Gå til innhold

Hvor mange katter har dere? :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

?



Anonymous poster hash: fc2a5...84c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en :) En bortskjemt liten frøken på 14 år. 



Anonymous poster hash: dc624...983
Skrevet

Jeg har også en katt, hadde to for ett år siden, men den måtte desverre avlives. Har såå lyst på en til nå :rolleyes:

Skrevet

Jeg har tre! :) 



Anonymous poster hash: fc2a5...84c
Skrevet

To stk, bror og søster :) bortskjemte her også, de er bare 6 mnd da :)

Skrevet

En nydelig gutt <3

 

Anonymous poster hash: 75864...782

Skrevet

Fem fantastiske rasekatter. De har alle fine trekk som hunder har, minus syting, røyting og turgåing :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg har 3 hårballer 🐱🐱🐱

Skrevet

Vi har 2. Ei god og kjærlig hukatt på 10 år og en rampete masekatt på 3 år. Er dritlei av den minste fordi han aldri roer seg og biter/klorer om man ikke koser rett. Men må beholde han fordi ingen vil ha han selv om han er alldeles nydelig.



Anonymous poster hash: 6ebb7...945
Skrevet

Fem fantastiske rasekatter. De har alle fine trekk som hunder har, minus syting, røyting og turgåing :)

Hva slags katter har du?

 

Anonymous poster hash: 20751...99f

Skrevet

Fem. Det var ikke meningen å ha mer enn to, men har tatt til meg tre ekstra som hadde vært hjemløse eller avlivet hvis ikke jeg hadde tatt dem inn. Alle mine katter er "restekatter" med en tragisk forhistorie før de kom hit og ble veldig bortskjemte :P

 

Anonymous poster hash: 23e2a...aa6

Skrevet

Akkurat nå har vi 3.

En hunnkatt på snart 2år som er vår, og 2 kattunger på 6uker som vi fostrer til de er gamle nok til å bli adoptert.

Skrevet (endret)

Akkurat nå, En hukatt hjemme. Egentlig to, men den andre, en liten guttepus har vært savnet i ei uke nå.

Savner han kjempe mye, og roper på han og ser etter han/ leiter etter han så og si hver dag. Hukatta savner han også... Hun går og mjauer og skal kose mer enn før, og akkurat som hun leiter etter han. Håper han kommer tilbake snart, så jeg fortsatt kan ha to skjønne pusekatter.

 

Hvis noen her inne tilfeldigvis bor i Nes i Akershus, rundt Haga-Årnes område, hold gjerne utkikk etter en liten grå og hvit hannkatt. :)

Endret av Fiskebollerihvitsaus..
Skrevet

2 main coon jente og gutt, ikke søsken ,snart 2 og 3 år

Skrevet

Akkurat nå, En hukatt hjemme. Egentlig to, men den andre, en liten guttepus har vært savnet i ei uke nå.

Savner han kjempe mye, og roper på han og ser etter han/ leiter etter han så og si hver dag. Hukatta savner han også... Hun går og mjauer og skal kose mer enn før, og akkurat som hun leiter etter han. Håper han kommer tilbake snart, så jeg fortsatt kan ha to skjønne pusekatter.

 

Hvis noen her inne tilfeldigvis bor i Nes i Akershus, rundt Haga-Årnes område, hold gjerne utkikk etter en liten grå og hvit hannkatt. :)

 

Huff, kjenner den følelsen, og den er ikke god! Min var borte i to uker før hun plutselig kom hjem og latet som ingenting hadde skjedd. 

Håper han kommer til rette igjen snart :)

 

Jeg har to katter. En bortskjemt sofagris og en merkelig jamrekatt. 

Skrevet

Har 1 katt. Russisk blå rasekatt. Nydelig frøken med godt lynne og som passer godt med barn



Anonymous poster hash: 442e0...86c
Skrevet

Akkurat nå, En hukatt hjemme. Egentlig to, men den andre, en liten guttepus har vært savnet i ei uke nå.

Savner han kjempe mye, og roper på han og ser etter han/ leiter etter han så og si hver dag. Hukatta savner han også... Hun går og mjauer og skal kose mer enn før, og akkurat som hun leiter etter han. Håper han kommer tilbake snart, så jeg fortsatt kan ha to skjønne pusekatter.

 

Hvis noen her inne tilfeldigvis bor i Nes i Akershus, rundt Haga-Årnes område, hold gjerne utkikk etter en liten grå og hvit hannkatt. :)

 

Uff :( Håper dere finner katten igjen eller at han finner veien hjem.

 

Anonymous poster hash: 442e0...86c

Skrevet

Bare en liten frøken som heter Mimmi. Hun er som en hund. Fotfølger oss! 😊

 

Anonymous poster hash: 8e89d...67b

Skrevet

 

 

Fem fantastiske rasekatter. De har alle fine trekk som hunder har, minus syting, røyting og turgåing :)

Hva slags katter har du?

 

Anonymous poster hash: 20751...99f

To Devon Rexer, hvorav en er naken, to Sphynxer og en Bengal. Alle bortsett fra Bengalen sover under dyna med oss, det er vanvittig koselig. De lyder navnene sine og følger oss rundt overalt. Sphynxene krever litt ekstra stell, men de er verdt det. Bengalen har blitt fantastisk etter hun ble sterilisert, men før det var det et rent helvete, vet ikke om vi tør å ta sjansen på en sånn en gang til i fremtida. Devon Rex er en rase jeg trygt kan anbefale uten å komme på noe negativt :)

Skrevet

Har fire og det er egentlig en for mye, men har hatt de i 8 år så det går greit.



Anonymous poster hash: a973c...c9e
Skrevet

Jeg håper at dere med mange katter ikke bor i tettbygde strøk!

 

Anonymous poster hash: 58ea0...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...