Gå til innhold

Jeg liker ikke å suge mannen min. :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg suger 4-5 ganger i uken og har gjort det i 3år. Det var mange her som ikke suger.

Hvis du ikke liker det så skal du heller ikke gjøre det.

 

Anonymous poster hash: dd0c3...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker det ikke jeg heller, om det er noen trøst. Så råd har jeg ikke. Jeg bare gjør det for husfreden jeg. Men synes det er så unaturlig å ha noens tiss i munnen...  Anonymous poster hash: 96385...bc1

Seriøst? For husfredens skyld? Hvilke mann er det du har da?

 

Anonymous poster hash: f776a...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han går ned på meg noen ganger. Men jeg klarer ikke nyte det. For jeg tenker det er stress for han.. Og like vondt for ham som det er for meg. Så etter 1,2 min får jeg dårlig samvittighet. Og drar han opp til meg istedenfor.

Vil ikke han skal ligge der og stresse og ha det kjipt.

HiAnonymous poster hash: 6ba47...b97

Hehe, høres ut som meg dette her. Både det du skriver her og begynnelsen av tråden ;-€

 

Anonymous poster hash: f776a...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....jeg er nok ei av de unormale jeg da for jeg elsker å gjøre det, og bare tanken på å suge han gjør meg kåt. For meg ble det lettere å selv nyte det etter at en jordmor en gang fortalte meg at man er bedre beskyttet med sunne bakterier i munnen enn i skjeden så ser du noe du IKKE vil putte i munnen så skal du i alle fall ikke putte det i skjeden.

Ellers så suger jeg jo ikke bare det er jo kjedelig. Jeg kysser, leker med tunge og fingrer, kjenner at han holder på å sprekke. Så prøv å kanskje gjør litt andre ting også enn å bare ta den ut og inn av munnen. La puppene beføle den, bruk fantasien.



Anonymous poster hash: 54f23...fbc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...