Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 To unge fyrer, 18 år, satt rett overfor meg på bussen i dag, og jeg kunne ikke unngå å overhøre følgende samtale: 1. Hva skal du i helgen da? 2. Øh, i helgen? 1. Ja, det er jo 17. mai på lørdag. 2. Åh, ja, da skal jeg til Danmark. 1. Skal du til Danmark? 2. Ja, skal det. Du skal da? 1. Blir hjemme, se på tog, god mat, familie og kanskje ut med venner, får se om det blir noe fest om jeg gidder. Nr 2 tenker seg om en stund og sier så: 2. Øh... tror du de feirer 17. mai i Danmark også? 1. Nei, tror ikke det. 2. Jo, hadde jo vært morsomt å få med seg den danske versjonen, for de feirer sikkert 17. de også. Øh..... eller? Nr 1 tenker seg godt om før han sier: 1. Nei, det er vår dag, det var jo da vi fikk Grunnloven en gang. Nr 2, med en grublende og heller skeptisk mine i ansiktet: 2. Njeee... nja.... kanskje det var det. Men da feirer ikke danskene 17. da. Tenker seg om igjen: 2. Rart de ikke vil feire det sammen med oss! Jeg håper og trygler om at disse to ikke er representative for norsk ungdom! Anonymous poster hash: b1db1...72f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Hjelpes. Satt og hørte på et par blondiner som hadde søkt skole, de snakket kjempehøyt så hele bussen fikk det med seg. De har søkt i London et sted, men etter å ha vært på besøk der var det ikke aktuelt å gå der, for det var jo baaare svartinger der, og det gikk jo ikke AN! Ble helt sjokkert over holdningene og måten de snakket på. Anonymous poster hash: 27c5a...e87
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Oi....... Anonymous poster hash: 9f0be...3d0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Uff!!! Heldigvis er ikke alle sånn. Håper folk tenker som meg... Mer uintelligent og opplyste folk skal man lete lenge etter!!! Anonymous poster hash: 4688e...a4c
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Det er nesten på linje med de to bertene jeg overhørte en gang, som var såååå missunnelige på ei venninne som skulle ha barn, for da fikk hun jo masse fri, og kjempemasse penger, så hun kunne bare shoppe og gå ut og spise og reise og alt mulig... Lurer på hva de trodde skulle skje med den babyen? Ligge alene i skuffen sammen med barbiedukkene?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Uff!!! Heldigvis er ikke alle sånn. Håper folk tenker som meg... Mer uintelligent og opplyste folk skal man lete lenge etter!!! Anonymous poster hash: 4688e...a4c Den var til 22.28... Anonymous poster hash: 4688e...a4c
Roselilly Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Hi her, var ikke meningen at det skulle komme anonymt. Må innrømme at jeg ikke ble veldig overrasket da samtalen dreide til nytt tema: 1. Hvordan gikk det med oppkjøringen din da? 2. Nææi, jeg strøk. 1. Strøk du? Hvorfor det da? 2. Nææi, vet ikke jeg, husker ikke hva han sa. 1. Når skal du ta den opp igjen da? 2. Øøøh... det ble... øøh... jeg strøk og så måtte jeg vente en måned, og så var det noe annet jeg ikke forstod eller husker, så nå blir det den xx. juni. 1. Jaja, da går det sikker bra. 2. Tok teorien flere ganger også så gjør ikke noe om det blir flere ganger. Lurer på hvorfor det ikke overrasket meg...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Sier sitt om den norske skolen.... Anonymous poster hash: e747c...ccf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Hjelpes. Satt og hørte på et par blondiner som hadde søkt skole, de snakket kjempehøyt så hele bussen fikk det med seg. De har søkt i London et sted, men etter å ha vært på besøk der var det ikke aktuelt å gå der, for det var jo baaare svartinger der, og det gikk jo ikke AN! Ble helt sjokkert over holdningene og måten de snakket på. Anonymous poster hash: 27c5a...e87 Men likevel var det viktig for deg å poengtere at dette var blondiner...? Anonymous poster hash: 6e179...709
Roselilly Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Sier sitt om den norske skolen.... Anonymous poster hash: e747c...ccf Jeg har faktisk problemer om å forstå at det er mulig å være etnisk norsk og 18. år og aldri fått med seg hvorfor vi feirer 17. mai! Da jeg gikk på skolen ble jo dette terpet på før hver 17. mai. Først var det en del rundt okkuperingen 9. april, så var det en del om frigjøringsdagen 8. mai og kampen for et fritt Norge, og deretter om 17. mai som var begynnelsen. Hvert eneste år hadde vi mer eller mindre om dette. Kanskje tegn på at jeg begynner å bli gammel når jeg reagerer slik på dette
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Hjelpes. Satt og hørte på et par blondiner som hadde søkt skole, de snakket kjempehøyt så hele bussen fikk det med seg. De har søkt i London et sted, men etter å ha vært på besøk der var det ikke aktuelt å gå der, for det var jo baaare svartinger der, og det gikk jo ikke AN! Ble helt sjokkert over holdningene og måten de snakket på. Anonymous poster hash: 27c5a...e87 Men likevel var det viktig for deg å poengtere at dette var blondiner...? Anonymous poster hash: 6e179...709 Ok, jeg kunne skrevet "blondiner", for jeg så ikke så nøye på dem, jeg bare hørte dem godt. Hårfargen la jeg ikke merke til. Anonymous poster hash: 27c5a...e87
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Ikke den største kniven i skuffen, han nr. 2..... Anonymous poster hash: 8a279...cc3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Hjelpes. Satt og hørte på et par blondiner som hadde søkt skole, de snakket kjempehøyt så hele bussen fikk det med seg. De har søkt i London et sted, men etter å ha vært på besøk der var det ikke aktuelt å gå der, for det var jo baaare svartinger der, og det gikk jo ikke AN! Ble helt sjokkert over holdningene og måten de snakket på. Anonymous poster hash: 27c5a...e87 Men likevel var det viktig for deg å poengtere at dette var blondiner...? Anonymous poster hash: 6e179...709 Ok, jeg kunne skrevet "blondiner", for jeg så ikke så nøye på dem, jeg bare hørte dem godt. Hårfargen la jeg ikke merke til. Anonymous poster hash: 27c5a...e87 Nå gjorde du deg jo bare enda verre... Hjelpes. Anonymous poster hash: 6e179...709
Roselilly Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 Ikke den største kniven i skuffen, han nr. 2..... Anonymous poster hash: 8a279...cc3 Hverken den støste eller skarpeste. Tviler på at han ligger i riktig skuff til og med
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Å jo da, dessverre er disse 2 guttene representativ for ungdommen. Mannen og jeg har 2 17 åringer i hus, en hver, og vi vrir oss i smerte og latter over utsagn de kommer med flere ganger i uka. Hver alder sin sjarm. Anonymous poster hash: 6d356...c6f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Litt ironi fra meg.... Anonymous poster hash: 8a279...cc3
Edelweis Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Ikke den største kniven i skuffen, han nr. 2..... Anonymous poster hash: 8a279...cc3 I allefall ikke den skarpeste :-)
MammantilNurket Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 Aspirerende "Paradise Hotel"-deltagere?
RosaParasoll Skrevet 15. mai 2014 #21 Skrevet 15. mai 2014 Jeg overhørte to tenåringsjenter utenfor kjøpesenteret her jeg bor, og jeg måtte faktisk stoppe opp for å se på dem. Samtalen gikk som følger: Jente 1: Daniel skrev til meg på facebook da. Jente 2: Neeei?! Hva skrev han? Jente 1: han lurte på om vi skulle finne på noe en kveld. *høy og ukontrolert fnising* Jente 2: Liker du han? Jente 1: litt kanskje, han er jo ganske kjekk. Jente 2: Men du, er ikke dere i familie? Jente1: Nei, vi er bare i slekt.
CaptainHindsight Skrevet 15. mai 2014 #22 Skrevet 15. mai 2014 Jeg overhørte to tenåringsjenter utenfor kjøpesenteret her jeg bor, og jeg måtte faktisk stoppe opp for å se på dem. Samtalen gikk som følger: Jente 1: Daniel skrev til meg på facebook da. Jente 2: Neeei?! Hva skrev han? Jente 1: han lurte på om vi skulle finne på noe en kveld. *høy og ukontrolert fnising* Jente 2: Liker du han? Jente 1: litt kanskje, han er jo ganske kjekk. Jente 2: Men du, er ikke dere i familie? Jente1: Nei, vi er bare i slekt. Hahahaha Den er lei!
Roselilly Skrevet 15. mai 2014 #23 Skrevet 15. mai 2014 Aspirerende "Paradise Hotel"-deltagere? He-he, tror ikke de hadde kvalifisert til det heller
Roselilly Skrevet 15. mai 2014 #24 Skrevet 15. mai 2014 Jeg overhørte to tenåringsjenter utenfor kjøpesenteret her jeg bor, og jeg måtte faktisk stoppe opp for å se på dem. Samtalen gikk som følger: Jente 1: Daniel skrev til meg på facebook da. Jente 2: Neeei?! Hva skrev han? Jente 1: han lurte på om vi skulle finne på noe en kveld. *høy og ukontrolert fnising* Jente 2: Liker du han? Jente 1: litt kanskje, han er jo ganske kjekk. Jente 2: Men du, er ikke dere i familie? Jente1: Nei, vi er bare i slekt. Fantastisk - det er nesten imponerende at det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå