Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er pedagog i går leste jeg en spalte (pedofili) om kyssing av barn og da særlig egne barn. Ble nesten litt paff over at det ble diskutert over om en skulle kysse sitt eget barn!!? For meg er det en naturlig ting, kysser han alltid på kinnet og gir en kos når han skal i barnehagen. Ellers kysser jeg ham sikkert 1000 gjennom en dag Anonymous poster hash: 21288...399
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kysser ikke ungen på munnen, nei! Det blir feil for meg. Men jeg kysser på kinnet eller panna. Anonymous poster hash: a9eb1...266
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Ja selvsagt kysser jeg mye på sønnen min Men nå har 2 åringen blitt veldig bestemt å sier til meg i streng tone: " NOK kos mamma!" Men kysser han på kinnet,aldri på munnen for føler bare det blir litt feil. Anonymous poster hash: e313e...780
me_87 Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Her blir det også feil for meg å kysset barnet på munnen,men kysser selvsagt mye på kinnet hans Han er 2 år.
Tired mama Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kysser dem maaaange ganger daglig på kinnet. Jeg eeeelsker det, og er faktisk helt avhengig!! (Lurer på hva jeg skal gjøre når de blir tenåringer). Noen ganger velger de selv å gi meg kyss på munnen, og det er helt greit. Jeg lar det bli opp til barna om det skal bli suss på munnen. Men jeg stjeler i hvert fall til meg masse nusser på kinnet...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Tenkte ikke på munnen! Kinnet, pannen, nesen, osv HI Anonymous poster hash: 21288...399
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Kysser jenta mi hele tiden! Anonymous poster hash: d6735...cf8
Collette Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Kysser alle mine barn på både kinn og munn flere ganger daglig. Det hender jeg kysser min egen mor på munnen også. Det er helt naturlig for oss.
Modesty Blaise. Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Selvfølgelig kysser jeg masse på knøttebøtt På kinnet, pannen, og innimellom på nesen. Og er jeg heldig så får jeg et tilfeldig vått smask tilbake
førskolelæreren Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 JA! Jeg kysser ham heeele tiden - det er helt naturlig. (Selvsagt ikke munnen!) Er selv pedagog og kan si at ingen barn tar skade av for mye KJÆRLIGHET
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kysser jenta mi hele tiden, hovedsakelig på kinnet, men også nese panne, mage hånd og nuss på munn! Dette gjorde mamma med meg også, men ble slutt på nuss på munn og mage rundt skolealder. Anonymous poster hash: 86760...583
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Både pappaen og jeg kysser de hele tiden Anonymous poster hash: 48fce...692
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #14 Skrevet 19. mai 2014 Ja, susser og klemmer masse.....hvis noen synes det er noe galt med det så er det de som har problemer i hodene sine. Synes det er viktig å vise masse glede og kjærlighet til barna sine....hver dag. Altfor mye trist som skjer i verden. Anonymous poster hash: c4bf0...013
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #15 Skrevet 19. mai 2014 Susser både på munn og kinn og nese og nakke og mage og tær Anonymous poster hash: c4bf0...013
**snuskeluska** Skrevet 19. mai 2014 #16 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kysser mine (2 og 7 år) flere ganger daglig. Jeg kysser ikke på munnen, men på kinn, panne osv.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #17 Skrevet 19. mai 2014 JA! Jeg kysser ham heeele tiden - det er helt naturlig. (Selvsagt ikke munnen!) Er selv pedagog og kan si at ingen barn tar skade av for mye KJÆRLIGHET Hvorfor er det selvsagt? Det er kanskje selvsagt for deg, men i vår familje er det helt naturlig å susse også på munnen. Ser ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: ec8f3...2f1
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #18 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kysser på han hele tiden men jeg har aldri sett at barnefaren har gjort det,å barnet vårt er over 2 år. Anonymous poster hash: e313e...780
førskolelæreren Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 JA! Jeg kysser ham heeele tiden - det er helt naturlig. (Selvsagt ikke munnen!) Er selv pedagog og kan si at ingen barn tar skade av for mye KJÆRLIGHET Hvorfor er det selvsagt? Det er kanskje selvsagt for deg, men i vår familje er det helt naturlig å susse også på munnen. Ser ikke noe galt i det. Anonymous poster hash: ec8f3...2f1 I vår familie er det selvsagt ikke på munnen! Så kan det være selvsagt for dere......
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #20 Skrevet 19. mai 2014 Sønnen min vil gjerne kysse på munnen, men nå er han snart 5. Så syns det begynner å bli litt unaturlig. Noen som vet hvordan jeg kan formidle det? Anonymous poster hash: 67a81...f53
Mor di! Skrevet 19. mai 2014 #21 Skrevet 19. mai 2014 Klart:-) selv om syvåringen ment han er blitt for stor, liker han det nok litt enda;-) og ingenting er så herligt som å få et stort, vått kyss tilbake:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #22 Skrevet 19. mai 2014 Hele tiden, minst 100 ganger hver dag :-) Er heldig som har veldig kosete barn. Anonymous poster hash: e1dfe...ca0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #23 Skrevet 19. mai 2014 Barna mine vil gi meg nusser på munn hele tiden (3 og 5) og ikke søren om jeg nekter de det. Jeg syns det er mer naturlig og godt enn å kysse mannen på munn jeg mye mer kjærlighet !!!! Åh elsker ar de er så kjærlige med meg. Det er kun meg og mannen de ønsker å nusse på munn og det er jeg kjempe glad for. Er visst unormal jeg hehe. Det får så være, for så lenge de ønsker å nusse meg så er det flott Anonymous poster hash: e22c6...7d4
RosaParasoll Skrevet 19. mai 2014 #24 Skrevet 19. mai 2014 Her koser vi og kysser masse, både jeg og pappaen. Og har ingen problemer med å kysse på munn, men blir som oftest kinn, panne, hals/nakke og oppå hodet.
Bustetroll Skrevet 19. mai 2014 #25 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Kysser overalt jeg! Hun selv sier "mmm" og gir meg nuss midt på truten :-D Endret 19. mai 2014 av Bustetroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå