Gå til innhold

Hvilken butikk gir dårligst service

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor ?:)

Anonymous poster hash: 89e4d...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meny: dårlig kunnskap om vareplassering og kunnskap om varene.

Ser ikke kunden, smiler ikke, lite service innstilte generelt.

Anonymous poster hash: 4bf48...992

Skrevet

Meny: dårlig kunnskap om vareplassering og kunnskap om varene.

Ser ikke kunden, smiler ikke, lite service innstilte generelt.

Anonymous poster hash: 4bf48...992

Dette er det inntrykket jeg har av rema1000 og bunnpris, er til gjengjeld superfornøyd med meny :) sikkert lokale forskjeller..

Ellers må du tvinge meg til å gå inn til kid på det kjøpesenteret jeg jobber på, de skulle vært på smilekurs, hvor de samtidig informerer om at kunder er ikke farlige, ingen vits i å gjemme seg. Kid andre steder har jeg ikke noe problem med.

Skrevet

Elkjøp i Fredrikstad er den største dritt butikken jeg har vært i noen gang. Særs dårlig kundeservice, du blir stående og vente i kø i de infokassene og får ikke særlig mye info.

Anonymous poster hash: 562d5...3d4

Skrevet

Lekebutikken på Liertoppen.

Frekke ansatte som aldri smiler eller tilbyr deg hjelp. Fikk huden full der en gang da jeg hadde mistet fordelskortet og spurte om det var mulig å få et nytt.

Anonymous poster hash: 2109a...a7b

Skrevet

Jysk, i alle de 3 byene jeg har testet: Trondheim, Moss og Oslo...

Anonymous poster hash: e0014...efb
Skrevet

Jysk, i alle de 3 byene jeg har testet: Trondheim, Moss og Oslo...

Anonymous poster hash: e0014...efb

Mulig jysk generelt? Er mange år siden vi sluttet å handle hos den kjeden, dårlig varer, dårlig service, og jeg har ikke vært i de butikkene du nevner, men i andre..
Skrevet

Ihlum i Bergen. Surt og uinteressert personell over hele linjen. Når man er nyoppstartet i Bergen bør man vel kjøre på med litt smil og vennlighet om man skal overleve. Særlig siden det gikk ad undas i Haugesund.

Anonymous poster hash: fd3e8...97e

Skrevet

Europris og Nille er vel ikke kjent for spesielt hyggelige og hjelpsomme ansatte, i hvert fall ikke her jeg bor.

Sure ansatte som ikke har peiling på varene de selger

Anonymous poster hash: 321e8...d8f
Skrevet

Elkjøp i Fredrikstad er den største dritt butikken jeg har vært i noen gang. Særs dårlig kundeservice, du blir stående og vente i kø i de infokassene og får ikke særlig mye info.

Anonymous poster hash: 562d5...3d4

Elkjøp på Hamar er i samme kategori, Expert i Hamar, Gjøvik og Brumunddal har jeg også laaaangt ned på lista pga dårlig kundeservice ( de har ikke tid til å snakke med deg uansett hvor mange det er i butikken) og at de ikke vet noe om de produktene de skal selge... Egentlig det samme med (H)elkjøp...

Jeg er veldig fornøyd med Expert på Alnabru og Lefdal på Hamar de kan sakene sine, er blide og hyggelige..

Anonymous poster hash: 8dc6b...7bb

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hm, jeg har god erfaring med jysk, sikkert lokale forskjeller. Den desidert verste butikken jeg har vært i med tanke på service må være Eurosko på Ski storsenter! Har stått ved kassen flere ganger, klar til å betale. Det er tre/fire ansatte rundt om i butikken, alle ser meg, men hverken smiler eller forklarer at de kommer etter de har hjulpet kunden de holder på med. Toppa seg sist helg da jeg hadde stått der i syv min, og ei ansatt gikk bak kassen for å hente noe, så ikke på meg en gang..sånt blir jeg gal av!!

Skrevet

Når jeg er på jobb hender det at jeg kjøper lunsjen på en coop ekstra på Bønes i Bergen, og der er alle ansatte like sure, ingen smiler eller sier hei, de overser nesten kundene i køen og det er en ganske kjip følelse. Nå har jeg og de fleste andre sluttet å handle der, men går heller på Spar som ligger et lite stykke unna. Dyrere er det sikkert også, men absolutt verdt det :)

Anonymous poster hash: d9c8b...392
Skrevet

Zizzi på Sørlandssenteret har en av de mest ufyselige butikkansatte jeg har møtt på lenge. Rett og slett frekk, kommer aldri til og sette mine bein i den butikken igjen

Anonymous poster hash: 321e8...d8f
Skrevet

Butikken min eks. svigermonster jobber i ;) hehe

Anonymous poster hash: c6145...c6c

Skrevet

Elkjøp på Kaupanger har elendig service! Har faktisk hendt jeg har lagt ifra med varen og gått. Nille her vi bor er rimelig elendige også, i tillegg til flere Reflex butikker jeg har vert i.

Anonymous poster hash: f2c1b...7fe
Skrevet

Xxl generelt, Elkjøp, Børselars på råholt og Spaceworld på Lillestrøm.

Anonymous poster hash: ee840...2b8

Skrevet

Har hatt dårlig erfaring på Coop Extra på Slependen. Mange som ventet i kø og personalet sto og skravlet.

Anonymous poster hash: 7a002...f67
Skrevet

Dårlig service møter jeg på nesten daglig. Er ingen spesifikke butikker, heller mange personer som er i helt feil yrke. Virker nesten som de ansetter hvem som helst.

Skrevet

Jysk på Nesttun i Bergen. Elendig service, ingen i kassen, ingen på gulvet og som resultat lange køer.

Ser det var en som sa at Meny hadde dårlig service men der har jeg den helt motsatte meningen.

Anonymous poster hash: b1fcb...6d2
Skrevet

Barnas Hus på CC vest!

Skrevet

Jysk på Laksevåg senter uten tvil.

Skrevet

Anton sport på røa. Overså meg leeenge og da jeg først fikk betalt spurte hun så søtt om jeg ville støtte deres kampanje for sos barnebyer eller noe sånt. Det hadde jeg faen meg ikke mye lyst til da!

Anonymous poster hash: ecdf7...c0d

Skrevet

Jysk ja!!

Anonymous poster hash: e1a79...92b
Skrevet

Her hvor jeg bor må det bare være Barnas hus ! Ikke et eneste "hei" eller smil å få når du kommer inn. Ingen som gidder å komme bort til deg for å spørre om du trenger hjelp. Om du da til gjengjeld spør pent om litt hjelp. så får du bare et kort svar at du må vente på hun som kan noe om produktet. Å hun som kan noe om den vareren står i kassen å tygger tyggis mens hun ler å prater tull med kollegaen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...