Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #26 Skrevet 15. mai 2014 Sender deg en klem og håper dagen idag har vært bedre!!!  Anonymous poster hash: 869a5...e8e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #27 Skrevet 15. mai 2014 Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det.  Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15.  Vel vel...har mine tanker.. Anonymous poster hash: 4cb9c...d44
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #28 Skrevet 15. mai 2014  Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det.  Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15.  Vel vel...har mine tanker..  Anonymous poster hash: 4cb9c...d44 Det er vel ganske uvant?  Anonymous poster hash: 3e243...742
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #29 Skrevet 15. mai 2014 Sønnen min sier flere av jentene i klassen kutter seg. Til og med de "populære" jentene. Han hadde spurt to stk av de populære hvorfor de gjorde det. "Vi er litt deprimerte" sa de. Åpent når alle hørte det.  Han vet om flere i de andre klassene også. De er 14-15.  Vel vel...har mine tanker.. Anonymous poster hash: 4cb9c...d44 håper du gjør noe med det! Anonymous poster hash: 5c067...a2e
sug lut Skrevet 15. mai 2014 #30 Skrevet 15. mai 2014 Å nei, så vondt. Dere kan få en klem begge to.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #31 Skrevet 15. mai 2014 Tro meg, ungdommer nå til dags gjør MYE for oppmerksomhet. At noen kutter seg bare for å være "kule" tror jeg så gjerne på. Har hørt og sett mye som helsesøster på ungdomsskole, og det er hårreisende hvor lett det er å overtale disse ungdommene til å gjøre idiotiske ting. Anonymous poster hash: 12b7d...a4e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #32 Skrevet 15. mai 2014 Du kan gjerne få en klem, men jeg håper at dette blir tatt tak i skikkelig?  Uansett grunn til selvskading så trenger i hvert fall barnet ditt oppfølging framover!  Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: bfeed...432
Gjest lillehi Skrevet 15. mai 2014 #33 Skrevet 15. mai 2014 Var usikker på om jeg skulle tørre å gå inn på tråden idag, redd for vonde tilbakemeldinger😔 tusen takk for alle klemmer og gode ord, det varmer!!! Jenten min har fått hjelp, og så får vi håpe at ting blir lettere for henne. Takk for at dere orket å gi meg svar, var desperat igår, og da er det godt å skrive det av seg, selv til fremmede😃 og til dere som absolutt MÅ slenge dritt, jeg ber ikke om noe fra noen og ville heller ikke tatt imot noe. Trengte bare litt støtte da jeg faktisk er helt alene om dette. Får håpe dere ALDRI opplever noe sånt som det her, det unner jeg ikke min verste fiende! Vær glad i og ta vare på hverandre💕 klem fra meg💕
Gjest lillehi Skrevet 15. mai 2014 #34 Skrevet 15. mai 2014  Du kan gjerne få en klem, men jeg håper at dette blir tatt tak i skikkelig?  Uansett grunn til selvskading så trenger i hvert fall barnet ditt oppfølging framover!  Hvor gammel er hun?  Anonymous poster hash: bfeed...432 Hun er snart 14
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #35 Skrevet 15. mai 2014 Klem😃  Anonymous poster hash: 8b5d7...440
Gjest lillehi Skrevet 16. mai 2014 #36 Skrevet 16. mai 2014 Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle😃 klem fra meg💕
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #37 Skrevet 16. mai 2014 Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle klem fra meg  Ikke noe galt i at du letter ditt hjerte, men kanskje være litt varsom med det du utleverer om datteren din sitt liv  Anonymous poster hash: 10f37...218
Gjest lillehi Skrevet 16. mai 2014 #38 Skrevet 16. mai 2014   Oppdatering: hun har fått hastetime på BUP på mandag. Jeg har fått et nummer til en psykolog jeg kan ringe hele helgen. Så får vi bare håpe...... God 17 mai til alle klem fra meg Ikke noe galt i at du letter ditt hjerte, men kanskje være litt varsom med det du utleverer om datteren din sitt liv  Anonymous poster hash: 10f37...218 Ingen vet hvem vi er. Men hun vet at jeg letter mitt hjerte her inne og har sagt at det er ok😃
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #39 Skrevet 16. mai 2014 Saa vondt. Stor klem til dere begge. Anonymous poster hash: efd9e...2ba
Gjest lillehi Skrevet 16. mai 2014 #40 Skrevet 16. mai 2014  Saa vondt. Stor klem til dere begge.  Anonymous poster hash: efd9e...2ba Takk😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå