014 #40 Skrevet 19. mai 2014 Hehe, mye bra mimretråder her Duemannen og tisse på undulaten var ny for meg, men de måtte jeg le av! Spesielt undulaten, herregud, jeg ser for meg en snurt og våt undulat
I scream for icecream! Skrevet 19. mai 2014 #41 Skrevet 19. mai 2014 Jeg husker jeg leste en tråd en gang om morsomme ting folk gjorde under fødselen. Det var helt syke historier, og jeg lo så jeg grein. For eksempel mannen som hadde tatt på seg lystgassmaska og sagt: "Luke... I'm your father", eller hun som hadde kasta den våte kluten hun hadde i panna i bakhodet på jordmoren. Jeg ser det levende for meg. Og så er jo zebratrusemannen og hun med de gamle eggene en klassiker.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 19. mai 2014 #42 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler gi meg flere!! Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Den jeg har ledd mest av var på barnimagen for mange år siden. Ei som startet en tråd med den type spørsmål hun så for seg at menn ville ha stilt på samme type forum. Fantastisk, men tror dessverre ikke den er å finne lenger. Anonymous poster hash: e15a2...e27 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144076110-tenk-om-gubbene-v%C3%A5re-hadde-skrevet-om-tingene-vi-skriver-om-her/ Er det denne du tenker på?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #44 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler gi meg flere!! Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Den jeg har ledd mest av var på barnimagen for mange år siden. Ei som startet en tråd med den type spørsmål hun så for seg at menn ville ha stilt på samme type forum. Fantastisk, men tror dessverre ikke den er å finne lenger. Anonymous poster hash: e15a2...e27 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144076110-tenk-om-gubbene-v%C3%A5re-hadde-skrevet-om-tingene-vi-skriver-om-her/ Er det denne du tenker på? Nei, den var mye eldre. 2005 eller 2006. Men denne så morsom ut, så den skal jeg lese. Takk Anonymous poster hash: e15a2...e27
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 19. mai 2014 #45 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler gi meg flere!! Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Den jeg har ledd mest av var på barnimagen for mange år siden. Ei som startet en tråd med den type spørsmål hun så for seg at menn ville ha stilt på samme type forum. Fantastisk, men tror dessverre ikke den er å finne lenger. Anonymous poster hash: e15a2...e27 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144076110-tenk-om-gubbene-v%C3%A5re-hadde-skrevet-om-tingene-vi-skriver-om-her/ Er det denne du tenker på? Nei, den var mye eldre. 2005 eller 2006. Men denne så morsom ut, så den skal jeg lese. Takk Anonymous poster hash: e15a2...e27 Hehe, dagens egotripp Tenkte det kanskje var denna serru Men hadde vært morro å se den andre også
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #46 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler gi meg flere!! Anonymous poster hash: 27a84...aa5 Den jeg har ledd mest av var på barnimagen for mange år siden. Ei som startet en tråd med den type spørsmål hun så for seg at menn ville ha stilt på samme type forum. Fantastisk, men tror dessverre ikke den er å finne lenger. Anonymous poster hash: e15a2...e27 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144076110-tenk-om-gubbene-v%C3%A5re-hadde-skrevet-om-tingene-vi-skriver-om-her/ Er det denne du tenker på? Nei, den var mye eldre. 2005 eller 2006. Men denne så morsom ut, så den skal jeg lese. Takk Anonymous poster hash: e15a2...e27 Hehe, dagens egotripp Tenkte det kanskje var denna serru Men hadde vært morro å se den andre også Jeg har lett, men finner den ikke. Den het noe slik som "Lurer på hva guter ville spurt om" (en t i gutter, det husker jeg). Nicket som startet den var SuperGlad, og det var på Skravlesiden. Og så tror jeg det må ha vært sent i 2005, mens jeg var høygravid og sykemeldt og levde på Barnimagen. Anonymous poster hash: e15a2...e27
skjotta Skrevet 19. mai 2014 #47 Skrevet 19. mai 2014 Hun som ville bli gravid med mannens kjekke kammerat fordi mannen hadde rødt hår og fregner og hun ville ikke at ungen skulle arve det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #48 Skrevet 19. mai 2014 Husker dere forresten hun som skulle gi bort noen undulater og ble kontaktet av ei gær`n dame her inne? Det var mange tråder om det. Ler bare jeg tenker på det Dette var første tråden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/141257748-noen-som-har-lyst-pa-2-udulater/ Anonymous poster hash: 6055d...a7f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #49 Skrevet 19. mai 2014 Det var definitivt mange rare og merkelige tråder her inne når den godeste nøffemor la ut om sin redsel for oppkast, sine rare foreldre og ikke minst enda rare barndom. Nøffemor hadde mange merkelige problemstillinger som " har mamma rett til å bli sur på meg, når hun ikke får holde håret mitt når jeg spyr" eller "hvorfor kan ikke voksne damer gå med sløyfer i håret, jeg skal gå med sløyfer i håret i protest ". Ja, psykiske lidelser er råfestlige... Anonymous poster hash: 926e8...a23
mamma_bergen Skrevet 19. mai 2014 #50 Skrevet 19. mai 2014 Husker dere forresten hun som skulle gi bort noen undulater og ble kontaktet av ei gær`n dame her inne? Det var mange tråder om det. Ler bare jeg tenker på det Dette var første tråden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/141257748-noen-som-har-lyst-pa-2-udulater/ Anonymous poster hash: 6055d...a7f Ja, de husker jeg! Fantastisk hysteriske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå