Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Er hun i stand til å svare på kritiske kommentarer, hun omtaler seg selv som journalist. Virker som det bare er jubelropene som får respons. Når dama er helt bevisst satte igang igjen debatten om mammakropper etter fødsler må hun tåle tilbakemeldinger, ihvertfall når et kommer nok et "ikke hat meg fordi jeg er slank og heit igjen etter 6,5 mnd som gravid" og legger opp til hets av mammaer som ikke ser ut som henne og FF.. http://instagram.com/p/nsWmu3scPL/ Anonymous poster hash: 7f112...b78
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Spesielt å forvente aksept for egen kropp og samtidig hetse andre kropper. (det går selvsagt begge veier. jeg ble også forundret da man hyllet tjukke damer og samtidig hetset Fotballfruen) Anonymous poster hash: 9a02d...f29
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Helt enig! Anonymous poster hash: 12a3b...968
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Her synes jeg hun stakkarsliggjør seg selv "hva med kvinnene som ikke ser ut som på disse bildene". Det var bilder av både formfulle og slanke personer i den artikkelen hun referer til, noen bedre trente enn andre. Selvfølgelig finner man ikke akkurat seg selv der, men det var et godt utvalg av varierte "ekte" kvinnekropper. Jeg får meg virkelig ikke til å tro på at hun føler seg støtt av at andre er mindre trente eller har større kroppsfett enn det hun selv har. Anonymous poster hash: fb7d7...51d
Flettfrid og lilleprins Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Snikskryt kalles det! "Ææ, jeg blir så støtt over at ikke jeg kalles REAL! Bare fordi jeg ikke gikk opp i sv.skapet, og er slank og digg en uke etter fødsel". Stakkars henne lissom!
humlemamma Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da. Veldig enig! Anonymous poster hash: 7f112...b78
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Prøvde å kommentere med noe som ikke var positiv og det kom ikke opp. jaja Anonymous poster hash: adc79...382
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 og er ganske sikkert på at hun har født en gutt, vil ikke si noe fordi da kommer presset om å kalle gutten Alexander Anonymous poster hash: adc79...382
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Det er noe rart med den dama. Hun virker sykelig opptatt av svømming og Lavrans. Var hun slik med ADO også? Har hun en greie for svømmere eller? Snikskryt ja...stakkars oss som ikke ser ut som damene i artikkelen. Det er da et fåtall som ser ut akkurat som de damene...noen er tykkere, andre tynnere. Tydelig snikskryt (herlig ord) ja. Anonymous poster hash: e6dbb...b94
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da. Veldig enig! Anonymous poster hash: 7f112...b78 Kunne ikke engang se at jeg var gravid før jeg passerte uke 35, men da kom kiloene og den store magen de resterende 5 ukene i rekordfart!. hadde jeg født før da, hadde kroppet vært fortryllende allerede samme dag hehe. Dette blir helt feil;) Anonymous poster hash: 92e8f...f1d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Det er noe rart med den dama. Hun virker sykelig opptatt av svømming og Lavrans. Var hun slik med ADO også? Har hun en greie for svømmere eller? Snikskryt ja...stakkars oss som ikke ser ut som damene i artikkelen. Det er da et fåtall som ser ut akkurat som de damene...noen er tykkere, andre tynnere. Tydelig snikskryt (herlig ord) ja. Anonymous poster hash: e6dbb...b94 Ado var ikke pr kåt slik som lavrans. Han virker jordnær og veldig lite jålete, han var ikke oppmerksomhetssyk. Utenom svømminen er jo han totalt motsatt av ado. Itilegg har hun blitt c-kjendis pga hans død. "Ingen" som visste hvem hun var før begravelsen Anonymous poster hash: 244f9...efe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 og er ganske sikkert på at hun har født en gutt, vil ikke si noe fordi da kommer presset om å kalle gutten Alexander Anonymous poster hash: adc79...382 På bloggen har hun skrevet "hennes far" ;-) Det kan jo være en skrivefeil, men.. Anonymous poster hash: 1f93b...d6b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 og er ganske sikkert på at hun har født en gutt, vil ikke si noe fordi da kommer presset om å kalle gutten Alexander Anonymous poster hash: adc79...382 På bloggen har hun skrevet "hennes far";-) Det kan jo være en skrivefeil, men.. Anonymous poster hash: 1f93b...d6b "Jeg snakker og snakker med en liten kropp om alt og alle jeg har hatt i livet mitt. De dårlige matte karakterene mine fra vgs, alle idrettene jeg prøvde, og første møte med hennes far. " Anonymous poster hash: 1f93b...d6b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 og er ganske sikkert på at hun har født en gutt, vil ikke si noe fordi da kommer presset om å kalle gutten Alexander Anonymous poster hash: adc79...382 På bloggen har hun skrevet "hennes far";-) Det kan jo være en skrivefeil, men.. Anonymous poster hash: 1f93b...d6b Ja, så det etterpå :-) Anonymous poster hash: adc79...382
ønskerbebis Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da. Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan! Jeg tror du velger å misforstå Humlemamma med vilje. Det er ikke logisk å sammenligne en kropp som har gått 6,5 mnd gravid mot en som har vært igjennom et fullgodt svangerskap. Anonymous poster hash: 7f112...b78
humlemamma Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan! Ja det var jo akkurat det jeg mente
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Eg blir sur over at kvinner som har ein slik kropp etter fødsel skal SUTRE over at kvinner med nokre kilo for mykje blir avbilda på ein positiv måte (for deil slanke damene i bildeserien er visst usynlege). At dama er kroppsfiksert er tydeleg og eg trur ærleg talt at dette handlar om at ho opplever at ho ikkje får nok bekreftelse på sin eigen kropp. Anonymous poster hash: fd736...255
Gjest Kira Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Tråden er moderert i henhold til denne reglen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #21 Skrevet 8. mai 2014 Virker jo helt besatt av å vise hvor lite hun har gått opp i vekt osv, "se her, jeg har kun gått opp en kg! http://instagram.com/p/nFRaaJMcHM/ Anonymous poster hash: 96cff...561
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da. Veldig enig! Anonymous poster hash: 7f112...b78 Sammenlikner hun seg spesielt med kvinner som hadde de to tyngste mnd som gravid? Det finnes da de som har gått opp opptil tyve kg i uke 30-32 og de er nok ikke få. Det er ikke alle som som tilbake i matchvekt og har flate mager etter fødsel i uke 32, så ja: jeg synes ikke det gjør noe at hun er stolt av kroppen som etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 Synes hele greia blir latterlig når hun skal sammenligne seg med kvinner som faktisk hadde de siste to tyngste månedene som gravid og jeg da.Ja fysj! Hu kunne jo bare holdt den forbanna ungen inne et par mnd til! Snakker om dårlig viljestyrke! Makan! Jeg tror du velger å misforstå Humlemamma med vilje. Det er ikke logisk å sammenligne en kropp som har gått 6,5 mnd gravid mot en som har vært igjennom et fullgodt svangerskap. Anonymous poster hash: 7f112...b78 Du mener vel 7-7,5 mnd gravid? Hun fødte vel ikke i uke 27? Det er heller ulogisk å ikke kunne sammenlikne seg med dem som gikk til termin (fullgodt blir feil ord å bruke her. Bare ser at du har brukt det i innlegget ditt). Blir det feil for deg at de som fødte i uke 37 også sammenliknes med kvinner født til termin? Gjelder det samme de som har født flerlinger i uke 30 eller før? Kan ikke de heller sammenlikne seg med deg? Anonymous poster hash: 51d7b...47b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #24 Skrevet 9. mai 2014 Usj, for en iskald, kalkulerende og tvers igjennom ekkel dame! Anonymous poster hash: 2898f...7c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2014 #25 Skrevet 9. mai 2014 Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe! Hva er det snakk om egentlig? Anonymous poster hash: 2b3b5...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå