Kremtopp Skrevet 9. mai 2014 #26 Skrevet 9. mai 2014 Trodde midjemålet skulle måles der man var smalest? Jeg er 167 cm høy, veier 73 kg, og har midjemål 87 cm. Aaaaaaltfor mye for meg, men ammer, så tør ikke slanke meg.Anonymous poster hash: 2bd8d...025 Midjen skal måles 1 cm over navelen ca, mange tror de skal måle på det smaleste men det er feil.Sorry. Men det blir jo bare så feil. Utrolig ulik proporsjon på folks kropper da. Det blir jo like feil som å si at kneet er 35 cm over ankelen. Det kommer jo an på hvor lange bein man har. Bare se på andre hvor ulikt navlen er i forhold til trusekant og smaleste punkt som er midjen. Anonymous poster hash: 49ae4...5b3 Det finnes én måte å måle midjen på i følge denne og det gjelder for alle uansett fasong http://www.nrk.no/livsstil/slik-maler-du-livvidden-1.7924723 var denne jeg brukte
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #27 Skrevet 9. mai 2014 72 cm, legger ikke på meg rundt magen Anonymous poster hash: 1302b...670
Kremtopp Skrevet 9. mai 2014 #28 Skrevet 9. mai 2014 Trodde midjemålet skulle måles der man var smalest? Jeg er 167 cm høy, veier 73 kg, og har midjemål 87 cm. Aaaaaaltfor mye for meg, men ammer, så tør ikke slanke meg. Anonymous poster hash: 2bd8d...025 Midjen skal måles 1 cm over navelen ca, mange tror de skal måle på det smaleste men det er feil. Kan ikke være riktig.... så jeg som har høye hofter skal måle over hoftebeina jeg da? For de er 1 cm over navlen... Anonymous poster hash: 2cf6e...7f7 Jeg følger bare legens råd jeg men det er jo gøy å se at vi måler forskjellig og er forskjellig bygd da
Kremtopp Skrevet 9. mai 2014 #29 Skrevet 9. mai 2014 83 cm:( Er 175 og 85 kg.. blæh, skal ned 10 kg.. Anonymous poster hash: e9b1f...1ef Så heldig du er med fasongen!Jeg er 174, 79 kg og 92 cm rundt midjen, skikkelig eplefasong... Om jeg googler står det alle steder at midjemålet skal måles 1 cm over navlen. Man skal jo ikke måle der man er tynnest (rett under ribbeina) for det er ikke der det farlige bukfettet sitter. http://www.nrk.no/livsstil/slik-maler-du-livvidden-1.7924723 Anonymous poster hash: eef5e...26f Endelig noen som er enig med meg! bruker samme metode etter å ha lest den samme artikkelen
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #30 Skrevet 9. mai 2014 70 cm (målt 1 cm over navlen), 67 cm på det smaleste. er 167 cm og 60 kg. Har typisk timeglassfasong. Anonymous poster hash: ba37f...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå