Gå til innhold

Hvor mange katter har dere? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to skjønne puser. Mor og sønn. Omplasseringskatter som var veldig redde den første tiden de kom hit. Utrolig godt å se hvordan de har blitt nå. To gode kosepuser som er trygge på oss, men som ikke liker fremmede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 3 stk :D 

Skrevet

2,5 katter har vi.

Vi har egentlig 3stk, men den ene har flyttet inn til naboen så den er bare hjemme når de er på ferie. Nabokona som lurte p om hun kunne gi den mat, den kom på døra hennes hver orgen og hun syns den var så koselig. Jeg sa greit, men hun måtte nesten ta konsekvensen om den kom mye. Skikkelig sær katte som aldri koser, freser, og er igrunn litt mannevond her hos oss. Der er den vist bare søt og kosete. Så jeg tror ikke den er glad i en skokk unger, men koselig på en rar måte da. Den var innom på visitt her endag, skremte de andre kattene, spiste litt før den gikk til naboen igjen.

De to andre er noen rare skapninger de også. Hankatten er en skikkelig kosekatt. Skal kose overalt, og har vi ikke tid til å kose så skal vi kose. Har fast plass på kjøkkenet, der sitter den når vi lager mat. Skal bare sitte på krakken mens vi lager mat, ikke tigger eller prøver seg. Og kommer det en bit med gomat så er den i himmelen, det er ikke ofte den får noe.

Har fått den til å gi labb også. Så hver gang jeg sitter i sofaen og spiserr is nå, setter den seg ved siden av og gir meg labben. Den håper den får noe, og det gjør den for sleike bollen får den lov til. Meg og pus er godvenner,eller den er venner med alle. Min mann jobber natt, og når han gjør det setter pus seg ved døra til gangen og mjauer for å få meg i seng. Når mannen er på jobb, er det pus som sover på plassen hans. Ellers er ikke pus på soverommet.

Og er det sykebarn i huset, så ligger pus og passer på.

Den andre katta er en mer rastløs katt. Inn og ut hele dagen, kosete er den men ikke på samme måte som den andre. Den sover i en av unges seng hver natt, og blir helt forvirra om de ikke er hjemme. A går den rundt seg selv og ikke skjønner noe, hvor skal en sove liksom.. Hun har kjæreste. Kjæresten kommer og banker på stuedørs, og de forsvinner ut. Nusser og går tett på vei inn i skogen. De er herlige å se på, skulle ikke tro det var slik i katteverden.

Min mann var vist ikke glad i katter, men sa ja til katter pga ungene. Det har endret seg nå, for nå er det en som virkelig setter pris på kattene våre. Ikke bare fanger de mus, men det er veldig mye selskap i de.

Anonymous poster hash: 159c1...d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...