QueeenBeee Skrevet 10. mai 2014 #26 Skrevet 10. mai 2014 Da jeg hadde en og en halv måned igjen til terming på 17 mai for 4 år siden var folk overrasket over at jeg ikke tok med meg magen å var hjemme istedet for ute å i alt styre. MEN for det første så hadde jeg ingen plager med bekken, det var 1 og en halv måned igjen og vi kortet inn dagen, men slik at den kommende storesøster skulle få med seg morroa. Kos deg hjemme med god samvittighet
junimamma81 Skrevet 10. mai 2014 #27 Skrevet 10. mai 2014 Vi har vært på hytta de 2 siste årene. Ifjor var jeg høygravid og det var 30 grader i skyggen. Kjempegodt å ta det med ro. Slipp å stresse. I år skal vi til byen og feire lillegutt sin første 17 mai. Kommer til å se barnetog og borgertog før vi drar hjem og koser oss:-)
I scream for icecream! Skrevet 10. mai 2014 #28 Skrevet 10. mai 2014 (endret) 17. mai betyr ikke at man MÅ gå i tog, valse rundt i folkemengder og slite seg helt ut. Her i huset gleder vi oss nesten like mye til 17. mai som til jul, og det er mye fordi vi gjør akkurat det vi har lyst til og som er riktig for oss. Vi står opp, lager deilig familiefrokost (gjerne med fin duk og litt ekstra god mat), ser på sendingen på tv, vi tar en liten tur ned på det lokale arrangementet, spiser kaker og is, kjøper ballong og så går vi hjem og spiser pølser. Resten av dagen er herlig avslappende. Vi bor i Oslo, så å dra ned til byen har vi aldri orket. Du har en god grunn til å bli hjemme, så kos deg på sofaen og nyt dagen! Endret 10. mai 2014 av I scream for icecream!
Steget Skrevet 10. mai 2014 #29 Skrevet 10. mai 2014 Da jeg var gravid sist tilbragte jeg dagen på sofaen og kikket på TV-sendingen. gikk deretter på nærmeste kiosk og kjøpte meg to is før jeg vagget hjemover. var en bra dag det:-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #30 Skrevet 10. mai 2014 Dere er gode altså Ble glad jeg nå Jeg er egentlig veldig glad i og feire 17. Mai. Men i år blir det nok for tøft. Igjen, tusen takk dere:)) Hi Anonymous poster hash: 70a02...00d Er også høygravid i år og kommer til å være hjemme. Føler jeg meg ok skal jeg se barna gå i toget sittende sammen med min farmor på balkongen på eldresenteret :-) Resten av dagen blir jeg hjemme med min egen is og brus. Kos deg og slapp av!! Vi trenger kreftene våre til helt noe annet snart ;-) Anonymous poster hash: 10b35...962
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #31 Skrevet 10. mai 2014 her setter du faktisk datteren din først,ikke deg selv. Anonymous poster hash: 0232e...630
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #32 Skrevet 10. mai 2014 her setter du faktisk datteren din først,ikke deg selv. Anonymous poster hash: 0232e...630 Hun har ikke barn Anonymous poster hash: defa3...5e9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #33 Skrevet 10. mai 2014 her setter du faktisk datteren din først,ikke deg selv. Anonymous poster hash: 0232e...630 Hun har ikke barn Anonymous poster hash: defa3...5e9 Sorry det har hun jo Anonymous poster hash: defa3...5e9
Appelsinpiken Skrevet 10. mai 2014 #34 Skrevet 10. mai 2014 Her skal frøkna enten gå i tog sammen med pappan og barnehagen, da blir jeg hjemme hele dagen. Har ingenting å gjøre i store folkemengder å gjøre med min bekkenløsning. Eller så drar vi til mindre foreldre, så går hun i tog sammen med de mens jeg og pappan venter på forsamlingshuset. Der er det program, mat og leker
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2014 #36 Skrevet 10. mai 2014 Som liten, måtte jeg alltid gå ut alene på 17. mai siden foreldrene mine ikke feiret dagen. Hadde heller ingen besteforeldre å gå ut med. Husker at det var tungt og vanskelig, spesielt siden jeg var veldig sjenert. Festen etterpå var verst, da alle de andre barna satt sammen med familiene sine, og jeg gikk rundt alene. Da jeg ble eldre, og begynte i korps, kom heller ikke foreldrene mine ut for å høre meg spille. Dette var veldig sårt. Anbefaler deg å ta en liten tur ut sammen med barnet ditt. Om så en tur i kiosken for å kjøpe 17.-mai isen. Så kan mormor være med barnet resten av dagen. Anonymous poster hash: abdd2...580
Mor di! Skrevet 10. mai 2014 #37 Skrevet 10. mai 2014 Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre selv. Har akkurat en mnd igjen til termin 17.mai, men håper at formen er ok til at jeg kan se barnetoget og sitte ved et bord og spise kake på skolen mens barna springer rundt og koser seg. Men de har også pappaen der i tillegg til farmor, mormor og morfar, så alene blir de ikke uansett om formen min tvinger meg til å bli hjemme:-) har bekkenløsning jeg også...
Englenemine Skrevet 10. mai 2014 #38 Skrevet 10. mai 2014 Men var ute på lunsj og tivoli selv 3 uker før termin og jeg fødte for noen år siden. Men hadde ikke gjort om jeg ikke orka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå