Gå til innhold

Deres midjemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Anonymous poster hash: c1055...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

95 cm rundt der jeg er størst. Er 170cm og 78kg, så har litt å jobbe med når jeg har født. 

Anonymous poster hash: 4a3f6...ff9
Skrevet

80cm..

(Jeg veier 57,5kg, er 165cm høy, har veldig tynn beinbygging og en fettprosent på over 30)

Anonymous poster hash: 8a055...1cd

Skrevet

Ca 96 ved navle, 29 uker gravid...

Mins jeg var nede i 82 ved navle og 76 ved midje før jeg ble gravid...

Skrevet

Midjemålet skal tas ca 2cm over navlen skal det ikke? Da er det 92 cm, og ja, jeg veit jeg er feit ;-)

Jobber med å komme ned på idealvekt igjen etter to tette svangerskap, null trening og litt for mye mat.. Må ned 13-14 kilo.

Anonymous poster hash: eef5e...26f

Skrevet

74 cm 1-2 cm over navelen. Er 160 cm, 52 kg og har en fettprosent på 18.

Skrevet

Takk :)

Jobber med å trene bort magen, men langt igjen med mine 109 cm.

Veier 86 kg og godt ned 40 kg så langt :) Har dere noen tips til hjemmetrening av mage? :)

Hi

Skrevet

Seriøst? 74 midje med den vekta og høyden? Jeg er like høy, veier 10 kg mer og har fett prosent på over 30. Midjen er 75... var 60 før jeg fikk barn. Hadde håpt å kunne komme litt nærmere det... har du litt sånn rett fasong?

Anonymous poster hash: 49ae4...5b3

Skrevet

Veier 86 kg og godt ned 40 kg så langt :) Har dere noen tips til hjemmetrening av mage? :)

Hi

Tror det er viktig å ikke "trene magen". Om du skjønner.

Fokuser på kjernemuskulaturtrening. Da får du magen med der!

TRX syns jeg funket helt topp for å få inn mage og midje! Men det var en liten del av treningen :)

Utrolig flink du er forresten! Slet med mine 10 kg :)

Skrevet

Hi Anonymous poster hash: c1055...44b

Prøv en 30 days challenge, du veit.... http://pipersrun.com/2013/10/31/workout-thigh-challenge-30-days/

Denne er veldig fin har jeg hørt, men det finnes mange sånne med tilpassede øvelser :)

Skrevet

83 cm:( Er 175 og 85 kg.. blæh, skal ned 10 kg..

Anonymous poster hash: e9b1f...1ef
Skrevet

Fascinerende. Jeg er 163 cm og 60 kg, har en fettprosent på nærmere 30, og er 69 cm i midjen.

Så forskjellige man faktisk er.

Anonymous poster hash: 74e06...33e

Skrevet

Jeg er 170 høy, veier 62 kg og måler 68 cm rundt midjen.

Anonymous poster hash: 28f57...329
Skrevet

Jeg har mye mage, ned 117cm.... -8cm på ca 6 uker. Trener ikke bare mage men kondisjon og styrke. Gjør mest sit ups på ball. Det er digg :) Det er umulig å punkttrene bort magen, løping og styrke hjelper masse.

Skrevet

Trodde midjemålet skulle måles der man var smalest?

Jeg er 167 cm høy, veier 73 kg, og har midjemål 87 cm. Aaaaaaltfor mye for meg, men ammer, så tør ikke slanke meg.

Anonymous poster hash: 2bd8d...025

Skrevet

Seriøst? 74 midje med den vekta og høyden? Jeg er like høy, veier 10 kg mer og har fett prosent på over 30. Midjen er 75... var 60 før jeg fikk barn. Hadde håpt å kunne komme litt nærmere det... har du litt sånn rett fasong?

Niks,timeglass fasong men har litt løshud på magen etter 4 sv.skap og stort vekttap så har kanskje litt å si? Uansett så holder jeg ikke inn magen når jeg måler som veldig mange gjør. 60 cm rundt midjen var jeg da var 16 år .. måler du rett over navel eller på det smaleste punktet i livet?

Skrevet

Fascinerende. Jeg er 163 cm og 60 kg, har en fettprosent på nærmere 30, og er 69 cm i midjen.

Så forskjellige man faktisk er.

Anonymous poster hash: 74e06...33e

Ikke sant? 😛 hvor måler du midjen, rundt navel/1 cm over eller på det smaleste? Er så forskjellig hvor folk måler

Skrevet

Seriøst? 74 midje med den vekta og høyden? Jeg er like høy, veier 10 kg mer og har fett prosent på over 30. Midjen er 75... var 60 før jeg fikk barn. Hadde håpt å kunne komme litt nærmere det... har du litt sånn rett fasong?Anonymous poster hash: 49ae4...5b3

Niks,timeglass fasong men har litt løshud på magen etter 4 sv.skap og stort vekttap så har kanskje litt å si? Uansett så holder jeg ikke inn magen når jeg måler som veldig mange gjør. 60 cm rundt midjen var jeg da var 16 år .. måler du rett over navel eller på det smaleste punktet i livet?

Midjemålet er jo der en er smalest. Hvor navlen er i forhold til midjen kommer jo an på hvor lang overkropp og sånn man har. Navlen min er liksom langt ned. Jeg og har litt ekstra hud etter sv skap men det er jo ikke oppe ved midjen men nesten nede ved truseka ten liksom. Er det noen som holder inn magen når de måler? Hva er vitsen da?

Skrevet

Jeg er 167 cm høy, veier 73 kg, og har midjemål 87 cm. Aaaaaaltfor mye for meg, men ammer, så tør ikke slanke meg.

Midjen skal måles 1 cm over navelen ca, mange tror de skal måle på det smaleste men det er feil.

Skrevet

Seriøst? 74 midje med den vekta og høyden? Jeg er like høy, veier 10 kg mer og har fett prosent på over 30. Midjen er 75... var 60 før jeg fikk barn. Hadde håpt å kunne komme litt nærmere det... har du litt sånn rett fasong?Anonymous poster hash: 49ae4...5b3
Midjemålet er jo der en er smalest. Hvor navlen er i forhold til midjen kommer jo an på hvor lang overkropp og sånn man har. Navlen min er liksom langt ned. Jeg og har litt ekstra hud etter sv skap men det er jo ikke oppe ved midjen men nesten nede ved truseka ten liksom. Er det noen som holder inn magen når de måler? Hva er vitsen da?

Nei midjen måles ikke der man er smalest ;) midjen skal måles 1 cm ca over navelen, midjemål forteller litt om bukfett og måler man langt over buken hva er vitsen da?

Skrevet

Jeg er 167 cm høy, veier 73 kg, og har midjemål 87 cm. Aaaaaaltfor mye for meg, men ammer, så tør ikke slanke meg.Anonymous poster hash: 2bd8d...025

Midjen skal måles 1 cm over navelen ca, mange tror de skal måle på det smaleste men det er feil.

Sorry. Men det blir jo bare så feil. Utrolig ulik proporsjon på folks kropper da. Det blir jo like feil som å si at kneet er 35 cm over ankelen. Det kommer jo an på hvor lange bein man har. Bare se på andre hvor ulikt navlen er i forhold til trusekant og smaleste punkt som er midjen.

Skrevet

Midjemålet er jo der en er smalest. Hvor navlen er i forhold til midjen kommer jo an på hvor lang overkropp og sånn man har. Navlen min er liksom langt ned. Jeg og har litt ekstra hud etter sv skap men det er jo ikke oppe ved midjen men nesten nede ved truseka ten liksom. Er det noen som holder inn magen når de måler? Hva er vitsen da?Anonymous poster hash: 49ae4...5b3

Nei midjen måles ikke der man er smalest ;) midjen skal måles 1 cm ca over navelen, midjemål forteller litt om bukfett og måler man langt over buken hva er vitsen da?

Vel. Det er ikke der midjen min er. Og joda. Midjemålet forteller om fett også når man måler på rett sted. Dvs der man er smalest.

Skrevet

110 cm. Navlehøyde. Fødeklar!

Anonymous poster hash: 38300...e06

Skrevet

Kan ikke være riktig.... så jeg som har høye hofter skal måle over hoftebeina jeg da? For de er 1 cm over navlen...

Anonymous poster hash: 2cf6e...7f7

Skrevet

83 cm:( Er 175 og 85 kg.. blæh, skal ned 10 kg..

Anonymous poster hash: e9b1f...1ef

Så heldig du er med fasongen!

Jeg er 174, 79 kg og 92 cm rundt midjen, skikkelig eplefasong...

Om jeg googler står det alle steder at midjemålet skal måles 1 cm over navlen. Man skal jo ikke måle der man er tynnest (rett under ribbeina) for det er ikke der det farlige bukfettet sitter.

http://www.nrk.no/livsstil/slik-maler-du-livvidden-1.7924723

Anonymous poster hash: eef5e...26f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...