Gå til innhold

Hvilken tråd har du ledd mest av her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler :D gi meg flere!!

Anonymous poster hash: 27a84...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lo litt av hun som ikke hadde råd til å dusje fordi hun måtte drenere rundt huset, og i tillegg mente at det var umoralsk. Jeg husker ikke helt, og orker ikke prøve å søke den opp. Tråden gikk i hvertfall over stokk og stein, HI og en anonym hadde en egen samtale gående inne diskusjonen. Viste seg jo, som antatt av flere, at dette bare var sprøyt. To venniner som satt på hver sin pc før de skulle ut på byen.

Skrevet

Den for leeenge siden om hun som hadde funnet en sametruse under senga:-)

Anonymous poster hash: 9b7e7...6c2

Skrevet

Den for leeenge siden om hun som hadde funnet en sametruse under senga:-)

Anonymous poster hash: 9b7e7...6c2

Ja, det er innlegget med sametrusa jeg også husker best. Utrolig morsomt!! Holdt på å le meg fordervet!

Anonymous poster hash: d7905...907

Skrevet

Den om bilen i feil garasje i tillegg til samaetrusa. Og hun som hadde brannøvelser hjemme med røykmaskin og greier.

Skrevet

Hyllebærsaft-dama og hun med brannøvelsen. Herreguuuuuuuuuud som jeg lo! Måpte først men så lo jeg. Og det ble bare verre og verre :)

Skrevet

Jeg ler enormt av den med dama som falt i innkjørselen. Og i går leste jeg et innlegg på tråden om flaue bryllup, om en brudgom som ble så rørt at han "ristet på hodet som en ape". Jeg ler og ler :D gi meg flere!!

Hehe, det er hyggelig at den historien kunne glede noen, for der og da var det dødsflaut. (Ja, var jeg som skrev det.) Han ble ikke så rørt at han ristet på hodet, tror det var for å skjule at han holdt på å grine. Skikkelige apelyder og risting på hodet, flere ganger. Var redd de av gjestene som ikke kjente ham skulle tro det var noe galt med ham.

Anonymous poster hash: e15a2...e27

Skrevet

En tråd om alternative klær til bunad på 17 mai. Tråden var fra i fjor, men jeg finner den ikke igjen.

Anonymous poster hash: 27c3b...785

Skrevet

Den jeg har ledd mest av var på barnimagen for mange år siden. Ei som startet en tråd med den type spørsmål hun så for seg at menn ville ha stilt på samme type forum. Fantastisk, men tror dessverre ikke den er å finne lenger.

Skrevet

Den med hun som var så redd da hun satt alene på hotellrommet mens mannen var ute og røkte! Hun hadde bare drukket litt hvitvin. He he, da det gikk forbi en fyr og liksom tittet inn med "liksom knekk i bena" :D Ho ho ho, lo meg nesten fordervet!!

Anonymous poster hash: a83c4...fb8
Skrevet

Zebratrusemannen! + en tråd om en som hadde en mann som ble så satt ut av unge jenter at han begynte å svette som en gris og bevege hode som en due (?!)!

Anonymous poster hash: c8f34...fa4
Skrevet

De trådene som nevner interne spøker blant de som har vært lenge her inne - alle de om Ørna, runketeltet, honkle, etc

Særlig den tråden "mannen har dritt ut senga", oppsummerer det meste.

Skrevet

Bilen i feil garasjetråden

Gjerrigknarktråden

hun som ville ha keisersnitt hjemme.. Dette var bare tull da, men hi holdt ut lenge før hun sa at det bare var tull, så det ble ganske morsomt, for hun var god til å svare for seg.

Anonymous poster hash: 8f898...d1a
Skrevet

Gjerrigknarktråden og sametrusa. Ja, også flausetrådene:-D

Skrevet

Skulle gjerne hatt en link til disse trådene, da jeg ser at de ofte blir nevnt i forskjellige sammenhenger.

Men skjønner jo at disse trådene begynner å bli gamle.

Skrevet

For lenge siden var det en som spurte om hva man ikke burde spise mens man ammer. Og så svarte en dame at det ikke var lurt å spise popkorn, for babyen fikk så mye smuler i ørene! Jeg ler når jeg tenker på det ennå, for et herlig svar!

Anonymous poster hash: 6bc77...edc

Skrevet

Hyllebærsafttråden. Hysterisk morsom :D

Anonymous poster hash: 6055d...a7f
Skrevet

Hehe, det er hyggelig at den historien kunne glede noen, for der og da var det dødsflaut. (Ja, var jeg som skrev det.) Han ble ikke så rørt at han ristet på hodet, tror det var for å skjule at han holdt på å grine. Skikkelige apelyder og risting på hodet, flere ganger. Var redd de av gjestene som ikke kjente ham skulle tro det var noe galt med ham.

Hahahahahaha, nå ler jeg enda mer :D beklager, det er virkelig ikke meningen å le av dette, jeg skjønner at det var en lei opplevelse for deg. Men du skriver det morsomt og levende, og da ler jeg :)

HI.

Skrevet

Jeg lo så godt av hun som var så snurt over mannen som ville ha sex på morsdagen. Det var jo hennes dag!

Det som gjorde det ekstra morsomt var at hun ble skikkelig snurt over svarene og over at man fant problemstillingen morsom. Jeg mistenkte trolletråd en stund, men tror faktisk at den var helt ekte.

Anonymous poster hash: cc4e7...202

Skrevet

Ikke sidemannen, DUEmannen :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...