Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 19. mai 2014 #26 Skrevet 19. mai 2014 Barna mine har selv nusset meg på munnen, nå har gutten blitt så stor at det stoppet naturlig opp. Har ALDRI tenkt at det er noe rart med det, og vil vel heller si at de som sier det blir feil har en merkelig tankegang! Jeg er 28, og nusser fortsatt min mor på munn, ikke pappa, det sluttet jeg med da jeg var fem/seks år. Jeg får fortsatt nusse sønnen min på panne og kinn, og han gjør det på meg også, bare ikke foran kompisene
Kokken 81 Skrevet 19. mai 2014 #27 Skrevet 19. mai 2014 Har alltid kysset min datter på kinnet. Nå er hun 10. Får fremdeles en suss før hun går på skolen. Tenker ikke over det engang.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Kysser barna mine flere ganger om dagen, på munnen, nesen, pannen og kinnet. Helt naturlig for oss.
MissMagica Skrevet 19. mai 2014 #30 Skrevet 19. mai 2014 Ja, det gjør jeg Stort sett på kinnet, men pleier å få kyss på munn når jeg leverer han i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #31 Skrevet 19. mai 2014 En nuss på kinnet i ny og ne Anonymous poster hash: 98b23...e10
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #32 Skrevet 19. mai 2014 Ja, mange ganger om dagen, skjer helt automatisk Men nå kom jeg til å tenke på en situasjon for et par år siden, da yngste var ca 2 år og hadde en periode der han gjerne kysset oss på munnen. Da vi skulle si god helg i barnehagen, ville han gi klem til en av de mannlige assistentene og plutselig plantet gutten vår det våte kysset på assistentens munn. Skal si mannen ble noe perpleks, hehe, og litt usikker på hva vi ville si, tror jeg... Anonymous poster hash: a9a27...069
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #33 Skrevet 19. mai 2014 jeg kysser mine så mye jeg får lov til På munnen kysser jeg de til de blir en viss alder.. Det går liksom over av seg selv De eldste kysser jeg ikke på munnen (7 og 9) Men minste blir kysset på munnen enda (4). For øvrig forteller jeg de hele tiden hvor mye jeg elsker de! Anonymous poster hash: a08bb...7d6
sikrima Skrevet 19. mai 2014 #34 Skrevet 19. mai 2014 Her kysser vi barna masse! Aldri tenkt det er negativt!
MrsMilla Skrevet 19. mai 2014 #35 Skrevet 19. mai 2014 Massevis, hele tida! Skikkelig smellkyss! På kinn, i håret, på små babyføtter og hender. Men temmelig stor forskjell på hvordan man kysser et barn og mannen sin - kan jo ikke sammenliknes - så et kyss og et kyss er jo ikke alltid det samme.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 19. mai 2014 #36 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Han er blitt såpass stor nå at han ikke får nuss på munnen lenger (straks syv år gammel), men han får masse klemmer, nuss på kinnet, pannen og nakken, i tilegg til andre kjærtegn( stryke på kinnet, kile magen, klø på ryggen osv). Han elsker kos Jeg ser ikke noe galt i foreldre som kysser barna sine, men man bør stoppe med å kysse på munnen etterhvert når de blir større synes jeg Merkeligste jeg ser er de tilfellene hvor nesten voksne barn kysser foreldrene sine på munnen Endret 19. mai 2014 av MiffaBlir3Barnsmor
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #37 Skrevet 19. mai 2014 Kysser utallige ganger per dag. På kinnet, nesa, panna, bakhodet, nakken og munnen. Han er bare 7 mnd og ler av det. Slutter å kysse på munnen etterhvert. I min familie er ikke noe vanlig, kan ikke huske at jeg har blitt kysset eller klemt som barn. Det et litt sårt så skal gi sønnen min masse kjærlighet, selvsagt ikke overdrive heller (som f.eks kysse han masse når han er 14). Anonymous poster hash: fe9bc...3e3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #38 Skrevet 19. mai 2014 16-åringen får ikke kyss lenger. Det syns han er teit! 2 åringen får flere ganger om dagen Anonymous poster hash: 7cf39...c4e
Chl85 Skrevet 19. mai 2014 #39 Skrevet 19. mai 2014 Ja klart jeg kysser på min 3 åring, riktignok ikke på munnen hele tiden... Men ansiktet får gjennomgå av mammakyss hver eneste dag. Samme med at faren hennes selvfølgelig gir henne et kyss på kinnet eller får et nuss på kinnet av henne... Plutselig en dag vil de ikke nusse lenger og da blir det stopp. Så da sørger jeg for å nusse henne nok for hver dag nå, slik at hun får nok for en livstid He he. De som klarer å gjøre det perverst, må jo ha en pervers hjerne.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #40 Skrevet 19. mai 2014 Men hva var problemet i artikkelen, HI? Hvorfor kunne det være problematisk å kysse barna sine? Anonymous poster hash: 08f47...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå