Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #26 Skrevet 15. mai 2014 Jeg snakket med en 17 åring en gang, hvor 17 åringen spør meg : Du er det sant at det er mark i snøen Jeg: Ja, det er sant. 17 åringen: Men hvorfor kan man ikke se de? Jeg: det er fordi de er hvite som snøen 17 åringen: oi, ja det er sant det... Det var litt slemt av meg men trodde at 17 åringen kom til å skjønne at det var en spøk, men neida... Anonymous poster hash: 78952...d21
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #28 Skrevet 15. mai 2014 Dere skulle sett Paradise hotel damer. Da hadde dere fått sjokk! Jeg holdt på å ramle ut av sofaen da jeg så på det i dag. Ingen viste hvorfor vi feiret 17.mai! De har hatt tema om Norge og historie denne uken, og deltagerne kan virkelig ingenting. En trodde vi muligens hadde vært i union med både Sverige, Danmark, Finland og Russland.. Men det var vist stor enighet om at Norge ble et fritt land ca 1945-1948 da andre verdenskrig brøt ut. Da løsrev vi oss fra Sverige visstnok. Ja også hadde vist 17.mai noe med frigjøringen og gjøre og det var jo 200 år siden. Og det skjedde i 1949. Dette er da bare noe de har lirket ut av seg i løpet av uken. Altså de kan virkelig ingenting! Ikke en eneste av de! Ikke historie og tydligvis ikke enkel hoderegning heller. Jeg er rett og slett flau om dette er det generelle kunnskapsnivået til dagens ungdom. Anonymous poster hash: fc909...9c5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har overhørt ett par gutter lure på hvilken dag langfredag var på! Visste virkelig ikke om jeg skulle le eller grine. Anonymous poster hash: d8036...e40
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #30 Skrevet 15. mai 2014 Hahahaha!!! Herlig tråd!!! Anonymous poster hash: f9e4d...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå