GÃ¥ til innhold

Kan noen gi meg en klem?😃

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Min lille jente. De ringte fra skolen idag og fortalte meg at hun har kuttet seg selv pga ting er vanskelig for hun pga vi kan ikke gjøre som de andre med ferie ol. Jeg prøver alt jeg kan men.....vil vel bare ha en klem😃snille gode jenten mun

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What?!

Skrevet

Stakkars jente :( Og stakkars mammaen! Det å ha lite penger (har lest andre innlegg av deg her inne) kan oppleveles fælt for både barn og voksen. Å falle utenfor og å oppleve relativ fattigdom er ingen enkel sak for barn.

Håper ting blir bedre for dere etterhvert og at dere får en så fin ferie som dere klarer. Jeg har heller ikke mye penger, men har et mindre barn som ikke enda sammenligner seg med andre og hva andre får og opplever. Det er ikke alltid så lett å forklare barn at det er forskjeller og at vi har det bedre enn barna i Afrika osv.

HÃ¥per ting bedrer seg!!! Klem!

Anonymous poster hash: 10f37...218
Skrevet

Troll!

Anonymous poster hash: 967c2...932

Skrevet

Klem sendt. 

Huff, dette høres ikke bra ut. Det er tydeligvis noe som plager henne  veldig.... Regner med at dette blir tatt på største alvor. Kanskje BUP bør kobles inn?

Skrevet

Hørtes merkelig ut.

Skrevet

*knuseklem* er oversendt!

De beste ønsker til både mamma og gulljenta.

Skrevet

Har hun virkelig kuttet seg selv pga at hun ikke får ferie som de andre i klassen? Her ligger det vel noe mer bak...?

Skrevet

Har hun virkelig kuttet seg selv pga at hun ikke får ferie som de andre i klassen? Her ligger det vel noe mer bak...?

Skrevet

Troll! Anonymous poster hash: 967c2...932

Å hold kjeften på deg, ditt utyske!

Anonymous poster hash: 3e243...742

Skrevet

*Klem*

Skrevet

Klem ♡

Skrevet

Et barn kutter seg ikke opp pga mangel på ferie!

Her ligger der mer bak!

Skrevet

Et barn kutter seg ikke opp pga mangel på ferie!

Her ligger der mer bak!

Skrevet

Er nok ute etter penger fra dibbere.

Ingen barn kutter seg kun pga ferie, her ligger det mer bak.

Man kan gjøre mye kjekt i ferien uten penger, det kommer helt an på holdningen til den voksne!

Anonymous poster hash: a2648...bae

Skrevet

Man kan gjøre mye kjekt i ferien uten penger, det kommer helt an på holdningen til den voksne!

Skrevet

Skrevet

Beklager, kom mange ganger pga feilmelding.

Skrevet

Du er tiltagende usannsynlig.

Enten er du så enkel som du fremstiller deg (nei, barn selvskader ikke fordi du har dårlig råd) og bør sporenstreks kontakte helsesøster, barneverntjeneste og skole for et samarbeidsmøte rundt barnet ditt.

Eller så er du - mer sannsynlig - som denne bloggende "pappaen fra Bergen" som verserte på nettet i fjor høst; ute etter godtroende og godvillige mennesker som sender en slant eller fem.

Anonymous poster hash: 55244...148
Skrevet

Beklager, kom mange ganger pga feilmelding.

En god ting kan ikke sies for ofte, vet du.

Hvordan føler du deg når du sparker folk som ligger nede? Litt stolt? Bittelitt bedre selvfølelse? Glemmer du litt ditt eget stusselige liv?

Jeg syns synd på mennesker som deg. Hi er kanskje fattig på penger, men du mangler noe mye viktigere. Stakkars de som er rundt deg.

Anonymous poster hash: 3e243...742

Skrevet

Her var det mange som uttaler seg om ting de ikke vet noe om. Tror dere at dårlig økonomi ikke påvirker barn??

Hva som oppleves vanskelig er det kun den det er snakk om som vet noe om. En god venninne sa en gang til meg at "det finnes alltid folk som har det verre enn deg, men det betyr ikke at smerten din ikke teller".

Jeg aner ingenting om HI eller hennes troverdighet, men jeg holder meg for god for spekulasjoner og negative kommentarer.

Sender en klem :)

Anonymous poster hash: eda21...d86

Skrevet

Kjære HI - sender deg en riktig god klem!!

Forstår at du har veldig vondt av datteren din og jeg er sikker på at du tar tak i dette med skolen eller helsesøster eller noen andre.

Det er dessverre ikke så mye som skal til for at barn føler seg utenfor, men det er trist at datteren din føler seg så nede at hun måtte kutte seg.

Min sønn har aldri gått til et slikt skritt, men hadde en periode rundt skolealder hvor han ofte truet med å ta livet sitt... Det var nok bla en reaksjon på skilsmissen vi hadde gått igjennom noen år tidligere og at følte seg annerledes enn de andre i klassen.. Heldigvis klarte vi å trygge ham og ting endret seg gradvis.

Jeg håper du får hjelp til å takle dette og vit at du ikke er alene!!

Mange varme tanker

Anonymous poster hash: 869a5...e8e

Skrevet

Selvskading er dessverre ganske utbredet blant unge jenter. Problemet er at det ofte "hjelper". Det tar fokus vekk fra det som er vanskelig og det gir masse oppmerksomhet. Prøv å møte det uten all verdens ståhei, det vil øke sannsynligheten for at hun gjør det igjen. 

Og en klem til deg! 

Skrevet

Klem til deg😊 håper datteren din får den hjelpen hun trenger nå😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...