Gå til innhold

Jeg liker ikke å suge mannen min. :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd noen ganger. Har aldri vært noen stor fan av det.

 

Men får vondt i kjeven. Og holder ut max noen minutter.

Dessuten blir tissen hans helt våt og seig og jeg brekker meg.

Rimelig fortvilet. . Han ønsker jo dette oftere.

 

Har gjort det litt når vi har drukket også.. Er litt lettere da. Men liker det fremdeles ikke. Og ikke gjør det meg kåt heller..

 

Tvert om..

 

Råd!

 

Anonymous poster hash: 6ba47...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke samme problem, for jeg har aldri gjort dette på gubben min og ALDRI skal jeg gjøre det heller. Selv om hvor mye han ønsker det. Og han har flere ganger truet med å finne seg ei annen jente som kan gi ham det, siden han ikke kommer til å få "hele pakken" hos meg. Så syns det er utrolig leit at hans syn på sex skal ødelegges med slikt graps når han har fått det fra forrige kjærester. Rett og slett avskylig.
Si at du ikke liker det og at du blir kvalm av det. Blir han sur, får han bare bli sur.



Anonymous poster hash: fad3e...2da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ALDRI gjøre noe du ikke liker!

Det er din kropp, din vilje og ditt valg!

 



Anonymous poster hash: 49dda...e1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke jeg heller, om det er noen trøst. Så råd har jeg ikke. Jeg bare gjør det for husfreden jeg. Men synes det er så unaturlig å ha noens tiss i munnen... 



Anonymous poster hash: 96385...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som egentlig liker å utføre BJs, men noen av oss velger å gjøre det en gang i blant for å holde mannen happy.

 

Jeg digger når han går ned på meg, så hvorfor ikke gjøre det samme tilbake?

 

Anonymous poster hash: 60319...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg unormal da?

 

Synes det er opphissende å suge jeg.

Deilig og en naturlig del av forspillet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: be42f...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja. Jeg gjør det jo noen ganger. Og prøver å nyte det. Men er ikke så lett når jeg hverken blir opphisset til noe videre sex eller klarer å holde gapet oppe lenge nok til at det blir gjort skikkelig.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6ba47...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg unormal da?

 

Synes det er opphissende å suge jeg.

Deilig og en naturlig del av forspillet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: be42f...f0f

Men så er ikke mannen min sin pikk seig og våt heller da... hm

 

Anonymous poster hash: be42f...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener hvis han gir deg en BJ så gir du han. Er ikke enmannshow.



Anonymous poster hash: ea4ac...a12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det de gangene jeg har lyst til det. Noen ganger er det ofte, andre ganger sjelden. Mannen min liker aller best å se at jeg miker det. Jeg gjør aldri noe jeg ikke har lyst til når det kommer til sex. Da bryter man bare seg selv ned og får ennå mindre lyst.

 

Anonymous poster hash: 6a6e5...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ikke gjør du det ikke. Er ikke ditt problem at han ikke kan ha en kjæreste uten å bli sugd.

 

Da får han finne seg noen andre da, hvis det er så viktig for ham.



Anonymous poster hash: c864c...0b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke livsviktig for han.. Han spør ikke så mye om det heller. Men vet jo han vil ha det..

 

Jeg er ikke prippen heller..

Vi har god sex. Kan onanere sammen. Jeg kan fint runke han. Stikke en fing oppi rumpa hans. Osv. Men den avsugingen, den..

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6ba47...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du kan møte mannen din på halvveien, HI?

 

Du kan gjøre mye med hendene om du blir flinkt til å massere og stryke ham. Bruk olje på innside lår, pungen, rundt roten på penis og nedre del av magen. Masser, stryk, tirr ham, hold rundt penis og roter tommelen på tuppen og rett under. Varier måten du beveger, stryker, klemmer.

 

Hvis du hele tiden lytter til hans lyder eller pust så finner du fort ut hva han synes er ekstra godt, da gjør du det enda litt mer, stryker ham lenger unna igjen før du nærmer deg det han liker best av det du gjør, hiss ham en da mer opp - kjenn på den "makten" og privilegiet det er at mannen ligger helt åpen for deg, er tent på deg og det du gjør, kjenn på at det er kvinnen i deg som styrer dette. Når han begynner å bli enda mer opphisset så kan du sette deg oppå ham og ri ham i steden for å suge ham.

 

Da møter du ham på halvveien :)

 

Hilsen en som ikke kunne fordra det med tidligere menn og konsekvent ikke gjorde det etter noen dårlige erfaringer - men som endte opp med å like det med eksen.... likte til og med å suge ham ;)



Anonymous poster hash: 9d7ee...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt bestemmer du over deg selv. Ingen har lov å presse deg. Du sier dere har et variert og godt sexliv. Så flott :)

Et tips kunne vært å prøve å suge ham i dusjen. Det er en helt annen opplevelse ;) jeg elsker blowjob - tenner noe vanvittig på det.

 

Men din kropp, dine regler. Viktig å huske :)

 

Anonymous poster hash: a8ed7...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke, det får han bare godta! Liker det ikke, er ekkelt! Han får ikke gjøre det på meg heller!

 

Liker du det ikke, dropp det!! Ingen skal tvinge deg, hi!

 

Anonymous poster hash: 6dbba...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle tok en BJ! :)

Det er en naturlig del av vårt sexliv og jeg elsker å se ham ha det deilig :)

Det er jo mannen min og jeg vil at han skal få alt.

 



Anonymous poster hash: 7d521...589
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg unormal da?

 

Synes det er opphissende å suge jeg.

Deilig og en naturlig del av forspillet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: be42f...f0f

 

Jeg syns det er bedre å gi enn å få jeg, så da er du iallefall ikke unormal alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får vondt i kjeven har du feil teknikk. Det fikk jeg i begynnelsen også. Når du ser bort ifra det punktet; det viktigste er jo at du liker det.

Jeg elsker å gjøre det på mannen. Og føle jeg har full makt, og kjenne nytelsen han o.s.v. 

Får han utføre oralsex på deg da?



Anonymous poster hash: 3e422...2a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt og noe jeg overhodet ikke gjør. Hvis det ikke passer min partner så får han finne seg ei anna. Står det mellom å suge mannen eller å ikke ha sex, så velger jeg å ikke ha sex uten tvil.



Anonymous poster hash: 6c7ed...4c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at dere som ikke liker å ha oralsex har et flott sexliv ellers, men i mitt hodet så høres det umåtelig trist ut.

Her er oralsex en stor del av sexlivet vårt, og i hvertfall en stor del av forspillet. Jeg trenger ofte at han går ned på meg for å bli ordentlig klar, og jeg elsker å se at han vrir seg i nytelse når jeg suger han. Skal ærlig innrømme at jeg ikke tar ladningen i munn, men jeg jobber den helt fram med munn.

 

Ellers bruker jeg det ofte bare som kos og. Jeg elsker at han driver med håret mitt og kiler meg på ryggen, og ofte tar vi tv-kvelden i senga, hvor jeg ligger med hodet på magen hans og leker med tunga rundt penishodet og han kiler meg og tukler med håret mitt. Er ikke alltid vi får sett ferdig programmet vi skulle se, men pytt pytt :D

 

Anonymous poster hash: 8948f...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det gjerne!! :) men har aldri opplevd å den føles seig asså.. Er en veldig viktig del av vårt sexliv. Kan lett vekke han på natten med en bj. Da er han lettere lykkelig ;)

 

Anonymous poster hash: dd6cd...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han går ned på meg noen ganger. Men jeg klarer ikke nyte det. For jeg tenker det er stress for han.. Og like vondt for ham som det er for meg. Så etter 1,2 min får jeg dårlig samvittighet. Og drar han opp til meg istedenfor.

Vil ikke han skal ligge der og stresse og ha det kjipt.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6ba47...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han går ned på meg noen ganger. Men jeg klarer ikke nyte det. For jeg tenker det er stress for han.. Og like vondt for ham som det er for meg. Så etter 1,2 min får jeg dårlig samvittighet. Og drar han opp til meg istedenfor.

Vil ikke han skal ligge der og stresse og ha det kjipt.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6ba47...b97

Du gjør det nok feil. Skal ikke "suge". Da får du vondt i kjeven.

 

Anonymous poster hash: 3e422...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...