Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #26 Skrevet 9. mai 2014 Med alt tatt i betraktning så virker hun som et kaldt og kynisk menneske. Anonymous poster hash: ace63...776
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 9. mai 2014 #27 Skrevet 9. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan! Jeg tror du velger å misforstå Humlemamma med vilje. Det er ikke logisk å sammenligne en kropp som har gått 6,5 mnd gravid mot en som har vært igjennom et fullgodt svangerskap. Anonymous poster hash: 7f112...b78 Signerer, både jeg og de fleste av mine venninner fikk strekkmerker, delte magemuskler og navlebrokk etter fullgåtte 7 måneder.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 9. mai 2014 #28 Skrevet 9. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan!Jeg tror du velger å misforstå Humlemamma med vilje. Det er ikke logisk å sammenligne en kropp som har gått 6,5 mnd gravid mot en som har vært igjennom et fullgodt svangerskap. Anonymous poster hash: 7f112...b78 Du mener vel 7-7,5 mnd gravid? Hun fødte vel ikke i uke 27? Det er heller ulogisk å ikke kunne sammenlikne seg med dem som gikk til termin (fullgodt blir feil ord å bruke her. Bare ser at du har brukt det i innlegget ditt). Blir det feil for deg at de som fødte i uke 37 også sammenliknes med kvinner født til termin? Gjelder det samme de som har født flerlinger i uke 30 eller før? Kan ikke de heller sammenlikne seg med deg? Anonymous poster hash: 51d7b...47b Magen vokser betraktelig de to siste månedene, og svært mange opplever å få magen ødelagt akkurat i innspurten mot termin.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #29 Skrevet 9. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan! Jeg tror du velger å misforstå Humlemamma med vilje. Det er ikke logisk å sammenligne en kropp som har gått 6,5 mnd gravid mot en som har vært igjennom et fullgodt svangerskap. Anonymous poster hash: 7f112...b78 Signerer, både jeg og de fleste av mine venninner fikk strekkmerker, delte magemuskler og navlebrokk etter fullgåtte 7 måneder. Samme her! Anonymous poster hash: 7f112...b78
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #30 Skrevet 9. mai 2014 Jeg synes det er mest feil at det hele skriker sånn oppmerksomhet og plublisitet Anonymous poster hash: f31df...3da
Gjest Skrevet 9. mai 2014 #31 Skrevet 9. mai 2014 Hadde egentlig tenkt til å signere anonymt, men får stå til. Står for det jeg skriver alikevel. Men har selv lagt merke til at denne unge damen er sykt opptatt av "mannen" sin, og det nesten sprøtt. Virker som hun skal bevise at han er verdens beste og at ingen er bedre enn han. Greit at en er glad i kjærsten, men dette er nesten flaut på hennes vegne. Det samme gjelder kiloene.....hun har da ikke gått en fullgått svangerskap, og kiloene kunne gjerne ha kommet de siste ukene. Har likt denne unge damen, men......scorer mindre og mindre poeng på væremåten sin.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #32 Skrevet 9. mai 2014 Hadde egentlig tenkt til å signere anonymt, men får stå til. Står for det jeg skriver alikevel. Men har selv lagt merke til at denne unge damen er sykt opptatt av "mannen" sin, og det nesten sprøtt. Virker som hun skal bevise at han er verdens beste og at ingen er bedre enn han. Greit at en er glad i kjærsten, men dette er nesten flaut på hennes vegne. Det samme gjelder kiloene.....hun har da ikke gått en fullgått svangerskap, og kiloene kunne gjerne ha kommet de siste ukene. Har likt denne unge damen, men......scorer mindre og mindre poeng på væremåten sin. Enig. Hun virker helt obsessed i han og svømmingen. Nesten sprøtt ja... Anonymous poster hash: e6dbb...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå