Gå til innhold

Mannen min synes at jeg er tykk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første:

Mannen din er tjukk i huet! Du er IKKE tykk, tvert imot.

For det andre:

Mannen din mangler respekt for deg. Slik sier man ikke til den man er glad i. Men mindre noen er så tykke at det går utover helsa, er det ikke pent å komme med slike kommentarer.

For det tredje:

Jeg trodde man skulle elske hverandre på bakgrunn av andre kvaliteter enn utseendet. Betyr utseende alt, henger forholdet i en tynn tråd etter hvert som årene går, kroppen blir slappere og huden blir rynkete. Dette skjer for alle, ingen ser ut som tjueåringer hele livet.

Til sist- mannen min har ALDRI kommentert kroppen min på negativt vis, ei heller gitt noe inntrykk av at han ikke liker den, uansett hva jeg har veid. Og det har vært et spenn på 30 kg der i graviditeter osv. Om jeg har vært lubben, syltynn, medium eller høygravid, har han likt kroppen min og vært glad i meg slik jeg er. Herregud, så glad jeg er for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det sånn at man bærer kiloene forskjellig også da. Jeg er 162 og når jeg veide 65 var jeg uten tvil tjukk! Nå er jeg ti kilo lettere, og meget fornøyd. Hvis mannen din sier du er tjukk, så er du nok det! Lett å se seg blind på egen kropp...

Anonymous poster hash: 2e647...41a

Skrevet

Jeg er 164 cm høy og 92 kg. Mannen min synes nok ikke jeg er slank akkurat, men han slenger det ikke i ansiktet mitt. Mannen din er ikke mye rett, du er faktisk tynn!

Anonymous poster hash: a11b0...c90
Skrevet

Noen mannfolk skulle ha vært tvangsforet med fløte & fett og oljer, for å kompensere den tjukke hjernen deres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...