Gå til innhold

Bare svar om du har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røykt, drukket, snust eller spist noe "ulovlig" etter du fikk bekreftet graviditet.

Jeg har røykt litt , spist fårepølse og drukket 2-3 glass rødvin..

Har du noen skjelett i skapet?

Anonymous poster hash: 2c3d7...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snusa en uke etter jeg fant det ut. Skammer meg som et helvete.

Anonymous poster hash: c27e2...733

Skrevet

Røyka

Anonymous poster hash: f8600...0f3

Skrevet

Ikke drukket, røyka eller snust, men spist mye usunn mat og drukket Pepsi max hver dag (under en liter for at det ikke skal bli for mye koffein). Mest fordi jeg har vært veldig kvalm og ikke orka noe annet. Har vært flink ellers og tatt folat og omega 3 hele veien, men har dårlig samvittighet for den dårlige maten (mye chips, blant annet) og for aspartam...

Anonymous poster hash: 3ed9d...b77

Skrevet

Tok et glass rødvin i uke 39. Håpet det skulle fremskynde.

Anonymous poster hash: 0be16...e02

Skrevet

Har overskrede koffeinkvota meir enn ein gong i begge graviditetane.

Skrevet

Spist litt salami, tatt 2-3 slurker vin 2-3 ganger ellers så er jeg uskylden selv;)

Anonymous poster hash: 35d80...f8a
Skrevet

Spist en liten bit brie

Anonymous poster hash: 66074...c25

Skrevet

Spist salami

Anonymous poster hash: 1d186...030

Skrevet

Jeg røyka i ca en uke etter jeg fant det ut.. og tok noen få trekk av en sigarett ca to ganger senere i svangerskapet. Har ikke  røyka siden.

Anonymous poster hash: 0ad85...e70
Skrevet

o/ Salami og pepsi max

Skrevet

Nei, jeg holdt meg helt fin under fødsel.

Anonymous poster hash: 8644f...bf4
Skrevet

Slutta å snuse da jeg fant ut at jeg var gravid, men sprakk når jeg hadde noen mnd igjen. Tok en snus av og til. Ikke stolt av det, men det fikk meg gjennom de værste dagene med smerter.

Anonymous poster hash: 5e01e...a3f

Skrevet

Røyka og drukket noen energidrikker. Ikke flere på en gang, men en av og til.😁

Anonymous poster hash: 9fbc6...a29

Skrevet

Jeg snuste under hele svangerskapet

Anonymous poster hash: 491b5...b44

Skrevet

Ikke drukket eller spist noe. Røyket opptil fem sigaretter daglig i deler av svangerskapet, var røykfri i perioder.

Anonymous poster hash: 10ca1...ea6
Skrevet

drikki pepsi max og drukket noe mere kaffe enn jeg burde. og ja, jeg spiste blodig biff og spekemat . gikk nå bra da:-)

Skrevet

Første svangerskap var jeg nazi på ALT "ulovlig", men har gått over koffeinmengda nesten daglig denne gangen.. Og det har blitt maaaasse sukker..

Anonymous poster hash: d719d...eb9

Skrevet

Spist en liten bit brieAnonymous poster hash: 66074...c25

Det gjorde jeg også. Men jeg fikk vite av jordmor at det ikke var farlig. Ikke så lenge melken i osten er pastaurisert (eller hva det nå heter)

Anonymous poster hash: 43c31...cd3

Skrevet

Jeg visste ikke jeg var gravid som 19åring før jeg var 4!! Mnd på vei. Jeg festa hardt, røyka og tok fiv piller. Barnet mitt på 6år er super frisk. Jeg er eviiig takknemlig! Aldri vært så redd i mitt liv, det lille barnet i magen som jeg kunne ha totalt ødelagt:( Jeg har enda vondt langt inn i hjerte mitt pga det.

Anonymous poster hash: ad076...fb9

Skrevet

Første gangen røykte jeg og drakk meg full to ganger før positiv test i uke 6. Hadde testet negativt 4+3 så tok det som en selvfølge at jeg ikke var gravid, hadde opplevd før at mensen ikke kom innimellom. Hadde en spontanabort i uke 7.

Andre gangen tror jeg at jeg drakk et glass vin helga før ikm, var igjen ikke planlagt gravid. Og glemte meg et par ganger i begynnelsen og spiste salami. Har en frisk gutt på 7 mnd.

Anonymous poster hash: f844d...81e

Skrevet

Spiste litt spekemat før jeg fant ut at det var fy. Litt for mye sukker med siste i perioder.

Anonymous poster hash: 82b00...72f

Skrevet

Hadde cravings på loff med salami, agurk og masse majones på i alle 4 svangerskapene og åt masse av det...:-/

Skrevet

Jeg åt salami i begge mine svangerskap, det var ikke i mine tanker at det var spekemat og dermed "forbudt". Gikk faktisk opp for meg for et par år siden, og yngste er snart 8 år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...