Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Som overskriften sier, hva er det verste/kleineste/flaueste osv i et bryllup du har vært i. Hva som helst. Noe som gikk galt, noe som dreit seg fullstendig ut på festen, noe totalt teit i selve bryllupet? For min del synes eg ssnghefter er pinlig, da ingen synger med! Og hele greia er bare teit, hører såvidt hjemme i konfirmasjon. Skulle være forlover å i forkant av bryllupet gav bruden meg en sangbok. Hun hadde funnet fram noen sanger så skulle jeg velge i de hvilken jeg likte best. Sanger type "fra forlover til bruden" "velkommen til kaffi" and so on. Ingen sang ned nesten når det kom til stykket. Eller vært lite i bryllup så har ikke annet å komme med. Anonymous poster hash: e145a...8e5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Det absolutte kleineste jeg har vært med på var et bryllup hvor toastmasteren fortalte f*ttevitser (ja i flertall!!!!) mellom taler/sanger...absolutt ingen lo, men idioten tok ikke det hintet engang Anonymous poster hash: b5684...60e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 De fleste bryllup jeg har vært i har vært utrolig flotte, og jeg har storkost meg i alle. Jeg synes som deg at sanger er utrolig kleint da. Særlig hvis de som har skrevet dem ikke er så veldig flinke på det, enten blir det for mange ord slik at man må synge enkelte setninger kjempefort, eller så blir de for få ord sånn at man må draaaaa på ordene. I tillegg synger ofte folk i ulik fart, noen kan ikke melodien, noen synger den for høyt osv., og det er rett og slett ikke særlig pent. Vi har lagt ned forbud mot sanger i vårt bryllup. Utenom det er det eneste kleine jeg kan komme på en tale som omhandlet at brudgommen hadde vært mobbeoffer. Det var ikke så veldig gjennomtenkt. Anonymous poster hash: 19244...50d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Det kleineste må være da bruden sang til brudgommen. Det var for voldsomt og bare helt grusomt selv om hun kunne synge Anonymous poster hash: 5fb02...558
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Da vi skulle spise middag og det kom et par som var invitert til middag, men som viste seg hadde fått feil invitasjon. De var bare invitert til kaffen. Og de ble sendt hjem! Anonymous poster hash: 3465e...a2b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Har vært i et bryllup der bruden, brudgommen og foreldrene til bruden ble dritas under middagen... FLAUT !!! Brudens far skulle tale og han snøvla, husket ikke hva han skulle si, sto der å svimlet. Til slutt gav han bare opp og skreik ut SKÅL. Bruden trynte ned trappa, for hun var så full at hun klarte ikke å holde balansen. Hun lå og holdt på å le seg i hjel på bunnen av trappa... Anonymous poster hash: d1b12...a73
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Når brudens onkel i 60 åra som var drita holdt en impulstale om sex og ekteskapetsgleder... Huff. Anonymous poster hash: 65234...2ba
It's all about me Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Da vi skulle spise middag og det kom et par som var invitert til middag, men som viste seg hadde fått feil invitasjon. De var bare invitert til kaffen. Og de ble sendt hjem! Anonymous poster hash: 3465e...a2b Fy den var stygg, der burde de ha beklaget og ordnet til noe. Hadde jeg blitt sendt hjem på den måten hadde jeg droppet å komme tilbake til kaffen. Og gaven hadde jeg byttet til noe jeg selv ønsket meg. Endret 17. mai 2014 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Det må ha vært i bryllupet til tanta og onkelen min. Var ei litt alternativ dame som var gjest og hun holdt tale. Talen varte i nesten 20 minutter, da ble hun avbrutt av toastmaster. Jeg holdt ut i 10 minutter og da var hun kommet til antivaksine og noe konspirasjoner om USA. Hele greia var utrolig pinlig, morsomt og veldig spesielt. Anonymous poster hash: 65504...d8c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Brudeparet som kranglet så bustene føyk før midnatt... Anonymous poster hash: 91428...ef0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Brudens mor lå drita å spydde på doen... fikk så vondt av bruden! I et annet bryllup svimte brudgommen av ikke mindre enn tre ganger fra vielse til midt i middagen og ble hentet med ambulanse etter siste gang. Det viste seg å bare være nerver og han kom tilbake. Stakkars bruden satt igjen med alle gjestene, middag og taler. Ikke kleint eller noe sånt, men veldig dumt for paret! Anonymous poster hash: 3dea8...65b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 når fetteren min gifta seg med exen sin for ca 10 år siden kom vi til bryllups fest etter kirka & de hadde ikke ordna med noe! ingen pynt, ingen bor var dekt ingen ting. gjestene måtte hjelpe til før vi kunne sette oss & spise osv.. jeg avr brudepike for dem & de hadde ikke ordna med noe til meg ikke valgt noe kjole eller git meg noe form for info om hva de ville jeg skulle ha på meg eller gjøre med året osv. vi var 4 brudepiker i samme alder & hu ene som var kusine til bruden hadde rød ball kjole jeg å mine kusiner hadde kjøpt blå kjoler men de fantes ikke like & vi så litt rare ut der vi sto.. brudgommens sønn på 3 skreik seg gjennom hele vielsen & ville til pappa stakkar han var livredd for musikken & løp sin vei ut kirke døra & ut på veien like ved. heldigvis fik bestemor fart på seg & fikk tak i han før det kom noen biler. hele dagen var et eneste kaos & sån i etter på klokskapens navn forundrer det meg ikke de to var virkelig skapt for hverandre! like glemske & distre begge to & det hjalp jo ikke at de fikk 4 jenter med litt over et år mellem hver + han fetteren min hadde fra før av.. de kommer alltid foresent til familie greier & både jeg & broren min fikk komfirmasjons gave kjøpt på bensinstasjonen med "kort" skrevet på plast posen den kom i Anonymous poster hash: 96bf6...8bc
PrinsesseHengepupp Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Allsang. Og den der uskikken med å stille seg opp i ring rundt det dansende brudeparet under brudevalsen og springe mot brudeparet mens alle brøler. Utrolig respektløst, kleint og ufint.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Det må ha vært i min manns søskenbarns bryllup. Brudgommen hadde et barn fra før, og talen fra brudgommens far omhandlet bare damehistorier som da endte med et barn... Hadde helt vondt av bruden... Anonymous poster hash: 3c5e5...54f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Da min x-svigerfar holdt en 15-minutters tale på RIM i vårt bryllup... Ikke alle rimeordene var passende i et bryllup og i hvertfall ikke før midnatt for å si det sånn.... Anonymous poster hash: f976e...144
skjotta Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Tema bryllup sterkt inspirert av en eller annen amerikansk film med 5 voksne "bridesmaids" i like kjoler.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Da forloveren slo ned kona si, hun hadde danset med en annen mann. Han hun danset med var homofil og hadde med seg partneren sin. Anonymous poster hash: 91aed...f54
Serepta Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Jeg skjønner jo at jeg har vært i ganske rolige og pyntelige bryllup. Men jeg synes det er så utrolig teit det der med å begynne å slå skjeen på glasset for at brudeparet må opp og stå på stolene for å kysse. I forrige bryllup var det hyppig klirring under middagen, og det ble ikke akkurat matro. Brudeparet måtte skynde seg å tygge og svelge maten de hadde i munnen, for å klatre opp på stolene. Så mange ganger at jeg syntes det var pinlig å se på rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Jeg skjønner jo at jeg har vært i ganske rolige og pyntelige bryllup. Men jeg synes det er så utrolig teit det der med å begynne å slå skjeen på glasset for at brudeparet må opp og stå på stolene for å kysse. I forrige bryllup var det hyppig klirring under middagen, og det ble ikke akkurat matro. Brudeparet måtte skynde seg å tygge og svelge maten de hadde i munnen, for å klatre opp på stolene. Så mange ganger at jeg syntes det var pinlig å se på rett og slett. Jeg syns det med å måtte reise seg opp på stolen for å kysse er en koselig ting jeg:) Men nå måtte vi vel opp bare 3 ganger. Anonymous poster hash: f17c2...fda
klg,2 boys now:) Skrevet 17. mai 2014 #21 Skrevet 17. mai 2014 Eller når bandet starter med sangen :få se f... Di og deler av selskapet er oversnittet prippen🙈🙈flaut var vel bare fornavnet
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #22 Skrevet 17. mai 2014 Alt med bryllup er kleint, og ja, jeg er gift. Anonymous poster hash: 4694a...7aa
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #23 Skrevet 17. mai 2014 Da vi skulle spise middag og det kom et par som var invitert til middag, men som viste seg hadde fått feil invitasjon. De var bare invitert til kaffen. Og de ble sendt hjem! Anonymous poster hash: 3465e...a2b Huff. Regner med at de ikke kom tilbake til kaffen? Anonymous poster hash: 973c1...fd5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #24 Skrevet 17. mai 2014 Kom på en ting til. Var i et bryllup der alle gjestene måtte stå i sirkel og hver enkelt måtte gå inn i sirkelen, tenne et lys og fortelle hvor takknemlige vi var for at vi hadde fått komme. Det var utrolig kleint! Anonymous poster hash: 65504...d8c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #25 Skrevet 17. mai 2014 Den der tradisjonen med å klirre på glassene sånn at brudeparet må opp på stolen for å kysse... Var i et bryllup der det ikke ente godt... Bruden var for å si det forsiktig ei skikelig dundre. Da de måtte oppå stolen gikk hun i gjennom ( var sånne fæle halmstoler, eller hva det nå heter ) å knakk ankelen Anonymous poster hash: d1b12...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå