Gå til innhold

Møte opp i elskerens begravelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville satt meg bakerst og vært meeeget diskret. Kanskje droppet å følge med til kirkegården. Hun hadde nok følelser for han.

Anonymous poster hash: e471a...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min har havnet i et grusomt dilemma. Hun har i tre år vært elskerinnen til en gift mann og han døde nylig brått.

Hun er i tvil om begravelsen men vil ikke tilgi seg selv om hun ikke går også. Jeg har sagt jeg vil gå med henne, og de (og jeg) hadde et slikt forhold at det ikke er noen som vil stusse over at hun er der men kanskje over hvor knust hun er.

Hans kone ante ingenting om forholdet.

Nå sier en tredje venninne at hun burde holde seg borte og at jeg også burde holde henne vekke derfra av respekt for familien. Men jeg vet ikke. Vet at han elsket venninnen min men var hos kona pga ungene.

Anonymous poster hash: 93081...29d

Hadde han elska venninna di hadde han ikke blitt igjen hos kona. Kvalmt at de har hatt et forhold bak ryggen på kona hans i 3 år. Men så til poenget: Det er frekt å gå, og har venninna di et snev av respekt for kona og ungene ( hvilket hun ikke har hatt i tre år?) lar hun være å dra. Oppsøk heller grava i ettertid. 

Anonymous poster hash: cc309...142

Skrevet

Jeg syns hun kan gå i begravelsen hvis det er sånn at det hadde vært naturlig for henne å gå om de ikke var elskere. Men hun må holde seg i bakgrunnen, sitte langt bak i kirka, stå ett godt stykke unna når kisten skal senkes...

Anonymous poster hash: 5f9e7...167
Skrevet

Venninnen din er dritfrekk! Selvsagt skal hun holde seg unna! Dumme billige kjerring!

Anonymous poster hash: db190...ee6
Skrevet

Venninnen min har havnet i et grusomt dilemma. Hun har i tre år vært elskerinnen til en gift mann og han døde nylig brått.Hun er i tvil om begravelsen men vil ikke tilgi seg selv om hun ikke går også. Jeg har sagt jeg vil gå med henne, og de (og jeg) hadde et slikt forhold at det ikke er noen som vil stusse over at hun er der men kanskje over hvor knust hun er.Hans kone ante ingenting om forholdet.Nå sier en tredje venninne at hun burde holde seg borte og at jeg også burde holde henne vekke derfra av respekt for familien. Men jeg vet ikke. Vet at han elsket venninnen min men var hos kona pga ungene.Anonymous poster hash: 93081...29d

Hadde han elska venninna di hadde han ikke blitt igjen hos kona. Kvalmt at de har hatt et forhold bak ryggen på kona hans i 3 år. Men så til poenget: Det er frekt å gå, og har venninna di et snev av respekt for kona og ungene ( hvilket hun ikke har hatt i tre år?) lar hun være å dra. Oppsøk heller grava i ettertid.  Anonymous poster hash: cc309...142
Hadde den avdøde mannen elska kona si, så hadde han vel ikke risikert henne for å være med en annen kvinne.

Anonymous poster hash: 2ad01...da7

Skrevet

Venninnen din burde holde seg unna!

Anonymous poster hash: 910f5...a28

Skrevet

Han fikk seg et ligg to plasser i 3 år! Ikke sikkert han elska kona nei, men jaggu ta ikke elskerinna heller siden han valgte familien sin. Han fikk i pose og sekk ihvertfall. Kona hans vet ingenting såvidt man skjønner ut fra innlegget her, men hun venninna til HI som var sammen med en opptatt mann i tre år? DØRMATTE!

Anonymous poster hash: cc309...142

Skrevet

Hun burde for en gangs skyld i sitt liv sette andre foran seg selv. Dersom det er best i forhold til familien hans går hun (feks at kona ellers ville fatte mistanke, fordi det er naturlig at hun stiller). I motsatt fall går hun ikke. Og hun skjerper seg selvsagt og lar ingen se at hun er mer "knust" enn hva som er naturlig. Min sympati har hun ikke.

Anonymous poster hash: a9ab8...299

Skrevet

Sier som flere andre: å gå ville være fullstendig respektløst. Om kona ikke har hatt den minste mistanke før hans død så er det allikevel overhengende fare for at hun eller noen av hennes nærmeste har oppdaget forholdet etter dødsfallet.

Jeg vet i alle fall at jeg sannsynligvis ville gått igjennom både mannens telefon og facebook i forkant av hans begravelse for å forsikre meg om at alle gode venner ble informert skikkelig...

Skrevet

Min søster begravde sin mann i november. Hun visste at han gjennom hele deres 13 år lang samliv hadde hatt mange andre damer på si, men forventet ikke å treffe noen av dem i begravelsen hans. Bortsett fra nærmeste familien, var det bare én dame som dukket opp (han døde brått og uventet). De hadde vært venner i nærmere 30 år, og begravelsen var ikke langt fra jobben hennes, så det var ikke så rart at hun var der. Men det var rart at hun virket sååå lei seg. Noen dager senere oppdaget min søster da hun gikk gjennom datamaskinen til mannen sin at denne damen hadde hatt et forhold med mannen, og at hun faktisk trodde at mannen skulle gå fra min søster (det var aldri aktuelt). Min søster ble utrolig såret at denne damen dukket opp, latet som om hun var lei seg på min søsters vegne, mens sannheten var at hun var lei seg sin egen vegne.

Jeg skjønner godt at din venninne er lei seg, og at hun (og du) kanskje har en "gyldig" grunn til å være i begravelsen da dere kjente den avdøde. Men tenk om kona finner ut om forholdet etterpå? Det må være utrolig sårende for henne! Mye bedre at du og venninne besøke gravstedet alene etterpå.

Skrevet

Fysj, å i det hele tatt vurdere å troppe opp i begravelsen er bare utrolig respektløst! Hold dere unna!

Skrevet

Nei, hun bør ikke gå. Samme grunnene som de over her.

Hadde jeg stått i kona sine sko og visst om det, sett elskerinnen i kirken så skal jeg love deg at jeg hadde reist meg opp, pekt henne ut og bedt henne ryke og reise ut av kirken. IKKE VELKOMMEN!

Anonymous poster hash: f7582...f8c

Skrevet

Nei, hun bør ikke gå. Samme grunnene som de over her.

Hadde jeg stått i kona sine sko og visst om det, sett elskerinnen i kirken så skal jeg love deg at jeg hadde reist meg opp, pekt henne ut og bedt henne ryke og reise ut av kirken. IKKE VELKOMMEN!

Anonymous poster hash: f7582...f8c

Samtidig som du sto og hedret din avdøde, utro mann som hadde jugd til deg og ført deg bak lyset?

Skrevet

En begravelse er en siste avskjed for de nærmeste, hvor de kan få gitt sin siste farvel.

Selv om denne elskerinnen føler seg som en av de nærmeste så er hun ikke det, hun kommer bakerst i prioriteringen her. Dette er en tid for kone, barn, foreldre, annen familie og venner å ta farvel.

Elskerinnen kan ta farvel alene etter begravelsen på lik linje som hun tok del i livet hans, bak kulissene hvor familie og venner stod på scenen.

Anonymous poster hash: 48c2d...217

Skrevet

En begravelse er en siste avskjed for de nærmeste, hvor de kan få gitt sin siste farvel.

Selv om denne elskerinnen føler seg som en av de nærmeste så er hun ikke det, hun kommer bakerst i prioriteringen her. Dette er en tid for kone, barn, foreldre, annen familie og venner å ta farvel.

Elskerinnen kan ta farvel alene etter begravelsen på lik linje som hun tok del i livet hans, bak kulissene hvor familie og venner stod på scenen.Anonymous poster hash: 48c2d...217

Genialt skrevet, helt enig med deg :)

Anonymous poster hash: c76f1...213

Skrevet

Elskerinnen kan ta farvel alene etter begravelsen på lik linje som hun tok del i livet hans, bak kulissene hvor familie og venner stod på scenen.

Haha, spørs om mannen hadde vært enig i det, at elskerinna han var villig til å risikere kona si for sto i "kulissene" :)

Forstår ikke enkelte kvinners behov for å gjøre en elskerinne så lite viktig (hvis hun knapt nok betydde noe for ham, hvorfor risikerte han familien sin for henne da?), og opphøye kona til så utrolig viktig (hadde DU følt at mannen din elsket deg høyt om han gikk og knullet på andre?)

For min del skulle minst ett av disse kriteriene vært oppfylt om jeg skulle fått meg en elsker;

1: Jeg hadde vært så forelsket at jeg knapt nok tenkte klart

2: forholdet til mannen min var blitt kjølig, han var ikke viktig for meg lenger, men ville ikke skille meg av økonomiske og/eller praktiske årsaker, eller for å skåne barna.

Sånn er det nok for mange.

Jeg hadde i hvert fall ikke følt meg som nummer en om mannen min hadde et forhold til en annen dame, da hadde jeg følt meg lurt og sviktet.

Skrevet

Hun ønsker å ta et siste farvel med en som har betydd mye for henne så selvfølgelig kan hun gå i begravelsen.

Anonymous poster hash: 5e70e...940
Skrevet

Hun burde holde seg hjemme selvfølgelig.

Skrevet

Haha, spørs om mannen hadde vært enig i det, at elskerinna han var villig til å risikere kona si for sto i "kulissene" :)

Forstår ikke enkelte kvinners behov for å gjøre en elskerinne så lite viktig (hvis hun knapt nok betydde noe for ham, hvorfor risikerte han familien sin for henne da?), og opphøye kona til så utrolig viktig (hadde DU følt at mannen din elsket deg høyt om han gikk og knullet på andre?)

For min del skulle minst ett av disse kriteriene vært oppfylt om jeg skulle fått meg en elsker;

1: Jeg hadde vært så forelsket at jeg knapt nok tenkte klart

2: forholdet til mannen min var blitt kjølig, han var ikke viktig for meg lenger, men ville ikke skille meg av økonomiske og/eller praktiske årsaker, eller for å skåne barna.

Sånn er det nok for mange.

Jeg hadde i hvert fall ikke følt meg som nummer en om mannen min hadde et forhold til en annen dame, da hadde jeg følt meg lurt og sviktet.

Jeg mener elskerinna står i kulissene ja, hun er en person som blir skjult for omverden. Hun er hans skitne hemmelighet. Dessuten er det noe med at barna kommer før både kone og elskerinne her og da bør elskerinna ha nok respekt for denne mannens ønsker og la ungene sørge i fred og ro (hadde han ønsket at de skulle vite om elskerinna så hadde han jo forlatt kona)

Og til det siste du sier så tenker du som en kvinne, og uten å skjære alle over en kam så er gjerne menn ofte enklere i resonnementet enn det ;) for all del, han var sikkert glad i denne elskerinna, men kjærligheten for familien var tydeligvis større og dette bør respekteres.

Skrevet

Jeg er enig med alle som mener at hun ikke skal dukke opp i begravelsen. Det er stor mangel på respekt! Sørg hjemme, og gå til graven en annen dag.

Skrevet

Gikk hun i begravelsen?

Anonymous poster hash: a9ab8...299

Skrevet

Blir deprimert av å lese dette innlegget.

Elskerinnen har ingenting å gjøre i Begravelsen.

Sørg hjemme og dra til graven en annen dag.

Anonymous poster hash: 7896b...c9c

Skrevet

Selvsagt drar hun/ dere. Like stor rett til å sørge og ta farvel som alle andre som kjente han.

Jeg mener at når man knuller på en gift mann så har man ikke så mange rettigheter og iallfall ikke etter hans død. Elskerinnen har ingen rettigheter for familien hans

Anonymous poster hash: d531c...2ff

Men hun var en like stor del av livet hans som mange andre! Han valgte selv å være utro..

Anonymous poster hash: ae4f7...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...