Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #26 Skrevet 13. mai 2014 Elkjøp i Åsane. Anonymous poster hash: 72a4f...928
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #27 Skrevet 13. mai 2014 Skeidar på Forus. Har hatt flere hårreisende dårlige erfaringer med reklamasjoner. Anonymous poster hash: dc25a...41a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #28 Skrevet 13. mai 2014 Europris på Råholt. Er helt sikker på at den fungerer som ei verna bedrift. Makan til ansamling av tafatte folk skal du lete lenge etter gitt. Anonymous poster hash: aaf42...558
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #30 Skrevet 13. mai 2014 Jysk har jeg kun dårlige erfaringer med. Spaceworld på en god andreplass. Anonymous poster hash: 7225d...fa0
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #31 Skrevet 13. mai 2014 Skoringen. De ansatte aner ingenting om sko og måling av barneføtter. Heldigvis har jeg satt meg inn i det, og vet mer enn de fleste som jobber der. Ber alltid om å få måle skoene selv, men det er sjelden jeg får lov til det. Anonymous poster hash: 30218...600
RosaParasoll Skrevet 13. mai 2014 #32 Skrevet 13. mai 2014 Europris på Råholt. Er helt sikker på at den fungerer som ei verna bedrift. Makan til ansamling av tafatte folk skal du lete lenge etter gitt. Anonymous poster hash: aaf42...558 Har jobbet på Elkjøp Jessheim, og de har nok sin del misfornøyde kunder de og, men det kom alltid minimum 4/5 kunder til oss hver eneste dag som først hadde prøvd seg på Råholt. Lurer på hvor mange caser med forbanna kunder vi ordnet opp i for dem.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #33 Skrevet 13. mai 2014 Jysk! Møkkabutikk. Seriøst alt som selges der er bare skrot. Ræva kvalitet, ser ræva ut. Ræva betjening... Ynskyld meg altså.... Vivikkes her jeg bor på andre plass... Sure kjerringer som hater kunder... Hater sikkert klær også... Virker sånn.... Anonymous poster hash: ad9c3...778
RosaParasoll Skrevet 13. mai 2014 #34 Skrevet 13. mai 2014 Det er ingen butikk, men elendig service likevel, DNB kan ta seg ei bolle! Og innimellom så får jeg litt følelsen av at de på NAV tenker at det er samma faen for dem om de lar sin dårlige dag gå utover deg. Hva skal du gjøre liksom? Gå til konkurenten?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #35 Skrevet 13. mai 2014 G-Sport Sandvika Storsenter -> ingen hei, føler at de ikke ønsket å ta snakke med meg når jeg kom bort til de. Mer opptatt av å snakke med hverandre. Samme greia hver eneste gang jeg er innom. Ikke butikk, men kan nevne Elixia Panorama for et småsurt team bak disken som ble sur da jeg ønsket å avslutte medlemskapet fordi de tar 3 ganger så mye i medlemskap som konkurrentene sine. Anonymous poster hash: 4859e...b2f
yogajente Skrevet 13. mai 2014 #37 Skrevet 13. mai 2014 Barnas hus på Lade. Var for å se på vogn, men når vi endelig fikk litt hjelp hadde hun jo ikke peiling for fem øre og var i tillegg totalt uinteressert i å selge.
MissMagica Skrevet 13. mai 2014 #38 Skrevet 13. mai 2014 Her er det Rema 1000. Kiwi derimot har en fantastisk gjeng ansatte
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #39 Skrevet 13. mai 2014 Panduro på sørlandssenteret! :-( Utrolig frekke og spydige folk...om de i det hele tatt enser at du er der da. Hørt flere si det samme! Anonymous poster hash: 7d65d...c21
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #40 Skrevet 13. mai 2014 Alle butikker som driver med mersalg dropper jeg glatt! Ikke prøv å prakk på meg noe jeg ikke har bedt om!! Anonymous poster hash: e7056...65c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #41 Skrevet 13. mai 2014 Babyshop på slependen. Endelange køer, treg og kunnskapsløs betjening og frekktone. Jeg hater den butikken! Anonymous poster hash: 65cc8...470
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #42 Skrevet 13. mai 2014 Game stop i Sandefjord. Noen av de som jobber der er så kule at de knapt kan snakke med kunder som ikke er kameratene deres. En ansatt ignorerte meg ved kassen og ekspederte han som sto bak meg isteden, for det var tydeligvis en kjenning, og da spilte det ingen rolle at en voksen dame sto "i veien" for å kjøpe julepresanger. Da hadde jeg, og flere andre i kø, allerede ventet lenge mens de to ansatte sludret ferdig seg i mellom og endelig la merke til at det sto noen kunder der. Jeg la fra meg spill for 1500,- på disken og kjøpte dem i en annen butikk. Anonymous poster hash: 621d5...1ec
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #43 Skrevet 13. mai 2014 Vero Moda overalt! Anonymous poster hash: e77b1...b98
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2014 #44 Skrevet 13. mai 2014 Alle butikker som driver med mersalg dropper jeg glatt! Ikke prøv å prakk på meg noe jeg ikke har bedt om!! Anonymous poster hash: e7056...65c åååh så enig. desverre er jeg selv ekstrahjelp i en butikk med et helt ekstremt fokus på dette for tiden takler det ikke, jeg hater det jo selv når jeg er kunde. Anonymous poster hash: 829d9...642
Fandens Oldemor Skrevet 13. mai 2014 #46 Skrevet 13. mai 2014 Jysk, blir i dårlig humør hver gang jeg har vært der.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #47 Skrevet 14. mai 2014 Akkurat nå er det jollyroom. Har ventet på at de skal sende en pakke i 5 uker nå. Skrevet et par ganger at hvis de ikke kan garantere sending ila uka kan de bare avbestille og gi tilbake penger. Får samma mailen tilbake hver gang; "vi har fått nytt lager og jobber så fort vi kan med å sende orderen din". For h......, det var jo ikke det jeg spurte eller ba de om. *irritert* Anonymous poster hash: 2a86f...caa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #48 Skrevet 14. mai 2014 Når jeg er på jobb hender det at jeg kjøper lunsjen på en coop ekstra på Bønes i Bergen, og der er alle ansatte like sure, ingen smiler eller sier hei, de overser nesten kundene i køen og det er en ganske kjip følelse. Nå har jeg og de fleste andre sluttet å handle der, men går heller på Spar som ligger et lite stykke unna. Dyrere er det sikkert også, men absolutt verdt det Anonymous poster hash: d9c8b...392 Enig, mtp Coop extra. Jeg er nyinnflyttet i område her, og her er det en butikk og det er Coop extra. Har vært der flere ganger, de sier verken hei, smiler ikke og ingenting, som om vi ikke er mennesker. Nylig bestillte jeg meg noe på nettet, og pakken kom i butikken. Jeg gikk til kassa og sa jeg skulle hente ei pakke. Fikk ingen svar, hun bare ropte pakke. Fikk ikke noe som helst beskjed, jeg bare sto der og ventet som en tulling. Etter det hadde gått nærmere 10 min spurte jeg hvor lenge jeg skulle vente, hun sa " gå til lageret i enden av butikken ". Fy faen!!! Jeg ble så sinna at jeg nesten kalte henne for ei gammel ku. Nå drar jeg i en annen butikk som ligger lengre unna, men det får være, der er det en drøm å handle. Anonymous poster hash: 83da8...fa1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #50 Skrevet 14. mai 2014 Mersalg kommer man ikke unna, det er noe de ansatte er pålagt av kjeden. Pusher man ikke mersalg får man tyn av sjefen, enkelt og greit. Forøvrig er alle kjedebutikker som Cubus, H&M osv helt håpløse på kundeservice. Tror ikke de vet hva det er en gang? Virker som de får opplæring i hvordan kassa fungerer, og hvordan de henger på plass klær fra prøverommet. Hadde aldri kommet på å spørre noen av idiotene der om et antrekk f.eks, og det er vel ikke meningen heller. I skobutikker forventer jeg at de har kunnskap om sko og barneføtter, jobber selv i skobutikk som ikke selger barnesko, og må selvsagt handle hos konkurrenter til barna. Er kun den lokale Din Sko som får besøk av meg, de er hyggelige og vet hva de snakker om, pluss at de er flinke med ungene når de måler osv. Vi har en annen lokal skobutikk også, som er helt ubrukelig. Sure ansatte, frekt oppsyn, nebbete tone. Skoringen er ok hvis du ikke trenger hjelp, for makan til ignorering har jeg ikke vært borti. Anonymous poster hash: 6fca4...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå