Gå til innhold

Mannen min synes at jeg er tykk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir aldri god nok - aldri. Det gjør så vondt, er mennene deres fornøyd med dere?

Jeg veier 55 kg og er 168 cm. Er ikke fitt, men "vanlig".... 

Anonymous poster hash: 02c94...5dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir aldri god nok - aldri. Det gjør så vondt, er mennene deres fornøyd med dere?

Jeg veier 55 kg og er 168 cm. Er ikke fitt, men "vanlig".... 

Hvis mannen mener du er tykk når du veier 55 kg og er 168 cm høy, da er han ikke riktig god.

Høres ut som om din mann driver med nedpsyking og hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 9740b...306

Skrevet

Hæ, du tjukk? Har mannen din fått sjekka synet sitt i det siste? Isåfall burde han, for det må være noe alvorlig galt med synet. Du derimot, høres flott ut!

Skrevet

Jeg er 169 og 75kg, mannen elsker meg som jeg er og synes jeg er flott. Det synes jeg og! Tipper puppene i seg selv veier 10 kg da dessverre, men men.. Reduksjon reduksjon, en gang jeg får råd :P

Anonymous poster hash: ebfd8...03d
Skrevet

høres ut som han ikke har det godt med seg selv og som at han prøver å få deg til a føle deg usikker fordi du ser godt ut og han kanksje ikke er helt fornøyd med seg selv

Skrevet

Jeg har aldri vært tynn. Ikke slank heller,men mennene jeg har vært sammen med har alltid elsket hele meg. Og jeg syns det trist at du har en mann som sier sånt til deg. Du kan umulig være tjukk. Og er sikkert flott.

Jeg trur jeg hadde tenkt meg om i forhold til følelser og mannen om han hadde sagt sånt.

Skrevet

Og han er like feiende flott som da dere møtte hverandre altså? 55 kilo og 168 cm er IKKE tjukt, det tilsvarer str 34-36 i klær. Jeg er 169 cm og 59 kilo og bruker str 36. Vil 2 kilo ned i vekt, men ikke fordi jeg er tjukk, men fordi de 2 kiloene jeg vil ned utgjør vann som legger seg i leggene slik at jeg hovner opp på kveldene (har 1,5 kilo forskjell fra morgenvekt og kveldsvekt). Si til mannen din at du VET at du ikke er tjukk, og at han må slutte med nedpsykingen sin.

Anonymous poster hash: d8d81...bfb
Skrevet

En ting som er 100% sikker er at menneskekroppen forandrer seg gjennom livet.

Om man forelsker seg i kroppen er man dømt til å bli skuffet iløpet av et langt samliv.

Derimot kan man misslike om et menneske lar seg forfalle unødig, ikke tar vare på seg sjølv. Man har ein kropp og bør ta vare på den. Men å elske nokon berre for utforminga på kroppen kan fort bli ei kort afere...

Anonymous poster hash: f2ec7...3de

Skrevet

Heter mannen din Lars Kristian?

Anonymous poster hash: b0321...a78

Skrevet

Mannen din er tjukk i hodet!

Jeg veide 120 på det meste etter graviditeten. Før 96 og nå 85 :)

Det værste er at mannen ikke har sett eller kommentert det :o Å ja, sa mannen når jeg fisket etter kommentarer. Mannen for meg ;)

Anonymous poster hash: f8673...b8e

Skrevet

Mannen din er syk i hodet.

Skrevet

Herregud

Anonymous poster hash: 82994...eb8

Skrevet

For en dust! Unnskyld meg! :/ Men tykk? nei det er du ikke! Jeg er 156 høy å er 60 kg, altså ganske mye "tettere" enn deg, men jeg er heller ikke tjukk. Jeg vil selv påstå at jeg er tynn eller noe mellom tynn å normal. De kiloene jeg har må jeg nesten ha. Jeg har nesten alltid vært ganske tung i kroppen, men flesk har jeg ikke. heller muskler. Rak deg opp i ryggen jente og svar han! Vær stolt over kroppen din!! :)

Anonymous poster hash: 0c3b5...935
Skrevet

Mannen din kan ikke være riktig klok, jeg er bare 1 kg under deg og samme høyde, og jeg er alt annet enn tykk...

Anonymous poster hash: fc713...281

Skrevet

Øh, seriøst?? Du er heller for tynn enn for tykk.....

Anonymous poster hash: b62dc...9f5
Skrevet

Tykk er du i hvert fall ikke. Jeg er 168, og 65 kilo. Tok av meg etter fødsel og amming. Folk spør hvor det er blitt av meg, for jeg er blitt så slank, nærmest spinkel.

Anonymous poster hash: 9db70...1e0
Skrevet

Som feminist kjenner jeg at jeg blir provosert av det du sier… Hvem f… har rett til å kritisere og rakke ned på noe som er vakkert og feminint og definitivt IKKE overvektig (av opplysningene du gir) Selv synes jeg ikke at jeg ser spesielt tjukk ut, er 176 høy og veier nesten 78 kilo. Embrace your feminine body! Det er han fyren det er noe galt med, kanskje du burde prøve å sette han litt ut av spill og kritisere det han spiser og nevne at han ser litt tjukk ut? Bare for å `make a point`?? ...

Skrevet

Nei, du er ikke tjukk. Jeg er 165 og veier 67 kg, og jeg er også 'vanlig'. Heldigvis synes mannen min at jeg er mer enn bra nok akkurat sånn som jeg er. Det er veldig godt å kunne være seg selv og vite at det er bra nok i massevis.

Da jeg var yngre, var jeg sammen med en mann som alltid kunne ønske seg at jeg var annerledes. Jeg gjorde alt jeg kunne for å bli sånn som han ville, men det ble jo selvsagt aldri bra nok. Dette forholdet kasta jeg bort altfor mye tid og energi på, og selvtilliten fikk seg en hard trøkk underveis. Stadig vekk var han 'usikker på forholdet', og jeg følte at jeg gikk på tå hev.

Ironien i det hele er at da jeg til slutt ikke orka mer (enda det hele tida var HAN som lurte på om jeg var bra nok), brukte han mer enn et år på å komme over meg, og han påsto at han aldri ville kunne finne noen som var så bra igjen. Jaja...

Det er fryktelig slitsomt å leve med noen som aldri blir fornøyd. Tro meg, hadde du vært superfit, så hadde det vært puppene som burde vært større eller beina som burde vært lengre.

Skrevet

Takk for mange fine svar, Hjalp litt på! :) Godt å høre at det ikke er et "vanlig" problem i parforhold, selv om han er litt dustete av seg når det gjelder kropp og slikt. 

Jeg kan nesten ikke kritisere ham i det hele tatt ettersom jeg er ikke slik - er ikke en som kaster dritt selv om jeg blir kastet dritt på - dessverre. Det som egentlig er litt sårt her er at når jeg hadde fått ut ungen var jeg 70, og nå har jeg endelig nådd 55. Var så veldig stolt av meg selv og sa; "Jeg er så glad, endelig er jeg blitt så tynn som jeg ønsker å være og jeg føler meg så vell med meg selv!" Så svarer han; "Du er da ikke tynn, her har du mer å jobbe med (hofter og rumpe)". Æsj, den stakk skal jeg virkelig si :( Kunne han iallefall ikke late som om at han syntes jeg var flott? :( 

Kan heller ikke kritisere ham da han har en råflott kropp etter min mening. Han trener innen fitness såee, ja - dere skjønner tegninga... Er det noe jeg kan kaste dritt på er det at han har ei lita hake :P 

Til deg som spurte om det var Lars Kristian, nei. Han heter ikke det :)

HI

Skrevet

Er han 19 år eller? Han høres utrolig ung og umoden ut. Skikkelig fjortisfakter. Hadde lagt til at du har fått så mange komplimenter fra andre på utseendet ditt i det siste. Synd at du ikke er fornøyd med meg, for det er jeg. hadde jeg sagt og smilt søtt. Hadde ikke vist han at jeg ble såret, for det er tydeligvis det han vil. Han må ha det veldig vondt med seg selv som behandler deg som dritt. Utseendet skal forfalle før eller senere.

Du er kjempefin og hold på den fine personligheten din, det er den som varer lengst:-)

Anonymous poster hash: 6be24...5c7
Skrevet

Som man reder ligger man. Du har valgt denne mannen og må leve med hans uintelligens. Lykke til.

Anonymous poster hash: f8376...408

Skrevet

Bitt av fitness basillen?? Liker muskler på jenter? Ver stolt av kroppen din! Jeg kunne gjerne fått den 😃 ikke la han kritisere hvordan du ser ut, den feilen gjor jeg engang, er ødelagt enda for det 😞 over 10 år siden det skjedde!

Anonymous poster hash: 1d1bb...26a

Skrevet

Vil nå heller være tjukk i kroppen en tjukk i hue!

Har også selv vært sammen med en som var veldig kritisk, selv da jeg var 170 cm og 56 kg. Orket ikke mer og fikk det myyye bedre med meg selv da det var slutt.

Skrevet

For en idiot! Du høres absolutt ikke feit ut!

Mannen min sier stadig at jeg er alt for tynn. At jeg må være syk i hodet pga et stort vekttap og at jeg er unormal. Jeg er 164 lav og 62 kg. Så absolutt ikke for tynn!! Føler ikke akkurat at jeg har trukket vinnerloddet når det kommer til valg av mann...

Anonymous poster hash: 28b6b...44e

Skrevet

Du er ikke tykk , helt normal . Er selv 170 og 55 kg ig jeg er også helt normal. Men for tynn ? Nei det er du altså ikke. Nærmer meg 40 år og vil nok aldri veie 60 kg noen gang og jeg går ikke på diett eller trener noe særlig. Her inne burde man visst veie 65kg + som voksen , kun tenåringer eller anorektikere som kan veie på 50 tallet med din høyde .... Mannen din er frekk som faan og jeg lurer da på om han har kroppen til en gresk gud siden han kritiserer en normal og slank kropp. Om du ikke trener noe forsåvidt kan det jo være han mener du burde strammes opp for å bli finere og det er ikke noe lekrere å være tynnfeit enn feit alltid. Med klær skjules det da :) men om det er det han mener er han likevel frekk som faan og burde se innmari fin ut selv for å prøve nevne din kropp.

Anonymous poster hash: b094e...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...