Gå til innhold

Har bestilt time til abort men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Behold. Innerst inne vil dere jo begge.

 

Anonymous poster hash: be9f5...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som tenker "tenk om mannen dør" eller noe liknende, og som et redde for å bli alene med 3 barn, har dere tenkt hva om dere mister et barn? Så sitter dere bare igjen med 1... Bare en annen tanke her, full respekt for at dette er vanskelig hvis dere har så lite nettverk. Men økonomi ordner seg jo. Og jeg tror ikke man angrer på de barna man får. Søsken er en flott gave å gi de andre! Vi har 3. Siste kom når det passer minst, men vi gjorde om prioritering og tanke sett. Elsker alle så høyt at det gjør vondt! Høres ikke ut som at du egentlig er sikker. Lykke til!

 

Anonymous poster hash: ff27f...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...