GÃ¥ til innhold

Kan noen gi meg en klem?😃

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender deg en klem og håper dagen idag har vært bedre!!!

Anonymous poster hash: 869a5...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det. 

Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15. 

Vel vel...har mine tanker.. 

Anonymous poster hash: 4cb9c...d44
Skrevet

Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det.

Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15.

Vel vel...har mine tanker..

Anonymous poster hash: 4cb9c...d44

Det er vel ganske uvant?

Anonymous poster hash: 3e243...742

Skrevet

Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det.  Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15.  Vel vel...har mine tanker..  Anonymous poster hash: 4cb9c...d44

håper du gjør noe med det!

Anonymous poster hash: 5c067...a2e

Skrevet

Å nei, så vondt. Dere kan få en klem begge to.

Skrevet

Tro meg, ungdommer nå til dags gjør MYE for oppmerksomhet. At noen kutter seg bare for å være "kule" tror jeg så gjerne på.

Har hørt og sett mye som helsesøster på ungdomsskole, og det er hårreisende hvor lett det er å overtale disse ungdommene til å gjøre idiotiske ting. 

Anonymous poster hash: 12b7d...a4e
Skrevet

Du kan gjerne få en klem, men jeg håper at dette blir tatt tak i skikkelig?

Uansett grunn til selvskading så trenger i hvert fall barnet ditt oppfølging framover!

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: bfeed...432
Gjest lillehi
Skrevet

Var usikker på om jeg skulle tørre å gå inn på tråden idag, redd for vonde tilbakemeldinger😔 tusen takk for alle klemmer og gode ord, det varmer!!! Jenten min har fått hjelp, og så får vi håpe at ting blir lettere for henne. Takk for at dere orket å gi meg svar, var desperat igår, og da er det godt å skrive det av seg, selv til fremmede😃 og til dere som absolutt MÅ slenge dritt, jeg ber ikke om noe fra noen og ville heller ikke tatt imot noe. Trengte bare litt støtte da jeg faktisk er helt alene om dette. Får håpe dere ALDRI opplever noe sånt som det her, det unner jeg ikke min verste fiende! Vær glad i og ta vare på hverandre💕 klem fra meg💕

Gjest lillehi
Skrevet

Du kan gjerne få en klem, men jeg håper at dette blir tatt tak i skikkelig?

Uansett grunn til selvskading så trenger i hvert fall barnet ditt oppfølging framover!

Hvor gammel er hun?

Anonymous poster hash: bfeed...432

Hun er snart 14

Skrevet

Klem😃

Anonymous poster hash: 8b5d7...440

Gjest lillehi
Skrevet

Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle😃 klem fra meg💕

Skrevet

Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle klem fra meg

Ikke noe galt i at du letter ditt hjerte, men kanskje være litt varsom med det du utleverer om datteren din sitt liv

Anonymous poster hash: 10f37...218

Gjest lillehi
Skrevet

Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle klem fra meg

Ikke noe galt i at du letter ditt hjerte, men kanskje være litt varsom med det du utleverer om datteren din sitt liv

Anonymous poster hash: 10f37...218

Ingen vet hvem vi er. Men hun vet at jeg letter mitt hjerte her inne og har sagt at det er ok😃

Skrevet

Saa vondt. Stor klem til dere begge.

Anonymous poster hash: efd9e...2ba
Gjest lillehi
Skrevet

Saa vondt. Stor klem til dere begge.

Anonymous poster hash: efd9e...2ba

Takk😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...